Jump to content

Teczka 2D: Pumax'a teka


pumax
 Share

Recommended Posts

  • Replies 444
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lachon ma fajne kolorki, sierść pieseła wypas :D koncepty spoko, choć szło by to jeszcze nieco pomęczyć, jakieś dodatkowe wersje zrobić... ;-) ale jako koncept moim zdaniem czytelny tak czy owak, więc cel zdaje się osiągniety :D :D

Link to comment
Share on other sites

montelubiciastka dzięki! Dużo zrobiły fractale:)

 

No i obrazek musi być -> Redesign Sansy Stark, bo ile można siedziec i wyć xD Taką bym ją chciała zobaczyć:> Zrobione na Brainstorma 23.

sansa_stark_redesign_by_pumax001-d8scc1r.jpg

 

A tutaj pracka na Brainstorma 22 - sci-fi zamek z motywem silnika. Wiem, perspektywa walnęła i chyba trochę przesadziłam z tą lawą i dymem ale już niech tak zostanie ;) Bardziej miał to być koncept, niż perfekt ilustracja. :)

sci-fi_dark_castle_pumax.jpg

Link to comment
Share on other sites

Calkiem fajny koncept! Ale jakos te "bomble" do mnie nie przemawiaja, a i rogi chyba powinny sie inaczej odkrecac na jednym z widokow. Wydaje mi sie tez, ze gdy pokazujemy probki materialow, dobrze by bylo, gdybysmy od razu wiedzieli do czego one sie maja, jakas strzalka, przypis? Wariacje glow na plus! Najbardziej podoba mi sie z okregiem na czole. :]

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Panowie! :) hm...no ja lubie bąble, co poradzić :D Taka fantazja xD Pewnie bede je wciskać jeszcze w przyszłosci gdzieś (albo to pora namalować jakieś zombie, to może mi przejdzie^^).

Link to comment
Share on other sites

Narysowałaś ją tak że trochę nie wiadomo czy stoi kompletnie prosto czy też jest minimalnie w kontrapoście, to wynika z drobnych niesymetryczności ale też imo w ogóle takie rysowanie kompletnie frontalne postaci to nuuuda i się zwykle nie sprawdza, chyba że się robi blueprint (a też jestem wrogiem blueprintów do postaci w modelowaniu) Bardzo się nie docenia ile znaczy dobra poza w koncepcie, zadarzało mi się że ten sam koncept w jednej pozie nie mógł dostać akceptu a w innej nagle się okazywało że "to jest to".

Also bardzo płasko ją oświetliłaś, straciła dziewczyna tyłek.

Link to comment
Share on other sites

Moje 3 grosze w kwestii oświetlenia:

 

pumax_witch_overpaint_by_ethicallychallenged-d8uxoja.jpg

 

Wiedźma jest tak oświetlona, że wydaje się jakby była płaską powierzchnią w stylu kartonowej sylwetki jakie się widuje w kinach. Przynajmniej mój mózg tak to interpretuje. Spróbuje wyjaśnić skąd się to bierze. Najbardziej widać to chyba na tułowiu. Zwróć uwage na miejsce gdzie plecy zmieniają sie w tyłek. Nie ma tam zmiany w walorze, która powinna być widoczna wszędzie tam, gdzie zmienia się kąt formy w stosunku do padającego światła. Łopatki i górna część pośladów (A) mają inny kąt niż dół pleców (B) i powinna za tym iść zmiana w walorze na tych dwóch powierzchniach.Druga rzecz to oświetlenie krawędziowe. U Ciebie jest poprowadzone po krawędzi konturu postaci. To błąd, bo widoczne jest w paru miejscach gdzie nie ma prawa być. Na tułowiu światło to byłoby zasłonięte przez ramię. Na jej lewej ręce nie powinno być tego światła, bo byłoby zasłonięte przez tułów. Na spódnicy byłoby zróżnicowane i "połamane" przez fałdy. Pociągając je identycznie po całości potęgujesz wrażenie kartonowego konturu.Dodatkowo walor powinien się trochę różnić. Ten rimlight będzie jaśniejszy na skórze, która jest blada i lekko odbijająca, więc na matowej i ciemnej spódnicy powinien mieć niższy walor.

 

Lekko przezroczyste bąble+rimlight to dobra okazja żeby pobawić się SSS. Pokombinuj z nasyceniem i walorem, niech światło trochę poigra w tych bąblach.

 

W samym projekcie trochę mi nie pasi duża ilość tych kółek, w jednym miejscu nawet jedno zaraz obok drugiego. Trochę ich dużo, no ale to kwestia gustu. I powinny mieć nity tam, gdzie te paski się zawijają:P

Link to comment
Share on other sites

wou, dzięki za tyle feedbacku! :)

 

BetiiX hm, myślę, że tak ale teraz robię interior, więc może jako następną postać zrobię^^

 

kamesanin No tak to jest jak sie za dużo na solarke chodzi xD

 

biglebowsky różne opinie słyszę a propo tego, jedni wolą żeby postać stała prosto, inni żeby poza była cool ale światło to rzeczywiści spierdzieliłam jak tak teraz na to patrzę. :

 

EthicallyChallenged jak patrze na twój overpaint, to mam teraz ochotę skasować prace hehe ;)) Tak, światło poprawie pewnie na dniach :) A kółek dużo, ale tak jak bąble lubię takie kołeczka robić xD Dzięki za overka, na pewno mi się przyda :D

Edited by pumax
Link to comment
Share on other sites

Prosto to może stać na blueprincie. Poza jest częścią charakteru więc to też imo trzeba opracować. Inaczej stoi postać dumna, inaczej zahukana etc. Oczywiście taka stojąca sztywno sylweta też jest produkcyjnie przydatna a jednak w moim odczuciu to dopiero 50% konceptu. Przy czym oczywiście zdaję sobie sprawę z realów rynku giercowego gdzie dominują postacie generyczne których charakteru można być świadomym tylko dzięki bujnym w epitety, grafomańskim opisom słownym.

Link to comment
Share on other sites

Też uważam, że dobra poza dodaje bardzo dużo do conceptu. Można tak pokazać charakter postaci i oddać taki generalny "feeling". Pewnie kwestia upodobania ale dla mnie wzorem jest Marko

judges_executioner_by_marko_djurdjevic-d81k4sr.png

clanners_archetype_by_marko_djurdjevic-d7y0kxb.jpg

 

Od razu możesz sobie dopowiedzieć jak chłopaki będą się zachowywać w walce, jak są usposobieni itd.

 

Twój koncept jest ciekawy ale myślę, że dało by się go przedstawić w taki sposób żeby wzbudzić więcej emocji.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ho ho! Tyle czasu mnie tu nie było, aż wstyd ;) Dzięki też chłopakom wyżej za feedback!:)

 

 

No ale dobra koniec biadolenia i pora na wrzutę. Od roku pracuję w Flying Wild Hog i miałam dużą przyjemność pracować przy pewnym projekcie Dark Fantasy. Nie mogę zdradzić żadnych szczegółów ale za to zrobię małego art dumpa :3 Teraz siedzę przy grze Shadow Warrior 2 i mam nadzieje, że i z niego będę mogła niebawem coś pokazać :) No to jedziem z koksem ;>

 

2016-02%2BDF%2BNIGHT_02.jpg

 

2016-02%2BDF%2BNIGHT_04.jpg

 

metal_parts_details_concept.jpg

 

ddd.jpg

 

brazier_concept_art.jpg

 

cave_wall_interior_concept01.jpg

 

shields_color_pumax.jpg

 

left_and_right_hand_wip_sword_off.jpg

 

catacombs_concept_Magdalena_mudlaff.jpg

 

cave_concept_Magdalena_mudlaff.jpg

Link to comment
Share on other sites

Art dump ciekawy i różnorodny. Jedyne na co bym mógł ci zwrócić uwagę to te rękawice mają moim zdaniem za dużo detali(małych kształtów) w stosunku do dużych i średnich. Nie wiem jakie tam mieliście założenia ale często właśnie sam się łapę na tym, że za dużo szczegółów a za mało średnich form w designach zamieszczam. Generalnie fajna robota i ciekawy projekt - czekam na więcej. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy