Jump to content

POJAZD 3D: Antonov An-124 (UPDATE 28.09.11)


Recommended Posts

Przedstawiam model samolotu, z ktorym mialem przyjemnosc sie zmierzyc pare tygodni temu. Na wykonanie modelu mialem niecale 6 dni i tu duze podziekowania dla Petera_F za nakreslenie laikowi jak sie robi samoloty i teksturki do nich ;) Samolocik swiecony hdrk'a, do tego doszla postprodukcja kolorkow w shopie i kompozycja z tlami (tu piona dla Pioniera za konkretne komentarze z poprawkami ;) ).

 

UPDATE 28.09.11 Na dole dorzucam jeszcze jedno ujecie + kilka WIP'ów ;)

 

 

antonovan124shot1.jpg

 

antonovan124shot2.jpg

 

antonovan124shot3.jpg

 

antonovan124shot4.jpg

 

antonovan124shot5.jpg

 

 

 

 

UPDATE:

 

 

 

 

antonov4a.jpg

 

antonov4b.jpg

 

antonov4c.jpg

 

antonov5c.jpg

 

antonov5d.jpg

 

antonov5e.jpg

 

antonov5g.jpg

Edited by vision3d
Link to post
Share on other sites

Dobry tłuścioch:). Ładne ujęcia, szczególnie #3. Na moje oko trochę za mało śladów użytkowania, przetarć, zmatowień itp i nity trochę zbyt wyraźne ale i tak jest bardzo spoko, obecnie jakoś rzadko się widuje rendery cywilnych samolotów.

Link to post
Share on other sites

Perfekcyjna robota Pit. Nie potrafię przestać podziwiać tempa pracy i jakości jaką osiągnąłęś finalnie. Model jest świetny jak i tekstury (szczególnie subtelne bumpy).

Z resztą, tak jak Ci mówiłem wcześniej, że ta jakość to Twój znak rozpoznawczy.

5*****

Link to post
Share on other sites

Xsaroth nie koniecznie otwarte;) na refkach widać ze po wysunieciu podwozia przy podejsciu są zamkniete;) i tu plus dla Visiona:D

 

Lucas przetarcia gdy firma zleca wizualizacje nowej szaty dla perełki w swojej flocie transportowej?? non sens;)

 

kontrast terminu z osiagnietym poziomem detalu nie mogłbyć wiekszy.. nity, oznaczenia, ogolnie unwrap i mapy kozak!

 

Drugie ujecie au face było by fajne gdyby stał na pasie, a jak tak leci to mogłby być nieco tilted around X axle(camera direction):P to takie czepialstwo co by moja wypowiedź była warta coś wiecej niz oh i ah;)

Link to post
Share on other sites

wielkie dzieki ! :)

 

Lucas - faktycznie wyszly troche za wyraznie, ale w tym timingu nie mialem juz czasu na poprawianie map, w zasadzie im blizej bylo konca tym wiecej zauwazalem bledow popelnionych na poczatku. Co do zabrudzen - tutaj chcialem zrobic takie bardziej beauty shoty, takze o skazach nie chcialem nawet myslec (wiem wiem tak jest najprosciej ;) )

 

peter_f - tempo, jak dobrze wiesz, toTwoj duzy udzial :]

 

LISEK - niestety nie:D moze sie ciut zle wyrazilem ;)

 

mrys - te 6 dni to jak napisalem tylko modeling i tekstury (dodatkowo otwiera sie jescze dziob i wysuwa rampa, postaram sie chociaz wstawic jakis print screen ;) ), shoty robilem sobie bonusowo w wolnym czasie do portfolio.

 

asblaze - faktycznie pilotow zabraklo, ale cala kabina jest nawet ze sterami :)

 

pkowal1982 - wszystkie silniki odpalone, moze momentami blur daje mylne wrazenie ;)

 

Raffez, Xsaroth - na refkach widzialem ze sa zamkniete, nie wiem jak dolkadnie dziala ten mechanizm, wielkim fanem samolotow nie jestem wiec robilem jak na fotach ;)

 

_michal - obie nazwy a poprawne - tak mi sie przynajmniej wydaje ;)

 

nemedia - pokaze pokaze, jak tylko dotre do domu ;)

 

JacekCichy, Sebastian Ozga - jak juz napisalem wyzej 6 dni tyczy sie modelingu i teksturowania, shoty to juz bonusowa sprawa przy tym projekcie;)

 

jeszcze raz dzieki !

Link to post
Share on other sites

Bardzo zacnie.

 

Pytanie moje odnosi się do referencji jakie udostępnił zamawiający - tzn dostałeś jakieś rzuty w dobrej rozdzielczości ? czy same zdjęcia ?

 

Jest PRO a ze względu na czas jest PRO do kwadratu.

 

swoją drogą, mogli byście z piterem zrobić tutorial jak mapować takie cielsko :)

Link to post
Share on other sites

Refki byly mega slabe, dostalem z 40fot w niskiej rozdzialce, lepsze sam sobie musialem znalezc (dzieki pomocy Peter'a, ktory przypomnial mi ze jest takie cos jak flickr.com :D )

 

Co do samego mapowania: nie wymyslilem tu niewiadomo czego bo sam nie jestem w tym zby dobry. gneralnie caly kadlub mapowany cylindrycznie (sam dziob sferycznie, a tylne klapa (ktora normalnie tez sie otwiera) oddzielnym cylindrem lekko przekreconym), reszta czyli skrzydla to tez planar. Niedlugo postaram sie tez wstwic jakies printy tekstur i wlasnie rozlozonej siaty.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy