Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Update XD Rzeczy z kursu z Konradem Czernikiem z Fenomenarium ;D Odkurzam teczkę XD 

Te płótno czekało 12 lat na to ,żeby zostać zamalowane XD prokrastynacja level hard 😅 Macie jakieś rady odnośnie malowanie akrylami ? XD 

Posted Images

Smoczek wyszedł bardzo fajnie. Jeżeli chcesz dodać jakiś detal z przodu, pamiętaj żeby nie przesadzić, aby skały nie stały się ważniejsze od smoka. To Ty decydujesz gdzie ma się znajdować wzrok widza i trzeba tak kombinować by zawsze zostawał gdzie chcesz.

I tutaj mam małe zastrzeżenie co do ogólnych walorów w tej pracy. Jeżeli zdesaturujemy obraz to zarówno skały jak i smok mają podobny walor. Przez co wzrok trochę ucieka na bok.

 

Pozwoliłem sobie zrobić lekki przepalony over aby pokazać o co mi chodzi:

http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2013/047/2/f/smok_1_by_sebel-d5v5udy.jpg

+ gif porównanie waloru.

smok_by_sebel-d5v5ueb.gif

 

Pozdrawiam,

Sebel

Link to post
Share on other sites

Hej sebel :) dzięki za zwrócenie uwagi :) faktycznie walor troszkę nie gra i musiałabym posiedzieć nad tym. Co do detalu właśnie nie chciałam zbytnio odwracać uwagi od smoka i bałam się tam zbytnio ingerować.

Chyba odpocznę sobie ciut od tej pracy , a potem wrócę do poprawek :) dzięki za overka i gifek :) Pozdrawiam serdecznie

Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie to przestrzeni brakuje w tym obrazku.

W ogóle nie widać perspektywy, co jest za czym. Przydałoby się mieć jakieś nakładanie się linii czy brył.

Dlatego nie wiadomo jakiej wielkości jest smok, w jakiej odległości.

Po drugie smok jest w ujęciu z góry, bez czegokolwiek co pokazuje skalę - postaci czy czegoś rozpoznawalnego.

Jak masz smoka z góry - można odnieść wrażenie że jest dosyć mały - potwór który jest wielki raczej powinien górować nad kamerą, być widoczny z bardziej "żabiej" perspektywy.

Szybki over, bez skrzydeł bo jakoś nie weszły a nie chce mi się skrzydeł w tej perspektywie rozkminiać.

Zresztą bardziej mi się podobają smoki które mają skrzydła-przednie łapy jak w Game of Thrones.

Jakoś poprawniej anatomicznie takie wyglądają.

 

ECxyxmJ.jpg

 

Ujęcie perspektywy jest niżej, smok wydaje się większy. W sumie powinienem jeszcze kamerę obniżyć ale musiałbym więcej przemalować:P

Dodalem jakieś szkieleciki dla skali.

Rozszerzyłem kadr, żeby smok miał jakiś kontekst.

Ogona nie ma bo smok wyglądał jakby miał dziwnie wygiętą dupkę.

Ogólnie to smok ma światło z przodu - efekt podobny do zdjęć z fleszem, takie charakterystyczne zacienienie płaszczyzn skierowanych "od" kamery wtedy się pojawia.

Jak masz stawy w kończynach - to tam jest bardzo "kościście" - popatrz na łapkę.

Użyłem jaskini do tego żeby pokazać perspektywę - jest tam dużo lini nakładających się na siebie, jaskinia dzięki temu ma głębię - Tutaj taki schemat:

 

RH7fdxY.jpg

 

Ogólnie to najpierw w obrazku wszystkie problemy z perspektywą/kompozycją oświetleniem, dopiero potem zacznij renderować detale.

Edited by gutekfiutek
Link to post
Share on other sites

Hej :)

Dzięki Kamesanian :) zapraszam częściej :D choć z wrzutami to jest raczej różnie u mnie ;)

 

Cześć Gutek :) trafiłeś z tymi radami zresztą jak zwykle :D Kościotrupek był na początku ,ale potem się zapodział ^^

Skrzydła podobne widziałam w filmikach ze skyrim i właśnie to samo pomyślałam ^^ Choć w tym malunku już przy takich skrzydłach pozostane jakie są.

Trzeba będzie dupkę przemalować ^^

Ogólnie nie pozostaje nic innego i wyciągnąc z tej illustracji jak najwięcej i przemalować ^^

Dziękuje za overka i czas ! :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Hejo ! po dłużej nieobecności na forum i w kraju trzeba teraz nadrabiać zaległości w rysowaniu ,bo niestety nie miałam za wiele czasu ostatnio na to . Kilka szkicyków z kwietnia ;) (kredka i długopis)

 

wzrkoliber.jpg

twarzyczka5.jpg

syrenka7.jpg

potwr.jpg

doodlewithpen.jpg

autozmoleskina.jpg

Link to post
Share on other sites

Hello ;) odkopałam starą prackę jakiś czas temu przed wyjazdem jeszcze i zamierzam ją dokończyć .Rady mile widziane ;)

Cycuchy czarownicy do poprawki będa, zwłaszcza oświetlenie ,które sama nie wiem jak tworzyłam ^^ ;)

 

tuuningczarownicy3y.jpg

 

a tutaj after i before ;)

porwnaniepy.jpg

Link to post
Share on other sites

co się dzieje z noga krasnala? :p czy on wyrasta z czegoś? Moim zdaniem ta kula magii na "łonie" wiedźmy nic nie wnosi, bo nie wiadomo o co chodzi, a robi zamieszanie. Te nietoperze w tym miejscu też wprowadzają zbyt wiele zamieszania... Popatrz na te obrazki w mniejszej wersji - tak dużo się tam dzieje i tak wiele jest kierunków, że nie wiadomo na co patrzeć. zrób kilka czarno białych szkiców kompozycyjnych i wrzuć, bo takie dodawanie mnóstwa nowych elementów robi tylko ogromne zamieszanie. Zaczynamy tak: mały szkic kompozycyjny bez koloru - na jego podstawie decydujesz co ma być jasne a co ciemne i dzięki temu dobierasz kolory - wykańczanie ilustracji. Zawsze patrz na całość i traktuj każdy element jako część całości bo inaczej powstanie chaos :)

Link to post
Share on other sites

Hej Jameli , a wiesz na tą noge to wogóle jakoś nie zwróciłam uwagi ^^ Przemysle co zbędnego i usunę .Na pewno tej kuli też jakoś się pozbęde ^^ :D dzięki za uwagi

 

Dzięki Kamesanin ^^ no miał to być niejako obraz do powiedzonka, każda potwora znajdzie swego amatora ;) zaczełam się bawić i przedobrzyłam z ozdobnikami ^^ fantazja mnie poniosła ;)

Link to post
Share on other sites

anatomia jest ciągle na tapecie .Zwróce na to uwagę przy zmianach ,choć tutaj czarownica i krasnal są odrobinę przerysowani jak to przy takich malunach ,ale ogólnie czarownica taka trochę połamana w paru miejscach ^^ i w grabiach .Dzięki grass

Link to post
Share on other sites

To może zamiast "przerysowywania" proporcji, pociśnij czarownice naprawdę fajną i atrakcyjną a z krasnala zrób twardziela z toporem któremu się kolana ugięły pod urokiem wiedzmy :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy