Jump to content

Recommended Posts

w diffuse wrzucasz materiał 'mix', ustawiasz kolory, a jako mix amount dajesz 'gradient ramp' (ustawiasz na zmianę 100% kolor biały i czarny), szybkie nałożenie uv mappingu - planar.

Największy plus tego zastosowania to możliwośc bardzo szybkiego zwężenia poszerzenia pasków lub ich dodawania i odejmowania - za pomocą kilku kliknięć w gradient ramp bez konieczności X-krotnego malowania jakiś tam map.

Dotyczy oczywiście jedynie takich pasków przechodzących wzdłuż samochodu, jak w viperach.

Link to post
Share on other sites

Wiem - domyślam się.

Jednak używając - jak na razie - metody piko84 doszedłem do momentu w którym nie mogę dać sobie rady.

Na filmiku jest pokazane o co kaman - sory złą jakość, film może się ciąć nawet po załadowaniu, nie wiem czemu ale mniejsza z tym.

[url]http://vimeo.com/32927716[/url]

Link to post
Share on other sites

Tylko zamiast od razu pchać gradient ramp trzeba było puścić najpierw materiał "mix", a gradienta dać w mix amount. Materiał 1 - kolor biały, materiał 2 kolor czerwony, mix amount - gradient ramp. Przy tym co masz drobna zmiana koloru jakiegokolwiek paska to masa klikania. Przy metodzie opisanej powyżej to zaledwie zmiana koloru w jednym z materiałów - 3 kliknięcia. Obie metody działają poprawnie ale druga jest bardziej elastyczna na zmiany.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy