Jump to content
Sign in to follow this  
Monio

Zbrush4 R2

Recommended Posts

Codziennie wchodze na ZBC ze dwa razy a o tym sie dowiaduje z max3d :/

 

Sam miod. Spadziowy.

Slice tool - rewelacja. Nowe boolean'y, wyglada na to, ze siatka dzielona w locie jak w Sculptrisie, jakies magiczne UVki i inne cuda. Render na ktory wielu narzekalo ze "po co" to tylko deser po tych kapitalnych opcjach do modelowania.

 

[funboy mode ON] Konkurencja musi miec dosc twardy orzech do zgryzienia. Zaraz, co ja mowie... Jaka konkurencja? ;P

Edited by Nezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucek - a widzisz tam gdzies nowe retopo? Spokojnie, musza sobie cos zostawic do wydania Z5. Pamietasz TO? Nie wszystko na raz. Chyba widac ze chlopaki nie proznuja tam.

Tym razem chyba ciezko narzekac ze dodali niepotrzebne opcje, co?

Edited by Nezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

A 64 bity są czy dalej stara bieda?

:D

 

O,pokazali przez chwile że cavity masking w brushu naprawili:)

Edited by mafida

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ok, miejmy to juz z glowy. Lecimy tradycyjnie:

- eeee, kiszka! Nadal nie ma nowego retopo

- eeee, kiszka! Nadal jakis brush kropkuje

- eeee, kiszka! Nadal nie ma 64 bitow

- eeee, kiszka! Nadal nie maluje sie tak jak w Mudboxie

- eeee, kiszka! Nadal ma interface inny od [wstaw dowolny inny soft]

- eeee, kiszka! Zamiast dac [wstaw dowolna nowa opcje] mogliby w koncu dac [wstaw dowolna opcje ktorej nie ma]

- eeee, kiszka! Nigdy nie uzyje [wstaw dowolna nowa opcje]. Po co to komu w ogole.

- eeee, kiszka! Moglby miec [wstaw dowolna opcje] tak jak [wstaw dowolny soft majacy wspomniana opcje]

- eeee, kiszka! Nadal nie zrobili softu ktory by sie NIGDY nie wywalil.

 

I uzyteczne zwroty do skopiowania i wklejenia:

 

"Mogliby w koncu zmienic ten dziwaczny interfejs. Do mudboxa siadam i po sekundzie juz wiem o co chodzi a tutaj to jakas paranoja"

 

"Sprawdzcie sobie 3DCoat - na prawde fajny programik. A jakie ma retopo niesamowite!"

 

"Po co render w programie do modelowanie. I tak nikt nie bedzie na tym animacji renderowal"

 

"Nezumi, fanboy z ciebie. Pewnie nigdy nie pracowales na powaznie w profesjonalnym pipelinie w duzej firmie"

Edited by Nezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

- eeee, kiszka! Nadal jakis brush kropkuje

 

Wszystkie kropkują;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
I uzyteczne zwroty do skopiowania i wklejenia:

 

"Mogliby w koncu zmienic ten dziwaczny interfejs. Do mudboxa siadam i po sekundzie juz wiem o co chodzi a tutaj to jakas paranoja"

 

"Sprawdzcie sobie 3DCoat - na prawde fajny programik. A jakie ma retopo niesamowite!"

 

"Po co render w programie do modelowanie. I tak nikt nie bedzie na tym animacji renderowal"

 

"Nezumi, fanboy z ciebie. Pewnie nigdy nie pracowales na powaznie w profesjonalnym pipelinie w duzej firmie"

Złote słowa , sama szczera prawda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

- eeee, kiszka! Nadal nie ma nowego retopo

- eeee, kiszka! Nadal jakis brush kropkuje

- eeee, kiszka! Nadal nie ma 64 bitow

- eeee, kiszka! Nadal nie maluje sie tak jak w Mudboxie

- eeee, kiszka! Nadal nie zrobili softu ktory by sie NIGDY nie wywalil.

 

To tyle :) Dali jakieś pierdoły do robienia dziur. Po co to komu to nie wiem... Domów w zetce się nie robi.

 

Dodałbym, że mogli by dodać warstwy takie jak są w mudzie :) Bo te w zetce trochę kicha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tyle :) Dali jakieś pierdoły do robienia dziur. Po co to komu to nie wiem... Domów w zetce się nie robi.

 

A to akurat wygląda bardzo fajnie,dziury można robić nie tylko w domach,zresztą domki itp. też się robi w Z.

Masz na przykład jakieś ciałko gotowe,chcesz przerobić na mutanta z dziurą na wylot pośrodku klaty.Zamiast skakać do innych programów,czekać na reprojekcje,robisz dziure w Z i gotowe:)

 

Ogólnie filmik bardzo przyjemny,zobaczymy jak te ficzersy będą działać w realu.Bo to już inna sprawa.Zspheres 2 też fajnie wyglądało na pixolowym filmiku,w rzeczywistościu już nie tak bardzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

ja lubie hejtowac, ale wszystko co pokazali wtym filiku wyglada fajniscie, podoba mi sie, ja te holes beda dzialac tak jak na filmiku to jestem sprzedany. Ciekaw jestem jak siatka wyglada, czy updejtuje sie w locie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A to akurat wygląda bardzo fajnie,dziury można robić nie tylko w domach,zresztą domki itp. też się robi w Z.

Masz na przykład jakieś ciałko gotowe,chcesz przerobić na mutanta z dziurą na wylot pośrodku klaty.Zamiast skakać do innych programów,czekać na reprojekcje,robisz dziure w Z i gotowe:)

 

Nie wiadomo jak on tą siatkę będzie robił ;) Zrobi jakieś buble :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

ja nie wiem, jakis gosc co robi phd jest w stanie zrobic sculptrisa jest w stanie zmnienic genus bryly, to moze programisci z pixio tez sa w stanie wymyslic cos fajnego

Edited by Morte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siatka będzie pewnie wyglądać tak jak teraz po remesh all,czyli używalna raczej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na to dziurowanie meshów czekałem od początków zabawy z zetą. Ile ja się męczyłem z szybkim i brzydkim retopo jak chciałem zrodzić w czaszcze dziure za kością jarzmową. Tak samo już widze potencjał tego przy wycinaniu przestrzeni między palcami gdy wychodzimy z base w bardzo niskim polucouncie.

Slice to jest coś przepięknego, booleany też spisują się bosko.

 

No i też czekam na 64bit, malowanie jak w mudboxie, nowe retopo zajefajne jak w coacie i te nieszczęsne warstwy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre, dobre. Najbardziej podoba mi sie w ZB takie szybkie, szkicowe tworzenie basemesha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciekawe czy można kleić dowolnie bryły, bo ciąć widzę że się da :) Jak można kleić bryły na freestyle'u to 3d Coat pójdzie w odstawkę i za miesiąc kupujemy zPędzla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla wszystkich malkontentow pragne przypomniec ze jest to KOLEJNY DARMOWY update !!! Ile firm robiacych soft cos takiego robi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i znowu przez 20 stron komentarzy będą się przewijały omajgady ołsomy i dżołdropingi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałbym takie pytanie...A z tym nowym dzieleniem "obiektów w biegu" , to biega o to że np w trakcie naciągania czegoś np pędzlem Move dochodzi do automatycznych podziałów siateczki w miejscu rozciąganym , tak że geometria nie ulega wypaczeniu ? To tu chodzi o tzw "dynamiczną teselacje" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miałbym takie pytanie...A z tym nowym dzieleniem "obiektów w biegu" , to biega o to że np w trakcie naciągania czegoś np pędzlem Move dochodzi do automatycznych podziałów siateczki w miejscu rozciąganym , tak że geometria nie ulega wypaczeniu ? To tu chodzi o tzw "dynamiczną teselacje" ?

 

Tak.Ściągnij sobie darmowe Sculptris i zobacz w akcji.Pixologic przejął autora Sculptris i chyba zaimplementował podobną dynamiczną teselacje w Z4 R2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja się też tak domyślałem. Było by to bardzo fajne, dużo większa swoboda. W tym momencie ZBrush nie daje jeszcze aż takiej swobody aby nie martwić się siatką bazową itd. Strasznie mnie ciekawi ta odsłona ZBrusha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy