Jump to content
lee666

zombiaki i wiele więcej

Recommended Posts

dzięki Coyote za komenta .. obniżyłem walor na rękach i podmieniłem w poście wyżej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

trening kompozycji

4oal.jpg

 

koncepty przykładowych pojazdów SF

lrcr.jpg

 

matrix reaktywacja i incredible hulk

c8f1.jpg

 

częściowy matte painting

1wzh.jpg

 

kolejny pilot do Voxelfielda https://www.facebook.com/voxelfield

ts46.png

 

w oparciu o obraz Zdzisława Beksińskiego

5mz1.jpg

Edited by lee666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smok na treningu kompozycji nr 5 jakoś mi się bardzo źle skojarzył :D Jak przerysowywujesz kadry z filmu wszystko jest ok. Jednak jak rysujesz coś własnego robisz dużo błędów w kompozycji i kolorze. Przy tym cyber-gosciu posypała Ci się forma troszkę. To było z refki czy z wyobraźni? Patrzyłem na Twoje szkice postaci i tak sobie myślę, że byłoby spoko jakbyś zajrzał do książki Andrew Loomisa - Drawing figure for all its worth, naprawdę świetna pozycja, w której zwraca uwagę na takie pierdółki jak wystające kości miednicy, drobne ale niesamowicie ważne wgłębienia i wypukłości, które niesamowicie pozwalają oddać realizm formy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

możliwe że jest nieco za szczupły w tułowiu i miednicy ..sie poprawi ;) ... co do książek to wole pozostać przy Anatomii dla artystów (Sarah Simblet) forma łatwiej przychodzi jeśli wie sie o człowieku więcej niż sie powinno (mięśnie po łacinie,zakresy ruchu,znaczenie funkcyjne)

948t.jpg

 

Może to tylko moje skrzywienie zawodowe jako masażysty;)

8bsi.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie, fajnie, że to ogarniasz, ale no nie wiem, ta głowa jego mi coś dalej strasznie nie leży. Może ma za długą szyję? Tak mi się wydaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajnie Ci wyszło to studium Beksińskiego, więcej wniosków z tego powyciągaj, bo na prackach masz wszędzie plastik.

Jeżeli chodzi o walor to jest od miliona lat tutek omena, ale wyobraź sobie człowieka jako prostopadłościan który ma bok i tył (fajniej jest niż cylinder bo w cylindrze możesz się zastanawiać gdzie jest bok, a tutaj masz konkretnie granicę), ustawiasz światło gdzie tam chcesz i a potem starasz się nie zatracić tego co już ustaliłeś i budować kolejne formy itd. dobrze też wiedzieć coś o świetle, więc jak nie oglądałeś to polecam bardzo dvd scotta robertsona how to render serie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro uważasz że ''wszędzie'' na prackach mam plastik to pozostaje mi sie po prostu nie zgodzić;) na portretach go niema, chyba że mówiąc ''wszędzie'' miałeś na myśli pojazd sf .. tu sie zgodze ... jest tu zastosowany jeden z plastików z mojej listy materiałów (sorry za ortografie)

53t1.jpg

 

to że coś jest zrobione gradientem a nie plamą nie oznacza że jest czymś gorszym

xlza.jpg

w55.gif

 

a tu kolejny trening obrazu Beksińskiego

njb2.jpg

 

a tu moje wnioski ze studium Beksińskiego

yxcs.jpg

Edited by lee666

Share this post


Link to post
Share on other sites

robisz studium i spoko kontrolujesz walor. robisz cos swojego i znowu to samo.

 

"Jako eksperyment zabawie się tą wersją nanosząc na rękę trochę jasnego waloru z twarzy i trochę ciemnego z pod pachy. Jest to błąd bardzo często popełniany przez młodych grafików, którzy zamiast lokalnej skali waloru, operują skala globalna dla całego obiektu, czy nawet sceny.

 

Efekt sprawił, że nasza ręka wygląda teraz nienaturalnie i zbyt wypukło w porównaniu do reszty ciała."

 

chyba jak nie zobaczysz na overze to nie skumasz tego.

sprawdzasz wogole swoje prace w b&w ?

jak byś miał jakies pytania wal śmiało

wzq2nv6z_by_mathiaszamecki-d6wsa6l.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coyote ..ja też cie kocham ;) ..wierz mi że do każdej pracy mam warstwę wyłączającą kolor ..widocznie nie podkrecałem waloru bojąc sie utraty detalu z mojego 10godzinnego recznego szkicu do którego byłem widocznie zbyt przywiązany ..jeśli chodzi o tło to nawiązywałem do wcześniejszej pracy z beksińskim(gość w kapeluszu) ..gdybym miał centralnie zaimplementować walor beksińskiego to musiałbym jeszcze ściemnić przód postaci co by znów zabierało mi detal .. trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć stop i robić soją idee ... co nie zmienia faktu że walor był słaby ;)

 

dzięki nich ci pan Bóg odda w dzieciach ;D

i295.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajna i uporządkowana teczka. Można z niej sporo podpatrzeć i się dodatkowo zmotywować. Dzięki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo fajna teczka, ostatnia praca bardzo mi sie podoba - czuć tego Beksińskiego... pozdro ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawno mnie tu nie było ...w końcu kiedyś trzeba odświeżyć teczkę ;)

Eaf7bf.jpg

 

RtKiO8.jpg

 

aThmqB.png

 

HNvlB1.jpg

 

Um0dHK.jpg

 

5KEZRb.png

 

85M7eL.jpg

 

TFMJP9.jpg

 

84mNEv.jpg

 

N58lOW.jpg

 

vJLRW6.jpg

 

KipKya.jpg

 

7uz2IF.jpg

 

NCGCtm.jpg

 

Ux2eSX.jpg

 

53Sx6k.jpg

 

sNDo1b.jpg

 

jest tego więcej ale nie wolno mi pokazywać ;) ..mam nadzieje że się podoba

Share this post


Link to post
Share on other sites

odświeżamy teczkę ;) ..zapraszam również do teczki 3d

prekoncepts.jpg

cyber_Joker.jpg

Harley.jpg

joker.jpg

Edited by lee666

Share this post


Link to post
Share on other sites

5lim.. patern powstał w oparciu o mój stary projekt tatuażu ;)

1.jpg

 

Pare nowości z różnej mańki ;)

diablo.jpg

finalssj44.jpg

wip.jpg

 

WIP

ghost.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyberpunkową lachonę propsuję mocno! Mocno switchujesz style i według mnie w niektórych robisz lepiej, w innych gorzej. Np. ta cyberpunkowa laska wygląda technicznie lepiej niż Vegeta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lee666 - elegancko, że użyłeś własnego wzoru :) Duży plus!

 

DraxMustHurt - spodziewam się, że "cyberpunkowa laska" jest oparta na fotomontażu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy