Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od paru tygodni (w tak zwanych wolnych chwilach) tworzymy model Palacio Güell. Jest to mniej znany budynek projektu Antonio Gaudiego.

 

Etap modelowania jest na ukończeniu, brakuje paru drobiazgów, teraz zabawa z texturami i światłem.

 

Postarm się wrzucać systematycznie kolejne podglądy zaawansowania prac.

 

Konstruktywna krytyka mile widziana :-)

 

P.s: Jeżeli przyjdzie ci do głowy kiedyś pomysł wykonania modelu któregość projektów Gaudiego, moja rada, odpuść sobie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość kakaku

odpuść sobie?;) przez porywanie się na takie objekty wychodzą właśnie cakie cuda jak na tych renderach;) mógłbyś wrzucić większa rozdziałke? Jak dla mnie bomba, nie śpieszcie się z texturowaniem i światłem bo musi to wygladać super!:) będę obserwował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie piękne. Warto to teraz byłoby dopieścić jeśli chodzi o render. To chyba będzie trudniejsze od modelowania, ale powodzenia.

 

Projekt wybrałeś sobie niezbyt łatwy ze względu na to, że architektura Gaudiego jest specyficzna. Powodzenia i czekamy na postępy z prac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę o pomoc. Na przeciwko tematu naszej pracy umieściłem kamienic. Aby niezakłucała ujęcia w Object Properties odznaczyłem Visible to Camera i Recieve Shadows .

 

Pomimo to pojawiają się zabrudzenia od tego obieku ( dobrze to widac na tle niema ). Miał ktoś już wcześniej tego typu problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej to efekt pokrywających sie poligonów w modelu. Coś co nie przeszkadza normalnie bo jest niewidoczne. Ale niestety wyłazi kiedy obiekty są przezroczyste ale niewidoczne dla kamery.

Czyli np że jak ustawisz jednego boxa dokładnie na drugim to chodzi o te te poligony w środku, między nimi.

Nie udzielam gwarancji ale stawiam że to jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższej przerwie wrzucam dodatkowe ujęcia.

Prace dobiegają końca, tak więc proszę o konstruktywną krytykę. Co byście dodali lub zmienili itd.

 

Podglądy nie są w docelowej jakości. Bedzie to jeszcze ponownie renderowane i ewentualnie bajerowane w Photoshopie.

 

07092011night01.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

07092011night02.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

brama05092011.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

preview06092011.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

wejscie.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo wygląda super.

Pytanie, te bramy i to coś pośrodku ze smokiem czy jakimś ptakiem... ro ręczna rzeźba na podstawie referencji czy jest na to jakiś sprytny sposób?

Mógłbyś pokazać jak wygląda siatka tych elementów?

 

pzdr.

illusion

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast używać chamfera i zwiększać ilość poly, możesz użyć, jeśli korzystasz z mental ray'a opcji rounded corners w materiale Arch & Design - chyba w zakładce Special Effects. ;)

 

BTW Dla mnie 5 gwiazdek. :P

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast używać chamfera i zwiększać ilość poly, możesz użyć, jeśli korzystasz z mental ray'a opcji rounded corners w materiale Arch & Design - chyba w zakładce Special Effects. ;)

 

BTW Dla mnie 5 gwiazdek. :P

 

Pzdr

 

No to niestety raczej sie nie uda w vrayu a o ile wiem o nim mowa

Ale może warto spróbować tego:

http://forums.cgarchitect.com/40580-arch-design-round-corners-vray.html

Nie testowałem tego jeszcze w prawdziwym życiu ale na trzech boxach działa

 

Obrazki zaczynaja wyglądać naprawde fajnie. Rzeczywiście tak czy inaczej fajnie byłoby cos zrobić z tymi metalowymi elementami na krawędziach.

No i dla mnie jest zdecydowanie za czarno w cieniach na dole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coraz lepiej to wygląda. Aczkolwiek oświetlenie, to chyba będzie trudniejsze od modelowania. Ale to może inni, którzy się na tym znają coś podpowiedzą. Myślę, że z takim modelem, tak dokładnym można stworzyć naprawdę mocny jakościowo render (nawet nie jeden)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności