Jump to content

Wiz: Małe mieszkanie w animacji


Recommended Posts

Witam

 

Wrzucam do obejrzenia krótką animację przedstawiającą niewielkie mieszkanie jaką ostatnio ukończyliśmy z peterem_f.

Jako że w animacji nie mam specjalnie dużego doświadczenia to za wszelkie porady będę wdzięczny ;)

Podziękowania dla firmy I3D za pomoc w renderowaniu tego projektu :)

 

Film HD:

http://www.fotorealistyczne3d.pl/Animacje/Edilgi/mieszkanie_male/mieszkanie_male.html

 

Film SD:

http://www.fotorealistyczne3d.pl/Animacje/Edilgi/mieszkanie_male/SD/mieszkanie_male.html

 

acb130e5f6da7393.jpg

 

Soft:

Autodesk 3ds MAX Design, V-Ray, Photoshop, After Effects i MAGIX Video Pro

Link to post
Share on other sites

Szara ściana to tapeta w drobne pionowe paseczki. Teraz już wiem żeby nie stosować w animacji takich rzeczy (drobne paski i wzorki)) bo nie uniknie się migotania. Może w FullHD byłoby to mniej widoczne.

 

Edit poniżej: ale to jest zwykła tekstura :)

Edited by pionix
Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

Puk puk na początku spowodowało że zacząłem się śmiać. :)

Wszystko mi się podoba oprócz ruchów kamery.

Wizualizacje są naprawdę na bardzo wysokim poziomie.

 

Ewert

Link to post
Share on other sites

No to pukanie i skrzypienie rozbraja rzeczywiście. Szkoda, że nie ma ruchu naciśniętej klamki. Jakość wizualizacji jak najbardziej na plus. Muzyka mi siedzi. Ruch kamery rzeczywiście trochę nie za bardzo dopracowany ale pokazuje wszystko co potrzeba.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Też czułem się rozczarowany gdy po dźwięku pukania nie było naciśnięcia klamki :(

Na migoczącą tapetę może pomogłoby renderowanie z innym filtrem, lekko rozmywającym. W wideo i tak trudno dostrzec ostre jak żyleta detale, więc można je przehandlować w zamian za uspokojenie takich pasków.

Poza tym gites.

Link to post
Share on other sites

bardzo fajna animacja. moglo byc o wiele lepiej gdyby nie marne SoundFX na poczatku, lepszy ruch kamery i lepiej dobrana muzyka.

 

po wejsciu do salonu przez dluzsza chwile nie moglem oderwac oczu od obrazu na scianie, chyba lepsze byloby cos co nie przyciaga tak uwagi.

Link to post
Share on other sites

Dzięki wszystkim za komentarza.

Liczone było w firmie I3D bo u mnie na jednym kompie klatka szła jakieś 20 minut. Wielkość docelowa to taka jak widzicie czyli HD. Klientowi to w zupełności wystarczyło.

Nad kamerami obiecuję, że postaram się bardziej popracować przy następnym temacie :)

SoundFx wrzucony tak dla rozluźnienia klimatu ;)

 

SWRSC - dzięki za linka. Zainteresuję się tym. MationBlur był dodany ale widocznie zbyt słaby.

Link to post
Share on other sites

A mówiłem, żeby policzyć w HD :P

Najbardziej wymagająca klatka liczyła się jakieś 9,5 minuty na 2 x Xeon 5650 z 24GB RAM. Wystarczyło uruchomić kilka takich maszynek + kilka 2 x Xeon 5550 z 8GB RAM żeby 2700 klatek policzyło się w niecały weekend.

Co do ściany, spróbujemy policzyć dla testu z filtrem VRaySincFilter, powinno pomóc.

Jakość super, wszystko na najwyższym poziomie i ogólnie w odbiorze bardzo pozytywnie... ale zmieniłbym 2 rzeczy:

- podkład muzyczny - trochę monotonny

- ruchy kamer - drażni mnie że wszystkie ujęcia są kręcone na 1 wysokości z poziomo ustawioną kamerą.

 

Tak czy siak najważniejsze, że klientowi się podoba.

Link to post
Share on other sites
Guest Chrupek3D

pionix: a nie myślałeś o jakimś realtimowym silniku jak np. Unity?

Widziałem kilka takich mieszkań w sieci i to całkiem nieźle wyglądało.

 

Mnie tam się wszystko podoba, włącznie z ruchem kamery.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy