WWWoj 835 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 (edited) Troche konceptów, które robiłem do Coj3. Tempo było wysokie, więc większość w formie szkiców. Edited August 14, 2011 by WWWoj Link to post Share on other sites
regnar 35 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Pierwszy ;P wilki szacun za te szkice Link to post Share on other sites
ZiN 111 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Świetne! Można widzieć skąd bierzesz inspiracje? np jak projektowałeś te budynki. Zastanawiam się jak to wygląda. Czy oglądasz najpierw jakieś zdjęcia, wczuwasz się w ten klimat i zaczynasz coś swojego budować z zauważonych elementów, czy to już tak wszystko z bańki od razu? pzdr Link to post Share on other sites
tr3buh 524 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 swietne szkice, pro, ale czy to ladnie tak sciagac z marka denki? ;) http://www.3dinspiration.com/galleryimgs/marek_denko_01.jpg Link to post Share on other sites
WWWoj 835 Posted August 14, 2011 Author Share Posted August 14, 2011 (edited) tr3buh: masz rację usunę tą pracę z portfolio. Specjalnie starałem się nie dawać nic, ze zdieć i mattepaintów, ale ta fota mnie złamała, była zbyt piękna i ładnie pasowala do reszty. Przepraszam i owszem nie ładnie. Zin: przed projektowaniem budynków dobrze zapoznaję sie z tematem, oglądam masę referencji i jeżdżę po googlemapie szukając jak najbardziej ciekawych plastycznych rozwiązań itp. Edit: ok podmieniłem dla ciekawych owa felerna praca :] http://imageshack.us/photo/my-images/9/11sklad.jpg/ a i dzieki za zwrócenie uwagi na to. Edited August 14, 2011 by WWWoj Link to post Share on other sites
serio 119 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Bardzo fajne envirosy. Czuć klimat tego miejsca. Link to post Share on other sites
regnar 35 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Prawda jest taka ze w czasie produkcj bardzo czesto korzysta sie z fot - poprostu czasu czasami brak. WWWoj spoko jestes usprawiedliwiony - nie ma chyba takiego concept artysty ktory nie posilkowal by sie fotami w taki czy inny sposob - ja tak robie ;P Link to post Share on other sites
jaras 624 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 (edited) z tym ze praca Marka Denko to nie fota tylko grafika 3d ;) a szkice świetne, bardzo duzo fajnych klimatów! Edited August 14, 2011 by jaras Link to post Share on other sites
Gomez 226 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 pierwszy raz widze te koncepty, lol. Sweetashne. Link to post Share on other sites
emmilius 98 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Bardzo na plus, super szkice. Te na dworcach kolejowych skojarzyły mi się ze starszą pracką Morbida z tym steampunkowym golemem co demolkę robił. Link to post Share on other sites
artursadlos 303 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Tak zebrane robi podwójne wrażenie. Rewelacyjna robota. Aż żal że tak mało z tego wykorzystano w finalnej grze bo była byt przepiękna. Link to post Share on other sites
n-pigeon 685 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 moja czacha pękła jak orzeszek :) szacun! Link to post Share on other sites
Morbid Karbid 237 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Szkice świetnie oddają klimat miejsc i działają na wyobraźnię. Super. Link to post Share on other sites
geno7 10 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Oczywiście że świetna galeria :) [email protected] Jednak sporo z tych szkiców było wykorzystanych w grze. Link to post Share on other sites
Nezumi 2,271 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Mocna sprawa. Widac pomieszane motywy z roznych regionow Meksyku i szczegoliki na ktore jednak niewielu zwroci uwage (na przyklad - sporo miejsc tutaj widzialem ale NIGDY nie widzialem prania rozwieszonego pomiedzy budynkami :D). Z takich rzeczy, ktore mnie zdziwily - co tam robia kola od jakiegos wozu rodem z westernow (te ze szprychami) na tym wspolczesnym zlomowisku z ciezarowkami? Domki wyczesane - duzo bym dal zeby miec twoje wyczucie perpektywy. Robiles jakies postaci moze? Wrzuc cos jak mozesz albo namow kumpla z teamu ;) Za jakis czas sprawdze jak wyglada sama giera - pomimo niezbyt pochlebnych recenzji nie sadze zeby bylo az tak zle - pierwsze dwie czesci byly niesamowite. I tez mam pozapisywane koncepty do nich. Gratulacje - swietna robota! Link to post Share on other sites
Karkosik 106 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Wyczesane te pracki, szkice naprawde zacne . Bardzo ładnie wydetalowane. Co mi sie rzuciło w oczy to napisy na scianach (graffiti), "kotlet, ziemniaki,kapusta,cukier, itp" CZAD! Ciekawe czy do gry to poszło xD:D:D:D Gratki Frontu, to była tylko kwestia czasu:D:D Pozdrawiam, Karkosik! Link to post Share on other sites
Double_G 21 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 (edited) Łoł. Dużo bardzo fajnych rzeczy! Jest szansa na to, że wrzucisz http://imageshack.us/f/585/9sklad.jpg/ i http://imageshack.us/f/405/10sklad.jpg/ w większej rozdzielczości? Musiałem zapytać:p Edited August 15, 2011 by Double_G Link to post Share on other sites
resh 135 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Subcio chrupcio, a skoro tak mało czasu było na to wszystko to tak spytam ile ci średnio czasu na jeden szkic schodziło? zdrówko! Link to post Share on other sites
vrocker 96 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Bardzo fajne szkice. Gratuluje wyczucia perspektywy i envirokreski :) Link to post Share on other sites
nicponim 496 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 mocna sprawa, jedynie co mnie ciekawi to czy sporo czasu spedzasz na szukaniu referencji? Ostatnio pytam sie o to wielu osob, bo sam jestem leniem i czesto po kilku minutowym szukaniu olewam takową pomoc, ale widze ze chyba bez tego sie nie obejdzie czasami;] wiec krotkie pytanie- jakbys mial wyznaczyc ile czasu zajmuje szukanie referek wzgledem malowania docelowej pracki? dziex i gratulacje, dobry material! Link to post Share on other sites
Sjon 30 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Rewelacyjne szkice. Detal mi się bardzo podoba. Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 super klimat na szkicach. Link to post Share on other sites
1nS 17 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Awesome job! :) Link to post Share on other sites
WWWoj 835 Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 (edited) hej dzieki wszystkim. Nezumi: pranie to akt desperacji, nie mając pomysłu na przecięcie przestrzeni to chyba najbardziej oklepany patent w konceptowaniu :) hehe czasem tak sie zastanawialiśmy w pracy, ze pewnie dla ludzi znających te rejony to sporo rzeczy bedzie dziwne :p Co do tych kół, jezeli chodzi Ci o te przy starej fabryce pociągów, to miały to być zardzewiałe koła wagonowe i od jakichś lokomotyw. Postaci za wiele nie robiłem, i nie bardzo chce się niemi chwalic :p. Do Dead Island mam sporo całkiem i pewnie za jakis czas pokaże. Karkosik: Niestety sie nie udało i zmienili te grafiti w grze :p Double_G: http://imageshack.us/photo/my-images/89/9032011woj.jpg/ tego drugiego musiałbym sprawdzic czy mam większego, jak bede w robocie. resh: kolorowe robiłem około 1-2dni, czarnobiałe ze 2 czasem 3 dziennie a czasem1 oczywiscie dało by się spokojnie więcej namachać ołówkiem w tym czasie, ale jak codziennie przez miesiące robi się to samo to trzeba dbac o kondycję psyhiczną, zeby nie doprowadzic do zmęczenia materiału :)no i ważniejsze są czasem pomysły i przemyślenie pracy co zajmuje więcej niz samo kreślenie. nicponim: no w sumie podejscie do szukania refek mam podobne, tez tego nienawidzę, i zwykle za długo nie daję rady szukać, ale są one bardzo ważne. Oczywiście nie przeceniałbym mimo wszystko ich wpływu na projekt. Ja na refkach obserwuję proporcje, materiały dominujące w danych miejscach, (np ceglanych budynków jest mniej niż innych), charakterystyczne dla danego regionu rozwiązania architektoniczne gzymsy filarki rozmiary okien itp. Jak projektuję to już przedewszystkim myślę nad kompozycją, urozmaiceniem bryły, przestrzeni i detalu, większość detalu jak i często całych projektów po ogolnym zapoznaniu się ze specyfiką danego miejsca wymyślam(wiem juz na czym bazuje dana stylistyka), szczegolnie pod koniec pracy z danym tematem, i w sumie z tych projektów jestem zwykle bardziej zadowolony. Przykładowo domki mexykańskie trzecie od góry były rysowane jako pierwsze, i mocno oparte na refkach (oczywiście przedetalowane) poźniejsze projekty już robiłem o wiele bardziej swobodnie i wyszły moim zdaniem trochę ciekawsze. Nie wiem jakie są dokładnie proporcje ile czasu oglądam i szukam refek, napewno sporo, ale w przypadku mojej pracy zdecydowana większość czasu to projektowanie, myslenie nad kompozycją. Mielismy w firmie niektóre budynki robione np. prosto z fot, ale nie dawało to dobrych efektów, bo na zdięciach często jest za mało, nie są skomponowane plastycznie pod widok, i przeładowane detalem na ile to możliwe(wiarygodne). Edited August 15, 2011 by WWWoj Link to post Share on other sites
flesz_gordon 20 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 zacne az chce sie postrzelac na tych szkicach pozdr Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now