Skocz do zawartości

Postać 3D: Dziewczyna


Belaiel

Rekomendowane odpowiedzi

Obiekt wykonany w programie Mudbox, całość wyrenderowana w 3ds max 2009, Vray 1.5, tekstura photoshop. W tle miała być preria, którą wykonałem, jednakże ze względu na ograniczenia sprzętowe program zawieszał się w czasie renderingu.

 

 

Grafika w całości

http://belaiel.files.wordpress.com/2011/08/dziewczyna.jpg

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jak na początki źle nie jest ale sculpting musisz poćwiczyć. Może nawet nie tyle co scuplting co anatomie i portretowanie. Odstaje to od dzisiejszych standardów cg.

Teksturka miła ale mogłaby być w lepszej jakości. Jak robisz projekcje to staraj się znajdywać obrazki o 2 razy większej rozdzielczości niż docelowa tekstura. Jotpegi zawsze mają jakąś kompresje co skutkuje czasem dziwnymi pixelami i przejściami kolorów. Jak kilkoma pixelami kolorujemy jeden to większa szansa że to się ładnie wymiesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie chyba każdy to przeżywa ja patrząc na swoje stare grafy mam to samo. Ale w tamtym czasie jarały i się podobały. Po drugie to my je stworzyliśmy z własnej wyobraźni lub podglądając i czerpiąc z tego pomysł. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności