Jump to content

model nietypowego miecza


Recommended Posts

Witam wszystkich!

mam nadzieje ze ktoś z was da radę pomóc mi w moim problemie... mianowicie, w jaki sposób w programie 3ds max otrzymać efekt miecza Raziela z serii "LOK:soul reaver" ?

mianowicie, sam "płomień" nawet podobny udało mi uzyskać za pomocą rozciągnietego spheregizmo i effectu ognia, ale tu pojawia sie problem z animacją. w linku nizej widac animacje z gry w ktorej miecz pozostawia po sobie nieregularne smugi z calej swojej powierzhchni no i rodzi sie pytanie: Jak ? i czym ?

 

niżej link do filmu "motyw" zaczyna się w 3:25

 

no i obrazy z Razielem i jego "pożeraczem dusz" dla pobudzenia fantazji :)

 

774.3.jpg

 

theeyeofrawsr2raziel.jpg

 

 

z Góry wszystkim serdecznie dziekuje :D

Link to post
Share on other sites

To raczej nie tej dział. Żeby uzyskać taki efekt trzeba pobawić się w bardziej zaawansowane particle. Widać że na ten miecz oddziaływają efekty jak turbulencja i wiatr. Chyba że mowa o lowpoly to wtedy animowana tekstura z alfą i kilka planeów ale smugi to już jakiś postproces w silniku i na pewno nie na takim poziomie jak w filmiku.

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy