Jump to content

[wip] Teczka3d : rice is nice


Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Za cieńki ten kapalin, często robią je z blachy 2/3mm za dodałbym więcej wgnieceń i rys. Nie mam teraz żadnego hełmu w domu, wiec nie zrobię Ci zbliżenia ale uwierz mi na słowo są setki małych rysek, mikrowgnieceń różnych kolorów i glossy.

Link to post
Share on other sites

kółeczka niestety zostają, alfa z netu jest zdecydowanie lepsza od tych które sam wypiekłem w blenderze. Z chain mailowym kapturem skończyłem i wziąłem sie za przeszywanicę. Kurcze po raz pierwszy mam problemy z ramem, 8gb okazuje sie za mało do tego projektu, zwykłe zaznaczenie potrafi zcrashować program :D ale nie dam sie, progress z dzisiaj

 

2d9y06e.png

Link to post
Share on other sites

Jeśli masz problem z zaznaczaniem możesz sobie zoptymalizować view portu np. odznaczyć outline Selection w display lub backface culling. Powinieneś odczuć jakąś różnice. Można też zmniejszyć ilość widocznej siatki na scenie poprzez modyfikatory "decimate" lub "remesh". Zazwyczaj używam tego pierwszego. Fakt nie ograniczy ci to zużywanej pamięci. Ale trochę mnie to dziwi bo u mnie scena z prawie 7mln poly zajmuje 1600MB podczas edycji. Chyba że to przez modyfikator "Multiresolution" który przechowuje kilka lvl tego samego mesha. W takim wypadku można by usunąć zbędne poziomy. Może rozważ używanie Linków do innych blendów jest do tego fajny addon

Edit linked Library

Wracając do zbroi wygląda świetnie :d czekam na dalsze update-y

Link to post
Share on other sites

@idlero, zoptymalizowałem scene wyrzucając backupowe meshe, których calkiem sporo sie nazbierało ale mimo że jest ciut lepiej to w momencie jak to pisze mam zajęte 6.34gb z 8gb a raptem gimp blender marmoset firefox otwarty, sam blender to jest 1,6GB. W poniedziałem ramu zamówie 2x8 i z 24gb bedzie mozna pracować :D

Z dzis, pasy jeszcze z matcapami ale te planuje jako osobne meshe, te male paski zaskakująco niezle wyszly :), troche materiały poprawiłem. W nowym marmosecie byle co wygląda bosko dlatego render z blenderowego viewportu.

2cidwmp.png

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy