Jump to content

Animacja 2d: reklama Vibovit Pstryczki Języczki

Recommended Posts

Witam!

Po wielu nie przespanych nocach skończyliśmy animacje postaci do reklamy Vibovit Pstryczki Języczki na zlecenie BrosFX. Reklama już śmiga na Cartoon Network i możemy co nieco pokazać. Poniżej postacie oraz finalna reklama. Miłego oglądania :)

kiedyś musiałem zrobić coś podobnego, ale animowałem Kubusia dla maspex'u. Postać była znacznie bardziej skomplikowana (+animowane scenerie i różne postaci w tle) i musiała być najpierw pokrojona, później zaanimowana, ale animację mocniej tweenowałem więc była płynniejsza od Vibo. Tam były klipy o podobnym zakresie pracy jak ten spot więc mam porównanie jako takie. No ale dobrze wiedzieć, ze można robić takie rzeczy bez ciśnienia czasowego.

Nie znam się zbytnio na animacji... to są postaci animowane w 2d czy 3d wyrenderowane tak cartoonowo ? I w jakim programie animowane jeśli można widzieć ?

Reklama bardzo fajna, jak jakieś dopalacze ;)

Pozdrawiam.

animacja to czyste 2d, rysowane klatka po klatce w programie ToonBoom Animate - możliwe, że powstanie mały making off do tej animacji oraz do dwóch innych reklam Vibovitu (3d)

Ola-f: również chętnie bym zobaczył Twoją 3-dniową animację...

Świetna robota:) sivek fajnie ,że klasyczna animacja jeszcze znajduje sobie miejsce.Takie reklamy to nawet jakbym miał tv to by przyciągnęły mój wzrok:)- warsztatowo nie mówię o zażywaniu witaminek:)

Nie omieszkam tu jeszcze coś do Olafa napisać;)

Olaf: A może dla porównania masz jakieś 30 sekund animacji postaci frame by frame zawierająca pewnie w sobie rough pass i clean-up i kolorowanie? Wtedy Twoje porównanie miało by jeszcze sens. Rozczłonkowanego cut-out'owego kubusia i do tego tweenowanego(co nie jest zaletą bynajmniej a raczej zbrodnią:D) ciężko porównywać z rzeczami Wormotion.

Pewnie oni też musieli te postaci zaprojektować.Twoja wypowiedz przypomina trochę zagrywki J,Kaczyńskiego z takim rzuceniem w eter prowokacji.

pzdr.

Kuba