Jump to content

Bitwa 29 Postać: schwarz charakter


Recommended Posts

Guest fishinthewater

@Kojocik, tyle czasu Ci zostało że ho ho więc może jednak zdążysz mi jakiś concepcik machnąć;) Jokera jeszcze nie ruszyłem więc wieszzz... :D

 

Co do pracki, bardzo mi się podoba:) Szybko to ogarnąłeś. Pracujesz gdzieś i robisz po godzinach? Czy masz wakacje?

 

pzdr.

Link to post
Share on other sites

Chico dzięki

Juzwa nima czasu :P

Slowiak jestem w ślepym punkcie, ni wakacje ni praca

drimango się skończyło i robię portfolio na początku września przeprowadzam się do

Wroca i będę szukał pracy.

Link to post
Share on other sites
Guest fishinthewater

A to we wrześniu skoczymy na piwko w takim razie, @vrocker też się do wroc w tym tygodniu przeprowadza więc będzie okazja się poznać :)

 

pzdr.

Link to post
Share on other sites

Siatka nie pracowałaby przy deformacjach, głównie chodzi o okolice ramion. Nie ma tam geometrii która mogłaby się rozciągać przy ruszaniu ręką. Nie triangluj quadów jak chcesz pokazać siatkę, silniki robią to teraz same a tak trudno zobaczyć jak miałaby pracować siatka.

UV to tragedia. ;) Sory ziom ale zmarnowałeś masę miejsca, szwy są w zupełnie widocznych miejscach, głowa przykładowo. Tego się tak nie robi. No i nie masz paddingu na teksturze. łącząc te 2 niedociągnięcia wystarczy jedna mipmapa niżej żeby na głowie postaci pojawiły się szare krechy.

Sculpt i design fajny ale gameart to nie tylko zbrush, retopo i wypalanie ambienta.

Jakbyś poświęcił drugie tyle czasu na dopieszczanie tego to by była kozak praca, a tak jest praca niedokończona imho.

No i czemu namalowałeś drugą powiekę na gałce ocznej? Że alien jakiś? :P

Link to post
Share on other sites

Imo model stracił sporo z grobowo-groteskowego klimatu konceptu.

Głownie przez kolorystykę, ale też sama bryła wydaje się być "grzeczniejsza" niż na koncepcie.

 

Siatka straszna i o połowę za ciężka jak na taki model.

Uv bardzo nieoszczędna.

 

I taki rozwinięcie komentarza Monia o triangulacji. To prawda, że na quadach lepiej widać topologię,

ale tak jak Monio pisze, silnik pracuje na trójkąkach, A czasem ma znaczenie, w którą stronę quad jest podzielony na dwa. Ma to największą widoczność w modelach bardzo niskopoligonowych, gdyż często przez złą triangulację robią się niepożądane wcięcia.

Schemat, ta sama pozycja wertexów w quadach, a dwa różne kształty ze względu na trójkaty.

unled1ctr.jpg

Edited by Levus
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy