kazube 53 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam. [attach]81429[/attach] [attach]81427[/attach] [attach]81428[/attach] k. Link to post Share on other sites
plasti 575 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 kozackie, nic dodac nic ujac Link to post Share on other sites
polka dot 608 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 medwed, takie rzeczy może w postaci linków? pozdrawiam Link to post Share on other sites
medwed 105 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Racja:) ... Czuć moc :) ! Ciekawi mnie jak zamotasz ślepia. http://geeksyndicate.files.wordpress.com/2010/11/hr_the_walking_dead.jpg http://www.komiksynaekranie.com/_pliki/ups/2011/06/walkingdead_2.jpg http://www.shareyourwallpaper.com/upload/wallpaper/movies/the-walking-dead/the-walking-dead_0ba50ca3.jpg Link to post Share on other sites
Logos 91 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Miazga! Haha przypomniał mi się pewien film Doed Snoe http://www.filmweb.no/multimedia/archive/00139/Nazizombier_i_D_d_s_139239s.jpg http://www.filmcritic.com/features/assets_c/2010/04/DeadSnow560-thumb-560xauto-28206.jpg Link to post Share on other sites
Selena 225 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 yy...nie mam nic do zarzucenia;p Link to post Share on other sites
mafida 544 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Mundur mi sie podoba,czuć że to gruba skóra.Fajnie:) Link to post Share on other sites
sly 574 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam. k. Super sculpt. Można by zaingerować bardziej w nos i wykończyć brakujące ucho - dziura? P.S. To nie jest 3dmax.pl :D Link to post Share on other sites
kazube 53 Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 @medwed, Logos -dzięki za refki, tego nigdy za wiele. Oczy w produkcji, jednak nie przewiduje większych zmian. Dead Snow -filmisko ekstra, leży obok Reanimatora i X-Living Dead'ów ;) @mafida -zależało mi na tym, ciesze się że jest widoczne! @sly -ucho samo się wykończyło, będzie dziura ;) Ha, przeoczenie, jasne że max3d, przepraszam redakcje za błąd. @plasti, polka dot, Selena -dzięki. kazub Link to post Share on other sites
Quentin 253 Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Wygląda genialnie. Ciekaw jestem postępu. :) Link to post Share on other sites
kazube 53 Posted September 1, 2011 Author Share Posted September 1, 2011 Dzięki za ciepłe przyjęcie Panie i Panowie. smol apdejt, testy shaderów i oświetlenia. Mundurek i czapeczka się robią, powinienem do końca tygodnia wykończyć draba. [ATTACH]81703[/ATTACH] P.S. Jak za duże, krzyczeć, poprawie. Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,540 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Jesteś mistrz :). Link to post Share on other sites
mafida 544 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Fajnie wyszło z texturką,będzie świetnie w mundurze:) Link to post Share on other sites
Muppet 13 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Zombie jak żywy. ;) Takie pytanko - jeśli możesz, to byłbym wdzięczny, gdybyś zdradził jakiej wielkości tekstury użyłeś? Pzdr Link to post Share on other sites
Tores 215 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Świetne od samego początku. Już nie mogę się doczekać finału. Link to post Share on other sites
pkowal1982 20 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Swietne, nie wiem czy zeby powinny miec taki kolor. Moze jednak jasniejszy odcien bezowego / zoltego? Link to post Share on other sites
vrocker 96 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Będzie fajnie, choć te brązy wyglądają na czekoladę. :) Link to post Share on other sites
Logos 91 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Kolega wyżej ma rację z tymi brązami, spróbuj je podciągnąć bardziej ku czerwieni. Link to post Share on other sites
kazube 53 Posted September 1, 2011 Author Share Posted September 1, 2011 @mafida -mam nadzieję ;) @Muppet -od 1k do 4k na różnych częściach. Mundur jest najbardziej wymagający, dużo elementów na jednej mapie UV, zależy mi też na pokazaniu faktury materiału. @pkowal1982 Na zębach nie ma textury, szybki/nieprzeszkadzający ciemny glossy materiał. Co do czekolady muszę się zgodzić, jednakże jest to WIP. Barwa jest dla mnie ważna równie ważna jak sculpt. Co i raz sprawdzam aby nie przedobrzyć i poprawić w końcowej fazie. U żony faktycznie jest znacznie zdjęta czerwień. Poprawie to w końcowej fazie. Dzięki. k. Link to post Share on other sites
thecrev 79 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Było by rewelacyjnie jagbyś zrobił jakiś making off bo strasznie mi się podba i też bym coś robił w tym kierunki ale niewiem od czego zacząć i jak się zabrać za ten sculpt. Kocham film the walking dead i czekam na kolejne sezony. Link to post Share on other sites
KoMic 190 Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 wow, daje rade : ] Link to post Share on other sites
velendil 166 Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Zazdroszczę umiejetnosci, wygląda to świetnie ! Link to post Share on other sites
kazube 53 Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 @thecrev, co byś chciał zobaczyć? Ogólnie zasady w zbrushu są takie same, nie przesadzać z Divide, im mniej tym lepiej dla formy. Dzielę tylko w ostateczności. Głowa powstała z kuli. W tym przypadku jeżeli siatka za bardzo rozciąga się w małych detalach: tool/duplicate, tool/deformation/polish-relax następnie tool/projectAll ze starej na nową. Wszystko to można kontrolować przy pomocy masek. Jeżeli rozciągam siatkę do granic możliwości -używam remesh/projectAll. To są sposoby na szybkie koncepty/speedy, gdzie szybko staram się złapać formę. Później retopologia. Mundur, kurtka i czapa powstały z bazy w modo. Polecam płyty Gnomon -kompendium zbrush4 Scott Spencer; -anatomia Zack Petrock, Zen of Zbrush Mike Jensen (nie pamietam gdzie go kupiłem, chyba Daz) i Hard Surface Techniques, Eat3d tego samego autora. Dobre są też tutoriale Zclassroom ze strony Pixologic. @KoMic, velendil -cieszę się, że się podoba ;) k. Link to post Share on other sites
thecrev 79 Posted September 3, 2011 Share Posted September 3, 2011 ogólnie wszystko bo ja tylko sphere potrafie zrobić. Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 (edited) Dużo dobrego!!! nie znam sie na skulpcie ale podoba mi sie. Jedyny crit w kwestii formalnej, generałowie SS nosili listki stopnia na obu patkach kołnierzyka. Runy SS nosili wszyscy inni do stopnia podpułkownika o ile dobrze pamiętam. O ile oczywiście zależy ci na wierności, w tym przypadku, podejrzewam że nie koniecznie ;) Edited September 4, 2011 by kliment woroszyłow Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now