Jump to content

Bitwa 30 Postać: Vega


Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fajnie z tym cellshadingiem... ale jest za czerwono, nie ma jeszcze sondy ani nic, daj texturce ze 30 min w PS, trochę kolorami zróżnicuj (śrubo-nito-podobnecosie daj szare np.) i dla mnie totalnie nie siedzą te jasne plamy... wygląda jak zaschnięte brzydkie coś, a nie 'metal wear and tear shiness' ;P cheers

Link to post
Share on other sites

Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego.

 

Ostatecznie:

nowy2n.jpg

 

Dzięki wielkie za pomoc i podpowiedzi.

Link to post
Share on other sites
Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego.

jest właśnie całkowicie odwrotnie. dobre tex, render i światło są w stanie uratować nawet bardzo zły model. tutaj najprawdopodobniej zabrakło Ci referencji bo wyraźnie widać że nie wiesz co chciałeś uzyskać. paradoksalnie najlepiej wygląda model z postu 44. lepsze światło, lepszy spec, lepszy wybór kolorów. no i przydało by się abyś obejrzał jak wyglądają textury pancerzy w takim UT3, Gears of war albo bulletstorm, tam mają naprawdę świetne tex

Link to post
Share on other sites

Głowa i szyja psują efekt - są z duże. Jak Valery napisał - texami dałbyś rade to wyciągnąć, w tym momencie jest kolorystycznie nie ciekawie ( różowo fioletowy nie ejst moim ulubionym kolorem ale może kwestia gustu) . Druga rzecz, że oprócz kabli na prawej ręce nie bardzo widać że jest to hybryda maszyny z człowiekiem, ogólnie wygląda jak generic soldier, trochę bez charakteru ( jakbyś jeszcze upozował go jakoś?).

Link to post
Share on other sites
Dobra nie ma co nad tym siedzieć ;) Dobre tekstury i render nie naprawią słabego modelu :) Trzeba zabrać się za coś nowego

 

taki mały przykład gdzie według mnie przeciętny model wygląda fajnie dzięki teksturce , pozowaniu i oświetleniu.

http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325606645-artwork.jpg

 

a tu sculpt

http://www.gameartisans.org/gamecon/galleries/uploaded_artwork/19330-1325607324-artwork-4.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Dużo tutaj by zrobiła dobra textura. Masz praktycznie w 80% metalowe części i w żadnym stopniu tego nie podkreśliłeś a szkoda bo to zawsze robi.

...fajna buźka.

a i kolorystycznie to kompletna pomyłka.

Link to post
Share on other sites

Nie ma co się rozwodzić nad kolorami i shaderem jak proporcje i anatomia leżą i kwiczą. Części nieorganiczne też jakoś mi nie podchodzą, szczególnie to co się dzieje na prawym przedramieniu. Z czystym sumieniem polecam zostawić ten model i zrobić inny. Serio :)

Link to post
Share on other sites

@Matys: Wzorowałem się na modelu zrobionym przez kogoś innego. Zrobił on również wersję LP z texturami, jednakże jego wersja była brązowo-srebrno-żółta o ile dobrze pamiętam. Mnie się tego typu modele kojarzą z czerwoną zbroją dlatego jest czerwień. W bitwie brałem udział tylko ze względu na iż jest termin który mnie motywuje. Najchętniej bym nie robił na razie textur i zajął się samym rzeźbieniem bo to na razie nie jest na dobrym poziomie :)

 

@woyoooo: Stopy robiłem kilka razy. W końcu się wnerwiłem i zostawiłem bo miałem już dość :)

 

@Tomala: Dlatego wolałbym bitwy bez textur :) Jednakże mnie jest potrzebna motywacja, a tutaj był termin :) W dod. zawsze jakaś odskocznia od robienia głowy za głową :) Ten model zostawiłem już dawno temu (około 1,5 miesiąca).

 

Dzięki za komentarze.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy