Jump to content

Wiedźmin 2: współpraca CD Projekt RED i Platige Image


Recommended Posts

Chłopaki to tylko teaser, poczekajcie może na gotowy cinematic. Opinie typu "Zacne,nawet bardzo. Aczkolwiek DigicPictures to to nie jest :]", "Do Dead island i podobnych cinematikow daleka droga. Pewnie jak zwykle braklo czasu i kasy .." nie mają sensu :] , a co do DIGIC-a, obczaj teaser najnowszego assasina, też ma niedoróby, trzeba czekać, aż skończą :P

 

Krytyka nie zaszkodzi, ale na wyrabianie zdania jest o wiele za wcześnie.

Link to post
Share on other sites

Dobrze ze nie pokazali storyboard'ow bo by sie zaczelo "eee, takie jakies to statyczne wszystko, czarnobiale... I jakos tak na szybko nabazgrolone - bez sensu w ogole. Jakies strzalki, dialogow nie ma - czuje sie oszukany!"

 

...

 

No, ale nie pierwszy to raz jak jeden z drugim ocenia film na podstawie teasera. Ide zaparzyc meliske...

Link to post
Share on other sites

strasznie nie lubię takiego pisania, "chat" się robi z tego, ale ...

Ja oceniłem "teaser" a nie trailer,film,srilm czy coś tam. :)

Niedoróbki są wszędzie. Kto pamięta "teaser" do Mark of Chaos Digicow, tam dłoń postaci przechodziła przez szmatę,Epic Fail!.

Swoją drogą oglądałem dziś trailer do Pray 2. MIAZGA !!!

To,że PI "nie powiedziało ostatniego słowa" to rzecz pewna. Liczę na coś poteżnego,choć szkoda że to ciągle ten Wiedźmak.

Link to post
Share on other sites

Reanimator btw pierwsze i ostatnie filmiki ktore naprawde robily wrazenie od tamtego czasu PI moze sie tylko pochwalic sie dobrym planem biznesowym i pijarem bo jesli chodzi o to tzw "zaskakiwanie" to ja ciemnosc widze.

Link to post
Share on other sites

Jednym się będzie teaser podobał, innym nie, pisaniem tego nie zmienię :-) , ważne żeby działał.

My dalej robimy swoje. Na teaser było niecałe 5 tygodni, ale kolejne, fajniejsze tematy w ostrej produkcji.

 

Na naszym community są już wypisane pełne creditsy, ale tu i teraz chciałbym jeszcze podkreślić role Maćka Jackiewicza, który był Leadem CG w tym projekcie i który wykonał przy tym kolosalną robotę i Damiana Nenowa, który odpowiadał za layout. Projekt był trochę wariacko odpalany, ale ja tam się bardzo cieszę, że znowu działamy z Wiedźminem.

 

t.

Edited by Baggins
Link to post
Share on other sites

Fajnie wyszedl, ale ma troche plastikowy feeling i to chyba powoduje gorszy odbior. Ten potwor na poczatku w jaskinii jest strasznie zrypany pod tym wzgledem i on jakby nastraja widza do takich plastikowych odczuc.

 

Gdyby mial taki poziom realizmu atmosfery jak Historia Polski byloby lepiej (tzn. mam tu na mysli jej realistyczna czesc;)..a tu brakuje troche prawdy,a szkoda, bo wiem, ze Wiedzmina sie tak stylizuje troche i chyba tworcom zalezy na wiarygodnosci.

Z reszta Reanimator jak pamietam ceni wartosc tego slowa:) Mysle, ze cinematik w formie prerenderowanej to juz troche na wyrost zaczyna byc, bo to co prezentuje zespol cd projektu w samej grze to masakra. Robota jest fenomenalna.

 

Po prostu jest pewien dysonans, bo Wiedzmin to teraz gra naprawde swiatowa - olbrzymi sukces. I nie tyle od jakosci renderingu, ale ogolnie od dramaturgii i prowadzenia akcji oczekuje sie czegos w charakterze filmu kinowego. A polowa cinematika wyglada jak demo The Sims. Sterylne katapulty i drepczace ludziki, wczesniej ten kosmaty potworek...nie chce krytykowac jakosci, a jedynie charakter. Uwazam, ze on jest nietrafiony.

Edited by jaras
Link to post
Share on other sites

To nie katapulta. To trebuszet/trebusz ... (i maszyna wyszła doskonale pod względem dynamiki)

 

5 tygodni to żadne halo, jak się dobrze kieruje ludźmi i projektem to ujdzie to zrobić,ale i trzeba swoje odsiedzieć to rzecz oczywista.

 

...ide na gofry

Edited by Adam_Guzowski
Link to post
Share on other sites

Paweł: Gdyby takie decyzje zależały wyłącznie od inteligencji bądź głupoty to świat byłby dużo łatwiejszy i bardziej przewidywalny.

 

Dla mnie równanie jest banalne. Kiedyś o tym pisałem. Z reguły sytuacja nie pozwala na filozoficzne dywagacje. Sytuacja jest zerojedynkowa. Podane warunki są takie i takie i albo się w tych warunkach robi film robiąc co się da, albo nie robi. Koniec. Proste jak kij od mopa.

 

Więc alternatywą dla tego i wielu innych filmów nie jest bliżej nieokreślona, idealna wersja tego filmu, tylko brak filmu.

 

Stąd, bez urazy, ciężko mi się przejmować opiniami po tylu latach i tylu projektach, pamiętając jak bezwzględne krytyczne uwagi były wypisywane choćby o wspomnianych tutaj "Katedrze" i "Sztuce Spadania" :-)

 

salut

t.

Edited by Baggins
Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie teaser spełnia dobrze swoją funkcję i jest co najmniej dobry. Wolę takie teasery niż np taki z gry Prey 2, który z samym gameplayem gry nie ma nic wspólnego. Fajnie jest widzieć w teaserach jak gra wygląda, zabawy ala Prey 2 to można robić w cinematicu, a nie w teaserze. Mi nigdy cinematicowe teasery do gier się nie podobały, zawsze wolałem coś ala to co PI zrobiło w Wiedźminie.

Link to post
Share on other sites

Imho: ujęcia z gry trochę psują odbiór, odbiegają jakościowo. Będą w ostatecznym trailerze?

Zajefajne jest ostatnie ujęcie, jak Wiedzmek szasta mieczem a kamerka biegnie za nim. Czad!

...i oczywiste chmurki w ujęciu okrążającym więżę z lotu ptaka ;-)

Link to post
Share on other sites

bardzo fajnie się zapowiada, czekam na wersję na X to chętnie przetestuję...

i mam nadzieje że kolejne odsłony będą podnosić poziom 3D w kraju i na świecie...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy