Jump to content
Valery

Bitwa 30 Broń: Lewis Gun

Recommended Posts

Witam, bitwy o takim temacie nie mogłem ominąć. Jako koncept wybrałem karabin maszynowy z początku ubiegłego wieku, "Lewis"

 

 

19390002-268.jpg

 

na razie robię model HP:

 

43467241.jpg28170240.jpg

Edited by Valery

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i ładnie zacząłeś, zastanawiałem się czy weźmiesz udział :) "ręczna" broń palna też obejmuje ciężką broń do strzelania z bipoda? To żeś mi pomysł podsunął.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładny detal, już widzę że HP będzie na wysokim poziomie ;)

 

Może i strzelając z Lewisa z łapy można by sobie ją urwać, ale przenosi się go ręcznie, nie jest częścią pojazdu, więc mieści się w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
no i ładnie zacząłeś, zastanawiałem się czy weźmiesz udział :) "ręczna" broń palna też obejmuje ciężką broń do strzelania z bipoda? To żeś mi pomysł podsunął.

Lewis Light Machine Gun. Czyli jednak nie taki ciężki;) A jak widać na podlinkowanym filmie można z niego też na stojąco strzelać:

Widac na nim trochę szczegółów konstrukcyjnych których nie dopatrzy się na zdjęciach z boku i mechanikę działania.

Bardzo fajny pomysł i obiecujący początek:) Powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

według polskiej terminologii:

Ręczny karabin maszynowy – broń strzelecka zespołowa, karabin maszynowy strzelający amunicją karabinową lub pośrednią z podstawy dwunożnej.

wiec niema znaczenia czy strzelamy na stojąco czy broń jest oparta na dwójnogu.

strzelać na stojąco oczywiście da się i strzelcowi nic się nie stanie, jednak trzeba liczyć się z tym że skuteczność takiego ognia będzie bardzo niska. Waga załadowanego karabinu to około 14 kg i utrzymanie go bez drżenia rąk jest w zasadzie nie możliwe.

 

telthona - dzisiaj miałem taki dzień że musiałem walnąć kilka renderów i realnej pracy bylo na 2h a rozciągnęło sie na 12. 10 min klikania i 45 min czekania na render :) więc na drugim kompie sobie modelowałem :)

 

co do modelu, to HP nie jest żadnym problemem, gorzej będzie z tex gdyż model ma dużo płaskiej powierzchni (oslona lufy) która jest nieciekawa i trzeba bedzie tu coś zdziałać texturą. wracam do modelowania ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o ile to twoje obrazki to wychodzi na to ze jednak naprawde cos umiesz modelować sam :d zapowiada sie dobra konkurencja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe spodziewałem się że będziesz jednym z pierwszych którzy wystartują :)

ja aktualnie rozważam zmianę konceptu, gdyż większość broni w tej mini bitwie to sci-fi które z racji konceptu są bardziej wybajerzone

Share this post


Link to post
Share on other sites

i z tego powodu też łatwiej sie pośliznąć. co na 2d fajnie wygląda niekoniecznie na 3d będzie fajne. A Sci-fi łatwo zepsuć złą interpretacją Zawsze na Necrovision możesz stylizować. jakaś mała czaszka pióra duperele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też uważam ze tej borni można dużo ciekawego wycisnąć nie koniecznie trzeba robić sci-fi.wystarczy dodać jakieś bandaże itp. Powodznia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seba:) ty żyjesz! Wziął byś się też do roboty a nie się obijasz! Model niezły, powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

przez ostatnie dwa dni przeprowadziłem sprint aby się wyrobić

ukończone dosłownie na kilka min przed północą :)

4957 tris, texy 2048 oraz shadery 3 point studio

lewisgun.jpg

siatki

lewissiatki.jpg

diff, spec, nrm

texy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglada spoko. brakuje mi troche rzeczy na teksturce poza tym nie zbyt ciekawy model wybrales ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy