Banned Napisano 16 Sierpień 2011 Share Napisano 16 Sierpień 2011 Przerabiam właśnie tutorial jak wymodelować głowę i napotkałem się na pewien problem, no może nie problem ale utrudnia mi to trochę modelowanie ;d W jaki sposób mogę dokładnie połączyć te plane'y? Nie chce tego robić ręcznie tylko użyć jakieś funkcji lub czegoś. Pracuje z włączoną symetrią, zresztą widać na screenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 16 Sierpień 2011 Share Napisano 16 Sierpień 2011 Naciśnij "+" przy symmetry, zaznacz "mirror" a następnie przesuń znacznik lustra w wievporcie tak, żeby obydwie połówki się zetknęły. W zależności jakie opcje lustra masz zaznaczone, modyfikator może obciąć nadmiar polygonów i połączyć z sobą obydwie połówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dagonet, Napisano 17 Sierpień 2011 Share Napisano 17 Sierpień 2011 Jak już sobie poprawisz te łączenie to dalej jak będziesz robił głowę to w tym miejscu http://ifotos.pl/zobacz/plane_hapsqeq.jpg/ nie ruszaj siatki po osi x bo będzie ci się to cały czas rozjeżdżać, a tak wgl to na poczatku trzeba było sobie zrobić plane dać mu przez środek conect, wywalić jedna połowke i potem dodać modyfikator symetrii i jak już robisz koło środka to tylko przesuwać po osiach y i z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi