Jump to content
Dragoth

Bitwa 29: Pojazd Wampirowóz

Recommended Posts

Postanowiłem spróbować sił w mini-bitwie.

Postaram się wyskrobać karocę dla mhrocznego wampira, podobną do tej z miniaturki.

Edited by Dragoth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny up, detale i inne pierdoły. Niedługo wrzucę do ZB i zobaczymy co się z tego zrobi.

karoca1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, to by było na tyle jeśli chodzi o LP, wrzucam szybki render i siatke.

Mało chęci żeby zabrać się za UV'ki :(

karocalowsiatka.png

karocalow.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proporcje ładne, tylko dlaczego poszło Ci tyle trisów :) gdybyś drut trzymający lampę i druty schodka zrobił teksturą z alpha, te trójkątne detale na górze odchudził z detalu, to zostało by znacznie więcej poly na lepszą sylwetkę, a nawet drzwi ;) Właściwie te trójkątne detale mnie coś nie przekonują :/ coś skromniejszego, ale bardziej złożonego jak na refce, było by lepsze moim zdaniem.

 

Nie robisz HP dla normalek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

HP też zrobię, w swoim czasie. (bo chyba najpierw lepiej zrobić UV layout, a jak nie to będę wdzięczny za info, bo w robieniu normali jestem zielony)

Jeśli chodzi o te szpicle to miały nadać bardziej zły charakter, ale model przeznaczony na te mniejsze detale jest, tylko że zbyt mały.

Dzięki za sugestie

Edited by Dragoth

Share this post


Link to post
Share on other sites

najpierw zrób HP możesz wykorzystać ten model jako base, potem robisz LP dla HP i dopiero wtedy rozkładasz ten LP na UV i wypalasz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wyjaśnienie ;)

(a ten drugi LP to w moim przypadku nie jest tak konieczny, nie będzie większych zmian kształtu ogólnego, a jeśli konieczny, to chyba można go zrobić z najniższego subd w Zb?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pamiętaj żeby zastorować morphtarget przy każdym divide model traci trochę pierwotny kształt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielkie dzięki za rady!

No to w takim razie mały up ze skulptem smoków. Jak robię coś źle, to krzyczeć ;)

zbrushdoentt.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak spieprzyłem sprawę z normalką. Wimportowałem obiekt z subtoolami, na każdym subtoolu inny rodzaj subdiva. Potem jak to złączyłem, to po wypaleniu normalki nie dało się zmiejszyć subdiva, więc chciałem zrobić mapę od nowa na pierwotnym. Oczywiście nic nie pasowało. Także postaram się zrobić po prostu normal z diffuse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje ukończenia pracy :)

 

Przygotuj tylko jakąś mniejszą prezentację w jednym pliku graficznym tak jak zrobiła to reszta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy