Jump to content
Sign in to follow this  
rasq

Scena3d: Hala

Recommended Posts

Witam,

mój pierwszy wpis na tym forum i już od razu narażam się na ostrzał krytyki. Jednak o to chodzi aby się rozwijać, proszę zatem o zerknięcie na to:

 

 

Samochód demo01

 

Powyższy link prowadzi do RT symulacji w Unity3D, proszę o komentarze i opinie. Demo wykonane wraz z kolegą.

 

Tutaj jeszcze druga wersja, z nieoptymalizowanym samochodem.

 

Samochód demo02

 

Jeszcze dodam iż nie ma tutaj żadnych wypalanych tekstur oraz lightmap aby nie psuć odbioru całości.

Edited by rasq

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajna scenka, samochod daje rade, ale scenka naprawde fajnie wyglada..szczegolnie ze to unity.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scena super, w sumie dzięki unity na prawdę fajnie i szybko można przedstawiać modele.

Auto troszeczkę bez detalu jak dla mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam tylko, że to demka robione "na szybko" stąd brak interaktywności, główny nacisk położony na postproces.

 

Pierwszy samochód ma ograniczony detal z powodu optymalizacji, drugi już nie (aczkolwiek nie jest skończony).

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i w koncu, witamy na tym "juz nie w swietnosci jak kiedys" forum, ale zawsze mozna cos wrzucic, moja opinie znasz na temat demek, wgniataja w fotel

 

 

e: daj jakiegos thumbnaila

Edited by plasti

Share this post


Link to post
Share on other sites
mannnnn, chodzi o ikonke wczesniej w wyborze watku :]

 

ok, z tym że jeszcze nie obadałem tego forum do końca :P

 

Ale się zrehabilituje już za chwilę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to dla tych którzy nie mają jak uruchomić dema, kilka screenów:

 

1.png

2.png

3.png

4.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sceny naprawdę super super, ale czas ładowania wydaje się nieproporcjonalny do zawartości i wystawia użytkownika na poważną próbę cierpliwości. Zatem przydałby się jakaś animacja w czasie ładowania, czy też level ładujący wzorem loaderów we Flashu. Jeżeli rzeczywiście nie ma tam lightmap - to skądże bierze się taka objętość pliku?

A lightmapy byłyby jaknajbardziej na miejscu, skoro scena jest statyczna, bo z FPS jest naprawdę słabo. A poza tym fantastycznie. Pozdrawiam,

tomekkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmiar sceny to koło 20MB... dużo to czy mało... nie wiem... lightmap nie ma bo scena mam nadzieję będzie dynamiczna... jak tylko uporam się z tym co chcę w niej zawrzeć... lightmapy to doskonały pomysł... jednak podejrzewam że całość była by nieco większa... jeszcze z nimi...

 

:(

 

fajnie że się podoba... niestety jest tam wiele braków...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lightmapuje się tylko oczywiście statyczne elementy sceny, zazwyczaj stanowią one większość elementów.

Chciałbym też zasugerować połączenie obydwu scen w całość, bo różnią się przecież tylko samochodami, dlaczego więc nie zrobić przycisku

 

var on: boolean = true;

 

if (GUI.Button(.....) {

on = !on;

GameObject1.active = on;

GameObject2.active = !on;

}

 

- żeby nie przeganiać tej samej hali przez łącza 2 razy.

Edited by tomekkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lightmapuje się tylko oczywiście statyczne elementy sceny, zazwyczaj stanowią one większość elementów.

Chciałbym też zasugerować połączenie obydwu scen w całość, bo różnią się przecież tylko samochodami, dlaczego więc nie zrobić przycisku

 

var on: boolean = true;

 

if (GUI.Button(.....) {

on = !on;

GameObject1.active = on;

GameObject2.active = !on;

}

 

- żeby nie przeganiać tej samej hali przez łącza 2 razy.

 

 

Zgadzam się, ale nie miałem jeszcze czasu tego zrobić...

nie będziemy się tutaj bawić też w ładowanie takiej porcji na jeden raz. Właśnie kończę podwaliny pod streaming assetów na moje potrzeby.

 

Dynamiczna w znaczeniu oświetlenia... zmiana pory dnia, oświetlenie hali i z samochodów itp...

 

Niestety same samochody wymagają jeszcze odrobiny pracy w optymalizację siatki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy