Jump to content

Recommended Posts

Dużo się dzieje na tym potworze. Gryzie mnie, że marynara jest oteksturowana w cieniu, a w świetle już nie. Myślę, że byłoby dużym plusem z punktu widzenia storytellingu, skupić uwagę widza w jakimś punkcie ilustracji.

 

Szkicowe głowy są mega, dawaj więcej!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za koment. własnie takich uwag mi potrzeba.. praca cały czas w produkcjii

Edited by kutwa666

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prace Cheta Zara to Twoja inspiracja ? :)

 

Z nazwiska nie znam chłopa.. daj moze linka jakiegos.. ale raczej to była improwizacja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do Creator- pierwszy raz widze tego autora..

 

A tu postęp pracy:

wariaty.png

Edited by kutwa666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Długo cisza i to :) Fajnie wygląda, zwłąszcza 6-ty obrazek z tym satyrem czy czymś.. Co to bęzdie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super ten ostatni. Podoba mi się zwłaszcza ekonomia w rozmieszczeniu detalu. Całość jest bardzo czytelna i miła dla oka. Można przyczepić się tylko do tego, że te wielkie spluwy wydają się nie mieć żadnej wagi( słaba poza postaci) Kilka powtórzonych kształtów również dodało by spójności. Generalnie bardzo mi się podoba. Dużo bardziej estetyczne i niż to co aktualnie można oglądać w grach/filmach.

 

0y82gdD.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zarządzanie detalami zepsulo Tobie nieco kompozycje, co obniza jakosc samej grafiki. Ma potencjal - warto skorygowac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedmówca ma rację. Brakuje nieco mocniejszego focal pointa, odpuszczenia nieco szczegółów i efekciarstwa.

 

A mi osobiście, jak prawie wszędzie, większego domknięcia narracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przedmówca ma rację. Brakuje nieco mocniejszego focal pointa, odpuszczenia nieco szczegółów i efekciarstwa.

 

A mi osobiście, jak prawie wszędzie, większego domknięcia narracji.

 

Hej dzieki za uwage.. mozesz cos więcej napisac, konkretniej.. co bys zmienił dodał? Bo narazie twój komentarz nie za wiele mi mówi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olaf dobrze to określi. Za dużo w tej pracy jest "kształtów" średniej wielkości a za mało malutkich detali. Proponuję przemyśleć samo ich rozmieszczenie oraz nieco je uprościć. Złamanie symetrii samego kostiumu dodając elementy które są tylko z jednej strony np. napisy itp. może sprawić że będzie bardziej interesujący. Również samą sylwetkę można uprościć aby była bardziej "wyrazista". Bron przez te wielkie otwory wydaje się mało groźna i "masywna". Warto by również pokombinować z samym tłem. Może zamiast tego efekciarskiego rim lighta dodać po prostu jasne tlo ? Myśl przy projektowaniu również o anatomii

Tak na szybko mały overpaint

mKVLAt1.jpg

 

A co do samych ksztaltow i ich rozmieszczenia to ta prezentacja odpowie na wszystkie twoje pytania

 

Mam nadzieję, że pomogłem

Pozdro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bron przez te wielkie otwory wydaje się mało groźna i "masywna"

Zapomniałem o tym wspomnieć. Fajnie podrysowane zmiany w broni Graft, coś takiego tez bym sam zasugerował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy