Jump to content

Pomoc: przypadkowy time offset w texturze?


Recommended Posts

Hejże wszystkim

 

Mam taki mały problem z texturką do partikli, mianowicie:

 

- nakładam na emiter(partikle są typu "facing") texturkę która jest sekwencją klatek.Podczas odtwarzania texturka ładnie się rusza i wogóle, niestety wszystkie partikle niezależnie od klatki w której zostały wyemitowane wyświetlają texturkę w taki sposób że na każdej cząsteczce jest ona w tym samym miejscu w czasie...hm...nie bardzo wiem jak Wam to opisać...chodzi o to że chciałbym wprowadzić taki time offset w odtwarzaniu texturki coby każda cząsteczka miała przypadkową klatkę startową z sekwencji obrazków, i tym samym zminimalizować powtarzalność. Mam nadzieję że nie zamotałem za nadto.

 

Z góry dzięki

& Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Soft to max, ech tak sie skupiłem na opisaniu że zapomniałem dodać :/

 

dziwne bo wydaje mi się że to testowałem juz, gdzieś w sieci wyczytałem info że ten time offset może nie działać w viewporcie, nie wiem ile w tym prawdy ale to może stać na przeszkodzie że nic nie widać :D

 

Dzięki panowie potestuję dzisiaj

 

mirach-> musze "spread some reputation around before give it to mirach again" co ma wisieć nie utonie ;)

Edited by JmTm00
Link to post
Share on other sites

Randomize Age Offset w Material Dynamic działa, ale powiedzcie mi dlaczego ma wpływ na ruch partikli? Kiedy zmieniam Max Offset wszystkie partikle na ekranie przemieszczają się w ich tylko znanym kierunku. Na mój rozum jeżeli jest to "Material" Dynamic to nie powinien mieć wpływu na ruch, ale może się mylę. Z góry dzięki

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy