Jump to content
ledyr

Obiekt 3D - Jeep Willys

Recommended Posts

dzien dobry,

 

model robie juz od jakiegos czasu ( ! ) juz troche mam go dość wiec to chyba finisz :)

 

nie oszczedzalem specjalnie trojkatow, wyszlo 12500, teksturka 2048 dif, spec i normal

 

LP_1.jpg

LP_2.jpg

LP_3.jpg

LP_wire.jpg

wilis01.jpg

wilis02.jpg

wilis03.jpg

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna robota, szczególnie koła! Ale blacha z przodu trochę odstaje (ta przy chłodnicy?), no i blacha do okola kół

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetnie wyszło, gdzieś tam są jakieś drobiazgi, ale szkoda imo zachodu na poprawki. Jedyne co, to gwiazda na masce za mocno "świeci" oraz za maską widać, że textura to mirror, mnie bynajmniej się to rzuciło w oczy... :) no i wrzuć to w jakiś silnik. Cheers lad!

Share this post


Link to post
Share on other sites
no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)

 

A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

 

Imo pracka zajebista

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

 

Imo pracka zajebista

Pozdro

to że coś można poprawić nie oznacza od razu że chodzi o jakiś błąd.

jest ładnie, chociaż sugerował bym zróżnicować specular i ładniej oswietlić aby tego speca uwydatnić

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie

To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzieki chlopaki, w sumie w pewnym sensie jest z enginu :D rendery sa z marmoseta + lekki rozmyty outline w PSie

To na szybie to tez jakis bug marmoseta, nie wiem jak to ominac ale w sumie calkiem mi sie podoba :D

 

Spróbowałbym z osobnym materiałem i blending mode ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
no i jest gicio. Pare rzeczy mozna by poprawic, ale walic to:P Teraz wrzucaj do ChromED ;)

 

ale ty mu zle zyczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
A co Twoim zdaniem da sie jescze poprawic?

jestem ciekaw z tego wzgledu ze nie siedze w GameArcie i nie potrafie wylapac ew bledow

 

Imo pracka zajebista

 

Pozdro

 

 

Sereczku moj drogi:) mozna porpawic texturke bo np szpadelki sa czysciutkie, i z tylu pod nadkolem za czysto jak na tak uwalone kola:) ale po co ja sie pytam...poo coooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie cud miod i malina: ], moze faktycznie delikatny lift wewnatrz blotnikow, bo jest zbyt jazno, ale tak czy inaczej wymiata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne autko, podoba mi sie! Mam pytanie... mam wrazenie ze najpierw zrobiles high poly model, oteksturowales i tak dalej a potem wzuciles to na wersje low poly. Mistrzem nie jestem wiec moze sie myle ale jak uzyskac taki efekt jak masz na oponach np. Siatke masz tam bardzo low poly a wyglada podobnie jak high poly. Wypalasz to do jakiejs mapy displacement czy cos w tym rodzaju? A jesli tak to jak z obiektu high poly w maksie zrobic low poly ktory wyglada jak high poly.... oj, cos tu strasznie namieszalem. Mam nadzieje ze sie polapiesz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

robisz hi, przepalasz normal mape, ao, cavity na low, teksturujesz - efekt wyzej.

ah Ci ludzie z fronta, edukowac za kazdym razem trzeba :D no offence :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozwin wiec prosze. mam tlumaczyc jak sie hp robi? gdzie kliknac zeby wypalic normala? jak uzyc cavity? pytal ogolnikowo to dostal, od szczegolow sa tutoriale w necie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Chico! A moge sie zapytac gdzie kliknac zeby wypalic normala? :D I wydawalo mi sie ze cavity map mozesz wypalic jak wyrzezbiles swoj model w Zbrush czy Mudboxie... a jak masz high poly w maxie to tez sie da?

P.S. Wiem ze sa tutoriale w necie ale moze uchylisz mi rabka tajemnicy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
owca, napisales to jakby to sie samo robilo i zajmowalo 3 minuty ;)

 

Bo to się samo robi. Komputery panie, komputery, one to robią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy