Igi 204 Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Wybrałaś sobie trudną pozę. Zadbaj o to by elipsy były elipsami. Ptaszysko jest trochę za bardzo statyczne i jest blisko lampy — trochę to kłuje w oczy. Link to post Share on other sites
badassky 195 Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Kadr dość nie korzystnie wpływa na dynamikę. Proponuję również przechylić postać wraz z motorem w prawo(za tym chyba pójdzie zmniejszenie kół), a ptaka namalować przechylonego w lewo, stworzy to nieco lepszą kompozycję. Pokombinowałbym jeszcze z kontrastami poszczególnych materiałów. Głównie chodzi mi o asfalt. Może się zainspirujesz: http://muddycolors.blogspot.com/2013/01/moving-objects.html ;) Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 7, 2013 Author Share Posted January 7, 2013 @ hej Igi ja chyba lubie sobie utrudniać życie po prostu. Pomyśle nad ptakiem . O dobry kształt maszyny będe walczyć wraz z elpsami w teraźniejszych etapach ;) dzięki @Bombadil dzięki za link :) dobra inspiracja. Co do położenia motoru nie będe już go raczej zmieniać ,ale może to być inspiracją do kolejnego malowidła o tej tematyce . Celowo wybrałam sobie dość statyczną poze kobietki na motorze. Pracuje ,ale wrzucę jak będzie już coś widać ^^ niestety nie mogę jeszcze o tej porze spokojnie usiąść do rysowania. Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 8, 2013 Author Share Posted January 8, 2013 Dzisiaj tylko tyle dałam radę zrobić ;p jutro dalszy bój ^^ na razie mózg odmawia współpracy ^^ Link to post Share on other sites
Igi 204 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 ojaaa nieeee włosy to chyba z 200 metrów mają :D Ale lepiej lepiej się dzieje. Jeszcze kierownica i ręce nie są do drugiego zbiegu persp. lecą do góry a powinny lecieć w dół. Link to post Share on other sites
grass 430 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Wlosy nadal do poprawy, przejedz sie motorkiem i zobacz co sie stanie jak sie stanie przy duzej predkosci ,na poczatek to pewnie urwie Ci glowe ;-) ale jak juz sie utrzymasz to wlosy oszaleja i nie beda jak na stelazu. Link to post Share on other sites
WojtekFus 415 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ja zamiast oceniać ostatnią ilustrację, mimo wszystko skieruję w kierunku martwej natury i rysunku. Szczerze, najszybciej nauczysz się w ten sposób koloru i postrzegania bryły. Dodatkowo warto zainwestować w tutorial na temat tego jak działa światło - polecam James'a Vickery - Pratical Color and Light i legendarną już książkę Gurney'a o podobnej nazwie. Poszczególe pojęcia z książek/videotutków przećwicz na martwych naturach - zyskasz wiedzę o tym jak zachowuje się światło w rzeczywistości, a potem już niedaleka droga do zastosowania tych zasad we własnych ilustracjach. Pozdrawiam! Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 8, 2013 Author Share Posted January 8, 2013 @Igi włosy troszkę jednak skróce bo mnie faktycznie poniosło ^^ choć można puścić wodze fantazji i może być niczym Roszpunka :D dłonie i kierownicę poprawię . @Grass włosy chciałam ,żeby były troszkę takie stylizowane . Apropos motorów jeździłam ^^ nawet chciałam prawko robić ,ale już mi przeszło bom matka polka i jakby odezwały macierzyńskie intynkty ;p wole teraz już auta ze względu na pocieche :D choć nie mówię miłośc do motorów ciągle trwa...zwłaszcza do chooperów ^^ @Wojtku dziękuje za materiały do nauki , no faktycznie załapałam chęc na jakąś ilustracyjkę ,ale w trakcie miałam sporo problemów z oświetleniem itd. więc jak najbardziej sięgne po te pozycje i przećwiczę na martwych jak radzisz. Dzięx!!! dziękuję wszystkim ,podziałam troszkę dalej ,ale pewnie szału nie będzie ,bo trzeba prace domową odrobić ;D Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 9, 2013 Author Share Posted January 9, 2013 finał detalik pozdro dla wszystkich zaglądających ;) Link to post Share on other sites
j4q 50 Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Ilustracja ma pomysł! Kolorki trochę zbyt chłodne ale wkońcu zimaa jest ;) Motor faktycznie jakoś nie leży w perspektywie, może powinnaś poszukać ciekawszego ujęcia na pokazanie dynamiki, motoru i black birda :) co do postaci to poradziłaś sobie dobrze z skrótem dłoni, nogi niestety do poprawki :), ale widzę że cały czas działasz z tą ilustracją i to najważniejsze, na pewno dożo sie przy niej nauczysz. Pozdrawiam i trzymam kciuki za progress :) Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 Dzięki wielkie j4q ! ;) zachęciłeś mnie do dalszych działań przy tej ilustraji ,choć miałam ją już zostawić w spokoju .Pisząc ciekawsze ujęcie masz na mysli inne skadrowanie obrazka ,czy wogóle inne namalowanie sceny ? Dzięki za doping :D Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 15, 2013 Author Share Posted January 15, 2013 na przemyślenie tematu martwa , planuje kolejne ,żeby sobie przećwiczyć zaabsorbowaną wiedzę ;) PS. aniołek nie wypał ,ale nie przykładałam większej wagi do rysów twarzy ;p Link to post Share on other sites
mrBone 42 Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Miejscami wyszło mega fajnie, miejscami "średnio na jeża" :) Szczególnie ten pomarańczowy cuś xD Kwiatek, lekko obrana pomarańcza/mandarynka? Dynia? xD Z niecierpliwością czekam na następne :) Link to post Share on other sites
Pinokio 49 Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Podoba mi się kubek, mam taki sam :3 Link to post Share on other sites
gutekfiutek 513 Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Soulinko, wywal ze swoich obrazków pędzelki miękkie i rozmyte. Lepiej używać tych twardszych, chodzi o to żeby kolor który masz na obrazku zawsze był z twojego wyboru, a nie taki który "się nasprejuje". Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 15, 2013 Author Share Posted January 15, 2013 (edited) @MrBone to coś ,to dynia ozdobna ,ma śmieszne wypustki wygląda trochę tak jakby miała zacząć nimi ruszać i uciec :D dziękuje :) @piokio te kubki ma chyba pół polski :D taka wielka halba :) bardzo je lubie bo ogranicza to czas na robienie herbaty :D @Gutek następną martwą nasmaruje bez miękkich pędzli ;) dzięki za odwiedziny :) słuszna uwaga z tym nasprejowaniem ;) hehe Edited January 16, 2013 by Soulinka12 Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 17, 2013 Author Share Posted January 17, 2013 jedziemy dalej ;) Link to post Share on other sites
RaVirr 655 Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Niektóre materiały fajnie oddane, ale perspektywa uciekła. Musisz sobie linie rozrysowywać wtedy się nie pogubisz ;) Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted January 18, 2013 Author Share Posted January 18, 2013 dzięki Ravirr za zwrócenie uwagi i wizytę .Kurcze ja to mam z tą perspektywą ^^ faktycznie będe nawet na martwych ją rozrysowywać ... Douczyłam się ,ale ciągle mój mózg olewa te zjawisko jakim jest zbieg linii na horyzoncie.... Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted February 9, 2013 Author Share Posted February 9, 2013 Ostanio walczę z takim łobrazkiem... I na razie nie wiem co mam zrobić ze skrzydłami ...mi się osobiście wydaje ,że lepiej ze złożonymi skrzydłami ...mój men się śmieje że wygląda jak kura ze złożonymi ^^ ;p Może ktoś doradzi coś ? prosżę o wyrozumiałość ,bo ta ilustracja jest bardzo bliska mojemu sercu :D mam sentyment do smoków Link to post Share on other sites
KaliditusZaliditey 282 Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Może to nie kwestia tego czy rozłożone czy złożone,czemu by nie zrobić obu wersji, proponuję odwołać się do gotowych wzorców. http://zzknafle.republika.pl/gacek.5.jpg Link to post Share on other sites
ICE 370 Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Złozone sa bardziej na miejscu zwazywszy na to, iz smok wypoczwarza sie z jaskini. Osobiscie obnizyl bym jednak horyzont. Jelsi pokazyujesz obiekt z gory, to ejst to z reguly zabieg odejmujacy majestatu, kladacy nacisk na slabosc/ wrazliwosc. Oczywiscie nie zawsze ma to miejsce, jak od wszytskiego sa odstepstwa. Aczkowliek mysle, ze smok byl by grozniejszy gdybysmy patrzyli na niego z nieco nizej polozonego punktu widzenia. P.S Stanowczo radze ci odzielic go sobie teraz na osobnej warstwie od tla, zaoszczedzi ci to wielu problemow w pozniejszych etapach. Link to post Share on other sites
JakkaS 240 Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Jeśli koniecznie ten kadr to IMO ten drugi układ jest lepszy ale wykorzystaj to co daje ci jaskinia. Czyli oddziel wyraźnie miejsca w świetle i cieniu. Do tego jak dasz kamienie i skały na pierwszym planie i nad smokiem nie będzie to wszystko takie płaskie. Poniżej szybki OP żeby zilustrować o co mi chodzi. Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 @ KaliditusZaliditey dzięki! dobra inspiracja co do budowy skrzydeł :) @ICE , jak zawsze rady na wagę złota , przy następnym smoku zwróce na to uwagę i wykorzystam ten sposób na ukazanie jego grozy :) trafna uwaga co do odzielania tła od smoka ,bo własnie mam na razie taki misz nasz :) @ JakkaS Wow !! :) dziękuje Ci za poświęcony czas na super overka . Postaram się podążyć za Twoimi sugestiami ;) widzę ,że smoka trza dopompować w bicepsach :D miałam właśnie problem z tymi łapami bo wychodzą moje braki w anatomi. Dziękuję chłopaki !! :) Link to post Share on other sites
Soulinka12 145 Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 Po poprawkach ... wracam do anatomii ;D mam nadzieje ,że jest lepiej Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now