Skocz do zawartości

Minibitwa 27: Sajan, the Monk


Vega

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie podoba mi sie ten model :) ciało totalnie zrabane ;) miałem 3, ale pierwszy nie przypominał mnicha :) był to bardziej dark mnich. Drugi był do kitu. Trzeci to ten co wybrałem :) mnie ten mnich pasuje, dlatego robię.

 

Szkoda czasu na szukanie conceptu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciałko gotowe. Nie jest idealne, nie jest dobre, ale starczy. Większa część będzie zakryta. Dłoni nie ruszałem bo dłonie później będę robił osobno. Głowa do kitu, ale nie mam czasu :D Jeszcze tylko 2tyg 3dni więc niewiele :)

 

alldzn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bardzo fajnie.

 

Stópki za małe. Kilka mięśni nie gra (np. Nie powinno być: ten cienki w pachwinie udowej i na łokciu. Czworoboczny za szeroki w rzucie z boku). Ogólnie bardzo mocno je zaznaczyłeś. Dalej się nie czepiam, bo i tak większość będzie pod ubraniem.

 

Jeżeli nie zwracać uwagi na stopy i ręce to proporcje są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć. nie jestem specem od sculptu i anatomii ale napiszę co od razu rzuciło mi się w oczy - proporcje głowy i torsu / ciała. Twój model wygląda jak koks, wielki napakowany koleś. koncept z kolei przywodzi na myśl Bruca Lee - małe chuchro, ale za to na maksa umięśnione. mam wrażenie że właśnie w tej drugiej posturze czuć prawdziwą siłę i ciężki wieloletni trening rodem z klasztoru. ale obrazek to tylko koncept. jeśli sculpt to z założenia Twoja interpretacja, cofam wszystko;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F/X: dzięki. Poprawie. Proporcje są najważniejsze ;) bo to one bedą baza ciuchow.

 

Mafida: jak chcesz do dam Tobie numer telefonu do tego gościa. Skoro się tak wpatrzyles to musi się Tobie podobać lub szukales błędów. Stawiam na to pierwsze xD :P

 

Polka dot: No fakt :) Taki koksu wyszedł :) Taka referka była :) Jednkaze odchudze go trochę. To nie problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Mafida: Może dam te trojkatne spodnie? Albo ten kawałek to ręcznie wywale trojkaty?

 

Spodnie poprawie :P ale ta szmate... Hmm... Może tez :)

Edytowane przez Vega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem :) Ale nie chce mi się na razie tego zmieniać :) Przy wypalaniu normal mapek to zmienię :P

 

LP + normal mapa. Muszę poprawić UV :) Nie wiem dlaczego podzieliłem głowę z resztą ciała... I to widać teraz :)

 

widoknmcialo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda nieźle.

Normale są wypalone na diffie? Czy to nie będzie dziwnie wyglądać przy dynamicznym świetle? Jak nie chce Ci sie wypalać ambient occlusion to może zrobić fake'owe AO z tego co masz (lightmapy?), rozmywając to lekko i ustawiają odpowiednie krycie na warstwie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@plasti: Concept? Ja miałem jakiś concept?

1. W regulaminie nie ma pkt. który mówi, że praca ma się trzymać conceptu.

2. Gdybym trzymał się bym miał więcej roboty. Nie zawsze jest na to czas.

3. Nie które elementy mi się nie podobały.

 

Co do ciała. Nie zrobiłem mirrora texty bo po jednej stronie jest blizna. Żeby blizna została musiałbym uciąć łeb i dać go osobno. Po ucięciu łba zostają szwy. Wtedy muszę znowu pozbyć się szwów i dodatkowa robota.

 

@Przybysz: Dzięki. Normale są na dif. Najpierw był sam dif + ao. Na difa dałem AO jednakże słaby był efekt dlatego też dodałem normalkę. To jest mój pierwszy game-art dlatego też nie wiem co jak się robi :) Jakich trików się używa itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności