Jump to content
Sign in to follow this  
jacked

Szczegółowe modele 3D - silnik czy program 3D?

Recommended Posts

Cześć mam takie pytanie... załóżmy jest sobie bardzo wierny model 3D, z świetną szczegółową teksturą, wyrenderowany np. w... niech będzie 3DS MAX. Importuję go np. do Unreal Engine, i tu pytanie: jak się zmieni model? Inaczej, czy kiedy ten model 3D będzie renderował Unreal Engine(a nie 3DS MAX) to czy jego wygląd może się zmienić(stracić na szczegółach, teksturze)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpierw sprostujmy... 3DSMax nie renderuje .. to program do tworzenia obiektów ,animacji itp. a renderują silniki renderujące jak VRay, Indigo, YafaRay itp. Model po wrzuceniu do Unreal Engine straci na jakości względem tego wyrenderowanego w program do renderingu gdyż

1) Unreal Engine nie pociągnie tyle polygonów co taki 3DSMax ponieważ to silnik do gier.

2)Modele w grach to LowPoly czyli o małej ilości Polygonów za to wspierane są teksturami imitującymi szczegółowość jak normal mapy.

3)Unreal Engine generuje grafikę w czasie rzeczywistym i nie przeprowadza skomplikowanych obliczeń (np fizycznych jak rendery ubiasowe )

 

Odpowiedź na to pytanie to Tak i Nie dlatego bo w Unreal Engine można stworzyć piękną klimatyczną grafikę ale ograniczoną sprawami technicznymi względem renderowanej nie w czasie rzeczywistym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy