Jump to content
Sign in to follow this  
mellodeque

Mogło by Być... bo nie ma :(

Recommended Posts

Witam, do moderatorów: wszystko fajowo, ale przydałby się dział muzyka ;] możnaby tam zamieszczać linki do produkcji, które dla coniektórych mogłyby być inspiracją do tworzenia animacji itp. Jesli nie ma chętnych chętnie podejmę się moderowania tego chanella. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brakuje jeszcze dzialu z panienkami i piwem...:P

 

To jest forum graficzne, czy zrobimy z tego ogólno tematowy śmietnik ??

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mi sie pomysl nawet podoba ale bym sie bardziej sklanial ku utworzeniu dzialu z linkami do jakis darmowych sampli, darmowych kawalkow itp itd

 

ale ogolnie pomysl jest wg mnie dobry bo dla mnie np. to wlasnie muza jest najwieksza inspiracja. pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Falcrum, akurat muzyka ma scisly zwiazek z animacja, wiec nie rozumiem Twojej reakcji (tak, wiem, dla wielu panienki i piwo maja jeszcze wiekszy zwiazek...).

 

Oczywiscie jezeli odbywalyby sie tam gadki na temat Limp Bizkit, Ich Troje, albo jakiejs mojej ulubionej kapeli, to jestem przeciw.

 

Jezeli juz, niech ma to cos wspolnego. Moze baza dzwiekow, sampli, podkladow, dyskusje o tworzeniu efektow dzwiekowych, programach do takich rzeczy, itp.

 

Jakos specjalnie mi nie zalezy, ale jezeli dzial o muzie, to ja go tak widze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluszna uwaga;) Chyba ludzi \"powaznie\" drukujacych jest tyle samo co robiacych animacje;)

 

Ile animacji sie pojawia wszyscy dobrze wiemy.

 

[Wyedytowany dnia 18-6-2004 > dr Ug]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli chodzi o dtp to się zgdzam, przydałoby się. Co do muzy to też nie jest zły pomysł z zastrzerzeżeniem druga, jak to ma być gadka typu \"matallica jest lepsza od limb bizkit\" to starczy już tych tematów w wolnych dyskusjach. Jeśli by były konkretne opisy fastrakerów, buzzów, wymiana sampli i próbek dzwięków to tak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wysłane przez Falcrum

Brakuje jeszcze dzialu z panienkami i piwem...:P

 

To jest forum graficzne, czy zrobimy z tego ogólno tematowy śmietnik ??

 

Pozdr

 

Hmm, forum dla grafików. Widze, ze jestes jednym z niewielu, którzy siedzą w epoce niemych filmów... ;D

 

Btw. Chodzi tu o dział wyłącznie do udźwiękawiania AVI, prezentacji itp., a nie jakies forum o tym dlaczego Wisniewski ma czerwone włosy ;] peace...

 

no i jeszcze ewentualne sztuczki kruczki jak podkładać sound pod avi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja rowniez za.

zawsze zreszta sluze pomoca, co do dzwiekow.

Bawie sie w tym od paru lat, wiec juz troche potrafie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki maly offtopic - Hikoo, to co napisales na swojej stronie o 3dMaxie jest rownie ciekawe co sama strona ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites

dr Ug wiem ze jest ciekawe, bo calosc robilem 2 dni i nic pozatym, nie liczac grafiki, i nauki flasha (3 dni), nie wszyscy maja czas na pisanie ciekawych textow, praca praca praca. Generalnie ta strone mam gleboko.... :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko,jestem za...taki dział ludziom tworzacym animki napewno sie przyda =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm a mi trochę ciężko uwierzyć, że taki dział mógłby żyć własnym życiem; czy człowiek zajmujący się profesjonalnie muzyką wpisuje w google \"3ds max forum\" ? albo cos podobngo? jeśli znalazłoby się kilku zapalonych to można by już mówić wg mnie sukcesie; ilu z nich byłoby w stanie stworzyć zjadliwą muzę to też inna sprawa ...

 

sercem za, rozumem przeciw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wysłane przez dzudzu

hmm a mi trochę ciężko uwierzyć, że taki dział mógłby żyć własnym życiem; czy człowiek zajmujący się profesjonalnie muzyką wpisuje w google \"3ds max forum\" ? albo cos podobngo? jeśli znalazłoby się kilku zapalonych to można by już mówić wg mnie sukcesie; ilu z nich byłoby w stanie stworzyć zjadliwą muzę to też inna sprawa ...

 

sercem za, rozumem przeciw.

 

Hmm, widze, że nie wierzysz w ludzi... cóż, profesjonalne zajmowanie się to jedno, a niekomercyjne projekty to drugie... Z muzyką jest tak, że jak sie ma pomysł to realizuje się go bardzo szybko... co do mnie to jak mam motywacje to powstają nowe kawałki, które często przechodzą do kolekcji i są wykorzystywane później...

 

Dla tych, którzy dalej nie wierzą, to powiem, że praca nad kształtowaniem animacji za pomocą dźwięku jest naprawdę fajną zabawą, a projekty niekomercyjne dają szerokie pole do popisu i nie są obłożone jakimiś megawidzimisie klientów...

 

peace

 

ps. nie traccie wiary w ludzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może panowie i panie rozwiąże ten problem szybka sonda. I bedziemy wiedzieli, czy to wogóle ma sens. Ja proponuje głosowanie przez podniesienie ręki i wciśnięciu ctrl + alt + delete. Banzai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy