Jump to content

Call of Juarez:The Cartel


Recommended Posts

Świetne! Można widzieć skąd bierzesz inspiracje? np jak projektowałeś te budynki. Zastanawiam się jak to wygląda. Czy oglądasz najpierw jakieś zdjęcia, wczuwasz się w ten klimat i zaczynasz coś swojego budować z zauważonych elementów, czy to już tak wszystko z bańki od razu?

 

pzdr

Link to post
Share on other sites

tr3buh: masz rację usunę tą pracę z portfolio. Specjalnie starałem się nie dawać nic, ze zdieć i mattepaintów, ale ta fota mnie złamała, była zbyt piękna i ładnie pasowala do reszty. Przepraszam i owszem nie ładnie.

 

Zin: przed projektowaniem budynków dobrze zapoznaję sie z tematem, oglądam masę referencji i jeżdżę po googlemapie szukając jak najbardziej ciekawych plastycznych rozwiązań itp.

 

Edit:

ok podmieniłem

dla ciekawych owa felerna praca :]

http://imageshack.us/photo/my-images/9/11sklad.jpg/

a i dzieki za zwrócenie uwagi na to.

Edited by WWWoj
Link to post
Share on other sites

Prawda jest taka ze w czasie produkcj bardzo czesto korzysta sie z fot - poprostu czasu czasami brak. WWWoj spoko jestes usprawiedliwiony - nie ma chyba takiego concept artysty ktory nie posilkowal by sie fotami w taki czy inny sposob - ja tak robie ;P

Link to post
Share on other sites

Mocna sprawa.

Widac pomieszane motywy z roznych regionow Meksyku i szczegoliki na ktore jednak niewielu zwroci uwage (na przyklad - sporo miejsc tutaj widzialem ale NIGDY nie widzialem prania rozwieszonego pomiedzy budynkami :D). Z takich rzeczy, ktore mnie zdziwily - co tam robia kola od jakiegos wozu rodem z westernow (te ze szprychami) na tym wspolczesnym zlomowisku z ciezarowkami?

Domki wyczesane - duzo bym dal zeby miec twoje wyczucie perpektywy. Robiles jakies postaci moze? Wrzuc cos jak mozesz albo namow kumpla z teamu ;)

 

Za jakis czas sprawdze jak wyglada sama giera - pomimo niezbyt pochlebnych recenzji nie sadze zeby bylo az tak zle - pierwsze dwie czesci byly niesamowite. I tez mam pozapisywane koncepty do nich. Gratulacje - swietna robota!

Link to post
Share on other sites

Wyczesane te pracki, szkice naprawde zacne . Bardzo ładnie wydetalowane. Co mi sie rzuciło w oczy to napisy na scianach (graffiti), "kotlet, ziemniaki,kapusta,cukier, itp" CZAD! Ciekawe czy do gry to poszło xD:D:D:D

Gratki Frontu, to była tylko kwestia czasu:D:D

 

Pozdrawiam, Karkosik!

Link to post
Share on other sites

mocna sprawa, jedynie co mnie ciekawi to czy sporo czasu spedzasz na szukaniu referencji? Ostatnio pytam sie o to wielu osob, bo sam jestem leniem i czesto po kilku minutowym szukaniu olewam takową pomoc, ale widze ze chyba bez tego sie nie obejdzie czasami;]

wiec krotkie pytanie- jakbys mial wyznaczyc ile czasu zajmuje szukanie referek wzgledem malowania docelowej pracki?

 

dziex i gratulacje, dobry material!

Link to post
Share on other sites

hej dzieki wszystkim.

Nezumi: pranie to akt desperacji, nie mając pomysłu na przecięcie przestrzeni to chyba najbardziej oklepany patent w konceptowaniu :) hehe czasem tak sie zastanawialiśmy w pracy, ze pewnie dla ludzi znających te rejony to sporo rzeczy bedzie dziwne :p

Co do tych kół, jezeli chodzi Ci o te przy starej fabryce pociągów, to miały to być zardzewiałe koła wagonowe i od jakichś lokomotyw. Postaci za wiele nie robiłem, i nie bardzo chce się niemi chwalic :p. Do Dead Island mam sporo całkiem i pewnie za jakis czas pokaże.

 

Karkosik: Niestety sie nie udało i zmienili te grafiti w grze :p

 

Double_G: http://imageshack.us/photo/my-images/89/9032011woj.jpg/

tego drugiego musiałbym sprawdzic czy mam większego, jak bede w robocie.

 

resh: kolorowe robiłem około 1-2dni, czarnobiałe ze 2 czasem 3 dziennie a czasem1 oczywiscie dało by się spokojnie więcej namachać ołówkiem w tym czasie, ale jak codziennie przez miesiące robi się to samo to trzeba dbac o kondycję psyhiczną, zeby nie doprowadzic do zmęczenia materiału :)no i ważniejsze są czasem pomysły i przemyślenie pracy co zajmuje więcej niz samo kreślenie.

 

nicponim: no w sumie podejscie do szukania refek mam podobne, tez tego nienawidzę,

i zwykle za długo nie daję rady szukać, ale są one bardzo ważne. Oczywiście nie przeceniałbym mimo wszystko ich wpływu na projekt.

Ja na refkach obserwuję proporcje, materiały dominujące w danych miejscach, (np ceglanych budynków jest mniej niż innych), charakterystyczne dla danego regionu rozwiązania architektoniczne gzymsy filarki rozmiary okien itp.

Jak projektuję to już przedewszystkim myślę nad kompozycją, urozmaiceniem bryły, przestrzeni i detalu, większość detalu jak i często całych projektów po ogolnym zapoznaniu się ze specyfiką danego miejsca wymyślam(wiem juz na czym bazuje dana stylistyka), szczegolnie pod koniec pracy z danym tematem, i w sumie z tych projektów jestem zwykle bardziej zadowolony. Przykładowo domki mexykańskie trzecie od góry były rysowane jako pierwsze, i mocno oparte na refkach (oczywiście przedetalowane) poźniejsze projekty już robiłem o wiele bardziej swobodnie i wyszły moim zdaniem trochę ciekawsze.

Nie wiem jakie są dokładnie proporcje ile czasu oglądam i szukam refek, napewno sporo,

ale w przypadku mojej pracy zdecydowana większość czasu to projektowanie, myslenie nad kompozycją.

Mielismy w firmie niektóre budynki robione np. prosto z fot, ale nie dawało to dobrych efektów, bo na zdięciach często jest za mało, nie są skomponowane plastycznie pod widok, i przeładowane detalem na ile to możliwe(wiarygodne).

Edited by WWWoj
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy