Jump to content

Obiekt 3d: Kawasaki ZX6r 03r Maya


Recommended Posts

Soft Maya 2009 plus Mental ray. Motocykl wymodelowałem już jakiś czas temu. Zacząłem się uczyć mental raya a oto owoce.

 

Bez final gathering. Same fotony.

25961584.png

 

Z final Gathering.

render11b.png

 

Ambient Oclusion dla pierwszego ujęcia:

1112j.png

 

Depth map.

1113.png

 

38974819.png

 

Trochę wyższa rozdzielczość:

 

rend5post.png

 

58690186.png

 

rend6post.png

 

rend7post.png

Edited by Sebazx6r
Link to post
Share on other sites

Hej

Jest lepiej, gratuluję uporu w walce z mentalem, sam jak o nim myślę to mnie ciarki przechodzą po plecach :P

Spróbuj popracować jeszcze nad jakimś ciekawszym tłem, na pewno uprzyjemniło by to odbiór modelu.

Co do samego motocykla to jakoś nie pasują mi te przednie lampy a w zasadzie ich materiał, szara chłodnica i materiał przedniej opony też można by jeszcze poprawić.

Chrom na kominie bardzo fajnie wyszedł :)

Link to post
Share on other sites

Chrom z PRESETU lol :P...

Z reflektorem troche walczylem ;/ ale nie mam juz sily zamierzam porobic jakies mniejsze modele i pobawic sie w materialy i rendery. Tu jest zbyt duzo elementów :). Przyznam ze na chlodnicy jest chyba sam lambert ... zwykly

 

Jeszcze efekt pracy bez postprodukcji 2 ujęcia:

 

rend5bezpost.png

 

rend7bezpost.png

Edited by Sebazx6r
Link to post
Share on other sites

dobry preset :P

Też doszedłem do takiego wniosku że lepiej uczyć się na jakimś małym modelu, dlatego teraz renderuję kanapę od hondy :P jak wyjdzie dobrze to wezmę się za resztę.

Link to post
Share on other sites

Obnize specular i wrzuc i na tym koncze bo znow sie WIP zrobi. Wczesniej nikt nic nie mowil o oponach w WIP'ie i ogolnie watek zamarl. Shaderu do mental raya opon takze nigdzize nie znalazlem. Dopoki nie bede mial stacjonarki nie bede rendzil innych projektow bo laptopa zakatuje.

22post.png

 

23motobezblure.png

 

23moto.png

Edited by Sebazx6r
Link to post
Share on other sites

Jak mi pokażesz jak to zrobić to chętnie zrobię. Mieszkam w Wawie Ja chciałem oświetlić spotlight zeby był taki efekt i już... Zawsze można zmienić rodzaj światła ;/. A na render składa się chyba trochę więcej rzeczy niż tło? W kazdym badz razie wciaz sie ucze ale już chciałem sobie dać spokój z tak skomplikowany przedmiotem.

Link to post
Share on other sites

Tło musisz zmienić. Ten czarny na górze bez sensu jest. Jeżeli masz trudności z tłem, nie renderuj go tylko dodaj w PSie. Co do samego studia/renderów - warto pooglądać jak robią to profesjonaliści (zdjęcia i rendery) a potem próbować się do tego zbliżyć. Zapewne nie od razu będzie tak samo, ale powinno być lepiej. Zwróć uwagę na tła, kolorystykę, światła i odbicia. Bo sam model wygląda ok.

Link to post
Share on other sites

Tło jest białe światło było typu spot light stad tylko tam oświetliło. Juz nie chicalem nic zmieniac ale dalem teraz na directional light. Tylko ze teraz musze pozmieniac ilosc fotonow znowóż.

Link to post
Share on other sites

Dobra wraca do WIPA w takim razie.

Czyli materialy tez zmieniac? Czy bardziej chodzi o HDR'ke i tlo? Chcialbym dodac ze powoli chcezajac sie czyms innym czyli oswietleniem wnetrz...

 

Na tym zakoncze i zajmuje sie modelem CBR i na niej bede meczyl rendering dalej pewnie.

 

 

zx6r2motobezcienipost.png

Edited by Sebazx6r
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy