Jump to content

iAnimate progress reels


Recommended Posts

Hej.

 

Workshop 2 - Body mechanic.

 

Za namową znajomych postanowiłem upublicznić tego reela.

Chciałem to zrobić dopiero jak skończę WIPa, ale w najbliższym czasie nie zanosi się na to :)

 

 

 

 

Workshop 3 - Facial acting.

 

Koniec semestru - kolejny progress reel

Enjoy :P

 

 

Workshop 5 - Stage acting.

 

Tym razem miałem tyle roboty w studio, że drugie ujęcie jest zaledwie w blokingu.

pass: iA

 

 

Pozdrawiam.

Edited by asblaze
Link to post
Share on other sites
Guest Chrupek3D

mnie troszkę przeszkadza zbyt długie oczekiwanie na reakcje np. gościu walący w telewizor zanim w niego uderzy, jego łapka jest spowolniona w pierwszej fazie ruchu... ale może tak ma być.

Link to post
Share on other sites

Mnie sie troche nie podoba jak w drugiej animacji podczas skradania sie wdeptuje w kawalek drewna, fajnie by bylo jak bys podkreslil jakas poza ktora spoglada na to drewno tak by to zwrocilo wieksza uwage widza i przekaz byl bardziej czytelny.

Teraz ogladajac te animacje cala uwaga moja skupiona jest na postaci i dopiero za ktoryms razem zobaczylem lamiacy sie kijek, ktory jest przyczyna takiego a nie innego zachowania postaci. W trzeciej animce troche nie podoba mi sie zachowanie bioder. Ogolnie animacje na calkiem fajnym poziomie

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dzięki za feedback. Fajnie, że się odezwaliście, bo już myślałem, że będzie martwy wątek :)

@Chrupek: Timing - rzecz bardzo osobista. Ja bardzo lubię pauzy i zawieszenia, szczególnie przed szybszym ruchem. Bardziej mi przeszkadza za wolne 2 uderzenie. Ta animka jeszcze jest WIP więc będzie jeszcze kończona i retimingowana (jak znajdę czas) :)

 

@anima3d: akcja z patykiem celowo jest tak poprowadzona.

a) nie jest on najważniejszy

b) staram się animować tak, jakby do całości był dźwięk. Trzask patyka w zupełności rozjaśniłby sprawę więc i charakter i widz wiedziałby w co wdepnięto :)

 

@Zbyszek: No obrotówka, czysto mechaniczno-warsztatowa robota, całkowicie przyćmiewa pozostałe (imho) pełne charakteru i emocji animacje. W sumie zastanawiałem się czy z tego powodu dołączać ją do reela :)

Rigi są z iAnimate. Każdy poprawiałem na własne potrzeby (np kontrola dłoni - stanowczo przekombinowana. Kanałów do pozowania jest więcej niż kanałów rotacji na paliczkach :D ).

Anyway pracowałem już z lepszymi - darmowymi i własnymi rigami. :)

 

Jeszcze raz - dzięki.

 

Stay tuned 4 iAnimate Music Video :)

Link to post
Share on other sites

Fajne fajne!

Widac ze masz wprawe w mechanice, czuc wage :). Ostatni shot bardzo fajnie zrobiony i zgadzam sie ze przycmiewa reszte. Jezeli mialbym sie czepiac to jedynie do actingu, ale jezeli sie nie myle celem tych animacji byla praca nad mechanika postaci, wiec sobie podaruje komentarz. Generalnie super robota. Jak to mowia amerykanie...keep going! :)

 

Pozdrawiam,

 

Maciek

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Thanx :)

 

SUPER_OKO-> czas nijak nie nie przystaje do polskich realiów :) ok 40h na 10 sek + przerwy dla nabrania dystansu

brodkins -> :D świnki chyba zasługują na osobny wątek - już niebawem teaser :P

zio_mal-> no grubasek ma dużo bardziej plastyczny ryjek i jego karykaturalny wygląd pozwolił pojechać po extremach :) ale w obu przypadkach sporo majstrowałem przy rigach :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy