Jump to content
AkkA

Bitwa 30 Broń:Blade Runner Gun

Recommended Posts

za nie wykozystane tris powinny byc dodatkowe punkty. np za każde zaoszczedzone 500 tris + 1 punkt w głosowaniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AkkA

 

Zacnie, zacnie, czekam na final ;]

 

@Valery

 

Hmm, no to namaluje pistolet w pixelach na trójkącie :D wygram samymi punkami za oszczędność :D hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuje wszystkim za komentarze, troche sie juz znudzile ta giwerka wiec trzeba konczyc;)

 

bladerunnergunendakka.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co tu dużo pisać... wyszło super. Najbardziej mi się spodobał napis "Made in Poland" zamiast Austria :) Jest jednak oprócz tego jedna niezgodność ze zdjęciem. Model jest odbity w lustrze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest fajnie ale nie gniecie jaj tak jak w poprzedniej bitwie, umiesz robić jeszcze lepsze tekstury majster wiec moglbys zrobic to lepiej a pamietaj ze ja tez startuje xP

Share this post


Link to post
Share on other sites
...a pamietaj ze ja tez startuje xP

 

tez mi proba motywacji :P i tak nie skonczysz cieniasie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepsza praca z niewielu ukończonych na czas. Jak dla mnie już za samo to powinny być plusy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś mógłby mi wskazać tutorial w jaki sposób zrobić taką wspaniałą rękojeść? Chodzi mi o tą chropowatą powierzchnię rękojeści.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę.

Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie.

Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778

Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Takie pseudo nierówności uzyskasz stosując normal mapy w materiale. Piszę pseudo ponieważ nie wpływają one na siatką lecz na załamanie światła. Możesz ją uzyskać wypalając z modelu High-Poly (ze wszystkimi szczegółami o dużej gęstości siatki) na modelu Low-Poly (o mniejszej gęstości siatki), albo malując bezpośrednio na teksturze, którą potem zamieniasz na normal mapę.

Więcej dowiesz się w dziale tutoriali, gdzie powinieneś zadać to pytanie.

Przykładowy temat -http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80778

Na YouTube wyświetla się trochę tych tutoriali, po wpisaniu w wyszukiwarce "normalmap".

 

szacun, ze Ci sie tak chcialo...

 

gratki dobrego modelu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Chico. Po prostu staram się.

W takiej sytuacji czuję się trochę niezręcznie. Nie mój wątek a chwali się moją pracę.

Na szczęście startuję w innej kategorii :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy