Jump to content
Selena

Bitwa 29 Postać: Suri

Recommended Posts

Nie wiem czy się nie pośpieszyłaś z detalem, te proporcje są dość dziwne. Jak możesz to pokaż refke z której brałaś front i side view

oprzyj się o tą refke bo robisz potwora

30t6mq0.png

 

mam nadzieje że nie łamie praw autorskich, refka jest z dvd blenderella

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mafida, rice

 

Różni ludzie mają różne proporcje, po za nierealistyczną szyją, przykrótkimi rękoma i długimi nogami nic jej nie dolega. Nawet bardzo szeroka głowa miała by prawo istnieć, tyle że węższa jest ładniejsza. Moja ciocia ma szeroką czaszkę, babcia krótkie ręce, koleżanka długie nogi, ja mam długie palce, mój kumpel strasznie krótkie ;) nie ma co generalizować.

 

Blenderella to nudny, zarówno anatomicznie jak i ogólnie, przerysowany z zdjęcia model, drobnej prawie, że dziewczynki, jedyne co Selena może z tego odczytać to pospolite zależności proporcji ciała. Jak się coś robi trzeba użyć kilku refek >uO np. brakuje rafki szyi :)

Edited by n-pigeon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zrobisz węższą głowę i wydłużysz ją do góry w tułowiu (o jakieś pół głowy) to proporcje będą zacne. Akurat na taką dobrze zbudowaną wojowniczkę.

No i jak n-pigeon powiedział, ręce za krótkie a jeśli się zdecydujesz na wydłużenie w tułowi to będą bardzo nienaturalnie za krótkie.

Mocne tak czy siak. Działaj. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@mafida, rice

 

Różni ludzie mają różne proporcje, po za nierealistyczną szyją, przykrótkimi rękoma i długimi nogami nic jej nie dolega. Nawet bardzo szeroka głowa miała by prawo istnieć, tyle że węższa jest ładniejsza. Moja ciocia ma szeroką czaszkę, babcia krótkie ręce, koleżanka długie nogi, ja mam długie palce, mój kumpel strasznie krótkie ;) nie ma co generalizować.....

 

Dlatego napisałem że przegiąłeś:D.Z taką szeroką głową miała swój barbarzyński urok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selena, ramiona za krótkie. Przedramiona powinny mieć długość mniej więcej taką jak ramiona, a cała ręka powinna sięgać mniej wiecej do połowy uda.

Trochę za wysoko wcięta talia, te skosy co lecą od bioder ku górze lecą trochę za wysoko.

Szyja delikatnie za krótka, kształt głowy taki owalny jest imo okej.

Patrząc z tyłu bardzo nieładnie i płasko zrobione okolice łopatki, pachy, ramienia i deltoidu.

Obojczyki od strony wewnętrznej (pod szyją) są trochę za wysoko, powinny lecieć lekkim skosem ku górze w stronę ramion.

Sternocleidomastoid (LINK) za bardzo się owija wokół szyi, naprostuj go:)

 

Co do głowy, spoko jest, jedna rzecz, kość jarzmowa (czy tam policzkowa?) leci od policzka w stronę ucha, może delikatnie nad, u Ciebie śmiga za wysoko w stronę mózgoczaszki, przez co na głowie za skronią nad uchem robi się dziwne wybrzuszenie.

 

A tak pozatem to jesteś bardzo blisko fajnej heroicznej babki i tak jak mafida pisze, z szeroką głową wygląda fajnie. I walić kanon:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monio - dziękuję, zajęłam się już rękoma

Levus - popracowałam już trochę nad proporcjami, wydłużyłam lekko ręce, zmieniłam trochę szyję, obojczyki, lekko jednak zwęziłam głowę tak jak radził n-pigeon, może nie tak bardzo jak na jego obrazku ale coś pośredniego, dzięki za wskazówki:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

prosty render z maxa

poprawiłam co się dało, nie wiem co jeszcze mogę zmienić;/ zostało sporo czasu..

suri3.jpg

Edited by Selena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie:).

Dodać epicką poze i ujęcie jak na obrazku w 1 poscie,miecze.Palce jakieś takie jeszcze może toporne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wy juz konczycie, a ja jeszcze hp nie zrobiłem :D

 

Całkiem ładnie wyszło.

 

 

Wysłano z telefonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mafida - dzięki:) nad palcami jeszcze chyba popracuje, ale muszę trochę odpocząć od tego;/ za dużo już nad tym siedzę....

Vega - dzięki, to takie próbne rendery, pokombinuje jeszcze coś z tym futrem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko super tylko buty z ta podeszwa i obcasem pasuja tej dzikiej wojowniczce jak dzinsy sredniowiecznemu rycerzowi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No powiem ci że mi sie to naprawde podoba! Teksturze przydałoby się trochę wariacji kolorystycznych. Dynamiczniejsze oświetlenie i bedzie git

Share this post


Link to post
Share on other sites

skończyłam,.. finisz na 1 stronie:)

po głowie chodzi mi jeszcze kilka wersji jej...ale już chyba mi się nie chce:) za mało trisów aby szaleć....;)

Edited by Selena

Share this post


Link to post
Share on other sites

No! ogólnie wygląda super :) tylko prezentacja kuleje ;) ostatni render, poza stateczna jak skała, a ciężkie dredy falują :D jak to się dzieje :D

Tekstura ładna, mroczna, klimatyczna, ale brakuje mi miejsc z mniejszym detalem gdzie można by odpocząć. Normalka wydaje się jakaś dziwna, pojechałaś po niej jakimś dziwnym filtrem? Jeśli nie to bym ją trochę osłabił w shaderze. Przy modelu RT na biodrach zdziwiło mnie ustawienie trójkątów w tym miejscu powinno się zwiększyć liczbę edgy trójkątem, nie ją zmniejszyć, tak przynajmniej mi się wydaje, biodra ma szersze od brzucha.

Edited by n-pigeon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niezla ta babka, fajnie wyglada na tym ostatnim obrazku, dodalbym jeszcze miecze i upozowal tak na skale jak na koncepcie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-pigeon :) dziękuje... stateczna jest bo ustawiana werteks po werteksie, w pewnym momencie trochę już skończyła mi się cierpliwość.. normalka nie wiem dlaczego dziwna, nie użyłam żadnego filtra:) no i chyba to normalne że biodra ma szersze od brzucha:) to kobieta

Akka - dziękuje, :) dopóki jej nie zriguje to nie będę bawić się w przesuwanie werteksów :) ale miecze to bardzo dobry pomysł....

Levus - dziękuje:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja wiem że powinna mieć szersze biodra :D o to mi właśnie chodziło, a skoro są szersze, to powinno się tam dodać topologi, a nie ją usuwać :) ale to zwykłe czepianie się, nie wygląda by jej brakowało kilku poligonów na biodrach, ale przy następnej pracy zwrócił bym na to uwagę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale fikuśnie zmapowana twarz :d calkiem spoko wyszlo, czuć troche toporność (zwlaszcza na ramionach, barkach ale to taki tam)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie było mnie przy głosowaniu ale to i tak mój faworyt gratulacje Selena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy