Jump to content

Recommended Posts

Jakieś kilka miesięcy temu zachciało mi się stworzyć concept cara, poniżej efekty. Soft (po kolei): ołówek, kartka, 3ds max, mental ray, ps. W większości to czyste rendery, w ps dodane tylko ramka i napisy. Przy okazji test w miarę uniwersalnego studia, w którym przed każdym ujęciem nie trzeba ustawiać od nowa świateł i softboxów.

 

m_cscII_01.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_01.jpg

 

m_cscII_02.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_02.jpg

 

m_cscII_03.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_03.jpg

 

m_cscII_04.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_04.jpg

 

m_cscII_05.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_05.jpg

 

m_cscII_06.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_06.jpg

 

m_cscII_07.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_07.jpg

 

m_cscII_08.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_08.jpg

 

m_cscII_09.jpg

hi-res: http://pecet3d.8p.pl/prace3d/cscII_09.jpg

Link to post
Share on other sites

Mi osobiście concept bardzo średnio podchodzi, w sumie dla mnie nie ma w nim żadnych kształtów "przewodnich", jeśli mogę to tak nazwać. Mix bardzo dużej ilości samochodów. Ale to tylko moje zdanie.

Link to post
Share on other sites

Mam takie samo zdanie jak Berger, rendery również mi nie podchodzą, wydaje mi się,że miałeś lepsze prace. No ale nie to , że jest tragedia, nie ma po prostu tego "wow" .

Link to post
Share on other sites

Dzięki za komentarze, wiadomo concept może się nie podobać, zwłaszcza że to bardziej zabawa niż jakieś projektowanie.

vision3d- to studio na początku robiłem do animacji 911 ;) Nie podkręcałem, bo nie bardzo wychodziło, ale faktycznie po twojej postprodukcji nabrało to troche życia.

Berger- może nie widać, a może nie o to chodzi, ale tych 'przewodnich kształtów' starałem się pilnować i zarówno kontynuować linie przez całe auto, jak i trzymać się założonego schematu przetłoczeń, żeby nie wyglądało jakby część auta była z innej bajki, no ale może nie wyszło. TU zaznaczyłem o co mi chodzi.

Link to post
Share on other sites

ooo już skończyłeś ;-)

przód auta może nie porywa, ale za to tył jest boski...

fantastycznie wygląda każdy element tylnej części konceptu - jest naprawdę świetnie zaprojektowany - wygląda bardzo zgrabnie i "conceptowo", nowocześnie - dla mnie bomba!!!

I faktycznie niezłe studio jak na "uniwersalne" :-D.

Gratuluję dobrej pracy!

pozdr!

Link to post
Share on other sites

hej Pecet,

 

Widać tutaj już niezły postęp. W tym concepcie coś zaczyna się już dziać. Ciekawi mnie ile zmieniłeś po tym jak zobaczyłeś concept Homa:). Trzeba nieco uniesienia, żeby zaprojektować coś unikalnego przy takim natłoku tego co widzimy na codzień. Osobiście nie przypadł mi on do gustu. Nie zgodzę się z Homa w sprawie tyłu, a konkretnie rur wydechowych. Tutaj mi nie pasują i wyglądają nieco jak wciśnięte na siłę, a wolałbym przy tych wszystkich liniach z tyłu jakiś niecodzienny kształt wydechu (jak przykładowo w seryjnych nowych civic wyglądających jak ufo, które mają wydech nieco w trójkąt).

 

Renderki ładnie wyszły. Szkoda, że nie ma uniwersalnego studia:p. Możesz dodać jedno światło na opony od dołu pod planem (chyba squir, vision, reflect itd tak robią) nie jest to naturalne, ale rozświetla częściowo opony.

 

Pozdrawiam i czekam na nowe concepty

Link to post
Share on other sites

Sjon - z tym tłumikiem to na początku było tam coś na kształt przetłoczenia pod wydech, ale ostatecznie zdecydowałem się, jak widać na klasyczne rury.

A Homa widział mój concept dużo wcześniej, mniej więcej w czasie jak wrzucił swój do galerii i może potwierdzić, że w sumie od tamtej pory nie wprowadziłem zmian ;)

 

Co do oprawy, to wiem że może nie jest jakaś super, ale chodziło o to żeby pokazać model w wielu ujęciach, bez ciągłego przestawiania setupu, ja jestem w miare zadowolony, ale następneym razem postaram się poprawić ;)

Edited by pecet
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy