Jump to content

STALINGRAD Trailer UDK


Recommended Posts

Przesyłam wam moją pracę licencjacką, którą wykonałem ok 3 miesiące temu.

Pomysł, wszystkie modele, tekstury oraz animacja jak i postpro i cała reszta, po za (wybuchami i dźwiękami ) została w pełni wykonana przeze mnie w ok 10 miesięcy w różnych odstępach czasowych... (dużo ? mało ? ) - nie wiem ale ogólnie jestem zadowolony.

Praktycznie 80% story boardu zostało zrealizowane dokładnie tak jak chciałem.

Co do kolorystyki początkowo całość miała być czarno-biała ale potem saturację zmieniłem na bardziej "kolorową" : )

 

Z góry zakładam, że będziecie wyciągać masę błędów i niedociągnięć ale w pełni się z nimi zgadam bo sam je dostrzegam.

 

Miłego oglądania.

 

 

Trailer:

 

Screeny:

[/url]27960848.jpg

 

 

23912640.jpg

 

 

98874402.jpg

 

 

76129489.jpg

 

 

60908985.jpg

Edited by Bruneq
dodanie kodowani do obrazkow i filmu
Link to post
Share on other sites

foteczki sie nie laduja.

Filmik obejrzalem. Troche wiecej mogles wycisnac z tego UDK IMO, jakies Lightshafty, fxy i oswietlenie. budynki spoko. Pamietajmy ze to praca licencjacka a nie doktorat, wiec ogolnie jest OK. Ja juz 4 lata sie odganiam od zrobienia licencjata...ech...

 

ps. U Dzioma robiles?

Edited by Bruneq
Link to post
Share on other sites

ja wiem bardzo duzo rzeczy :P Mozesz go pozdrowic odemnie (obu o ile jeszcze pracują obaj)

 

Popracuj nad oswietleniem scenki, to bardzo duzo skoczy na plus. Tak na przyszlosc, do folio. mozesz nawet z automatu w UDK porozkladac drugie kanaly i powypalac lightmapy z ligtmassem, ale to juz troche ci zezre czasu:)

Link to post
Share on other sites
Guest Chrupek3D

brawo za ogarniecie całości, troszkę chyba Ci haczy ;)

Moim zdaniem, mogłeś polatać więcej po okolicy, znaczy podublowac te budynki i tak nikt by sie nie zorientował... ale spoko jest.

Link to post
Share on other sites

Kubajaniak - szczerze powiem, że nawet w Snajpera Elite nie grałem więc nie wzorowałem się.

Jedynie na czym wzorowałem się to archiwalne foty.

 

Selena - światło było tak ustawione, że słabo widać light shafty, normale są ; )

 

pastor44 - całość miała być w ogóle czarno biała ale wolałem zostać przy szarości - to jednak klimaty IIWŚ a nie GoW

Link to post
Share on other sites

Hejo.

 

Widać dużo włożonej pracy i dużo modeli, ale moim zdaniem warto by było posiedzieć trochę dłużej nad pojedynczymi elementami i zrobić im ciekawsze tekstury / normalki i skorzystać z modułowości, przynajmniej do budynków. Oprócz tego same teksturki wydają mi się zbyt kontrastowe, przez co człowiek gubi się w przestrzeni, myślę że lekkie zmniejszenie kontrastu w teksturach i dodanie konkretnego światłocienia, zrobiłoby tu bardzo dużo.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Przypomina mi stare dobre czasy pierwszego MOH'a na psx. Czemu Niemiec czekał na Ciebie bez broni, z prawie podniesionymi rękami? Miał Panzerfaust'a a pistoletu już nie? Dziwne. Gratsy za zrobienie tak rozległej pracy na wsinf! Mało kto tam robi prace o takim rozmachu.

Link to post
Share on other sites

Ardeni - Dzięki, ale czy 10 lat temu cod1 i mohaa tak wyglądały ? Chyba nie bardzo :)

 

Kruku - w sumie robienie p. licencjackiej dawało mi dużo satysfakcji i frajdy a sama obrona to "lajcik", bardziej naciskałem by było do portfolio.

 

Antain - wnioskuje, że chodzi Ci o nie niemca a soviete i z nie Panzerfaustem tylko Faustpatronem - tak akurat wymyśliłem sobie dla odmiany :)

 

 

Ogółem dzięki za komenty !

Link to post
Share on other sites
Ardeni - Dzięki, ale czy 10 lat temu cod1 i mohaa tak wyglądały ? Chyba nie bardzo :)

racja mohaa i cod 1 wyglądały jednak trochę lepiej. Oczywiscie masz wyższą rozdzielczosc textur, chociaż ich jakość nie powala. Najgorsza jest ogólna drętwota... w podanych przykładach gier dosyć dużo się tam działo, i było stosunkowo dynamicznie. tutaj mamy 2 żołnierzy w dodatku fatalnie animowanych. wieje pustką i nudą. dla mnie znacznie lepiej by to wyglądało gdybyś dał sam przelot kamery, jako prezentacja levelu.

PS. nie czepiałbym się gdybyś nie stwierdził że to wyglada lepiej niż cod1 czy mohaa. niestety tak nie jest

Link to post
Share on other sites

Generalnie jest bardzo fajnie, trzeba brać pod uwagę, że nie jest to tylko sama scenka, a prawie gra (taka cutscenka interatywna)

Może jakiś kolor dodać do tła-nieba (+oznakowanie transporterka) i będzie good, podoba mi się ale jestem fanem WW2 więc mogę być nie obiektywny ;)

Link to post
Share on other sites

Valery - zapomniałem dodać, że animatorem nie jestem a animacja miała tylko bardziej urozmaicić scenografię, która w tym przypadku pełni większą rolę. Dla tego nie mamy tutaj hordy przeciwników a raczej 2ch żołnierzy. Co do levelu to wiadomo na potrzeby game artu wiele rzeczy ma po prostu wyglądać fajnie jak w cod/moha. Ja się w dużej mierze wzorowałem na archiwalnych zdjęciach. W założeniu miała to być scena zniszczonej ulicy, z której jestem zadowolony. Być może inne ustawienie modeli + dodanie więcej elementów dało by lepszy efekt.

Dla przypomnienia w COD 1 na level pada 5 desek i 3 cegły resztę nadrabia rozmyta tekstura : )

ale wiadomo tam pracowało trochę osób przy tym, ja natomiast robiłem to zupełnie sam.

 

 

pastor44 - dziękować

Link to post
Share on other sites

A tu szybka podmalówka, jeśli bardziej Ci się podoba to mam nadzieję, że już sam wyłapiesz zmiany

 

sdkfzdonjakub.jpg

 

 

 

 

 

sdkfzdonjakuboriginal.jpg

(PS:Liczę, że pociągniesz scenę dalej i zrobisz z tego grę)

Edited by pastor44
Link to post
Share on other sites

Twoja podmalówka mam wrażenie, że ciut więcej głębi wydobywa i całość subtelniej wygląda.

Co do zrobienia gry to nie tak łatwo. Lepiej będzie jak popracuje nad nowym enviro.

Myślę, że przy następnym projekcie tego typu będzie lepiej.

Link to post
Share on other sites

Zgadza się, do tego dodam, że można jeszcze zwrócić uwagę na:

-jasności tekstur (przepalenia przy takim oświetleniu? występują gdy masz bardzo ostre światło)

-kolory tekstur (ich brak)

-jasność nieba, a jasność sceny (niebo nie może być ciemniejsze niż scena chyba, że jest tu jakieś sztuczne światło ale to oświetlenie na to nie wskazuje)

 

Najlepiej jak główne ujęcia sceny potraktujesz jak obrazy 2d (bo w gruncie rzeczy nimi są)

Edited by pastor44
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy