Jump to content
astercholik

Szkło - Renderowanie Stoi w miejscu bez szkła działa

Recommended Posts

Witam po raz kolejny no i znowu mam problem mianowicie Szkło wykonane z waszego poradnika. Po dodaniu na boxa renderowanie stroi w miejscu dlaczego?

Jak je usunę jest ok. Stworze na nowym projekcie jest ok a w moim stroi ;/

 

Projekt:

praca3.png

 

Bez szkła:

praca1a.png

 

Szkło:

praca2k.png

 

Szkło nowy projekt:

praca4f.png

 

Chyba to jest siatka:

chybasiatka.png

 

Ps. Zostałem upomniany kiedyś aby pokazywać siatkę chodzi np o to co dałem wyżej? Jak nie to prosił bym o napisanie jak .

 

I tak aby nie robić nowych wątków dalej:

 

Czy da się przekopiować materiały z 1 projektu do 2? Jak tak to w jaki sposób?

 

Czy da się przenieść wszystko z mojego projektu na nowy plik? Chodzi o to ze mam plik pokój.max a chce wszystkie obiekty przerzucić np do nowo utworzonego pliku. Opcja Import/Eksport Odpada - nie działa przenosi mi tylko 2 ściany i nic więcej ;/ Może jakiś inny sposób?

 

 

 

// EDIT

Szkło wykonane na innych parametrach też zatrzymuje rendera ;/

Edited by astercholik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy da się przenieść wszystko z mojego projektu na nowy plik? Chodzi o to ze mam plik pokój.max a chce wszystkie obiekty przerzucić np do nowo utworzonego pliku. Opcja Import/Eksport Odpada - nie działa przenosi mi tylko 2 ściany i nic więcej ;/ Może jakiś inny sposób?

 

opcja merge

 

Po dodaniu na boxa renderowanie stroi w miejscu dlaczego?

 

po prostu szkło to dość cięzki materiał dla silnika renderującego. musi wykonać nieporównywalnie więcej operacji per piksel niż w przypadku innych Twoich materiałów. stąd uczucie że render stoi. w rzeczywistości procesor dwoi się i troi, żeby policzyć szkło.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli tak naprawdę on cały czas renderuje tylko ze np 20razy wolniej? i np po 30minutach by się to wy-renderowało?

 

No więc takie kolejne pytanie Windows 7 Ultimated 64Bitowy - 3Dmax też 64 no i nie mogę przeciągać np z pulpitu obrazku na kule musze dawać opcjami MAPS i tam bitmapa itd wie ktoś dlaczego???Kolega Win 7 U tyle ze 32b i 3dmax tez 32 może a ja nie. Dlaczego?

Edited by astercholik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba zabiłeś rendering zbyt gęstą siatką. Na widoku wireframe cała szafa wygląda jak plama, a nie krawędzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba zabiłeś rendering zbyt gęstą siatką. Na widoku wireframe cała szafa wygląda jak plama, a nie krawędzie.

 

Tak wiem ;( ale box na który daje szkło to klasyczny box który tworzymy - nic w nim nie zmieniam. I render renderuje sobie gdy ma pokazać szkło zwalnia i stoi tak jak by w miejscu ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy