Jump to content

Recommended Posts

Marek na facebooku mogłeś załozyć lepiej fan page niż profilówkę:) Po tygodniu mialbyś 10 000 lubię to:)) To samo Maciek:)

 

P.S - z całym szacunkiem do mistrzostwa pracek z Naughty Dog ale to co robiłeś na freelance minimalnie bardziej zabijało krwinki.

Ale w Naughty Dog to dopiero początek;)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
  • 9 months later...

Obrazki standardowo mielą mózg. No i te kropelki ;) Standardowe Omenowe cząsteczkowe FXy, zawsze miło je zobaczyć :D

 

Jedyna uwaga to roślinność głównie liście, warto było, by je trochę zaokrąglić, dodać im więcej organiki, by nie było tak widoczne, że to tex na płaskim plane.

Trochę liquify filter - czy jak to się nazywa w szopie - może trochę mocniej je podmalować pędzlem, ale to jedyne co mnie kłuje, reszta wymiata :)

Link to post
Share on other sites

Witam, jak zwykle super, jednak ten pierwszy jakiś taki lepszy, nie zalatuje aż tak mocno renderem a postacie, woda te koła na ścianie są chyba doskonałe;)

 

Od dawna jednak ciekawi mnie pewna sprawa. Chciałem zapytać o coś z innej beczki nie związanego z artyzmem, a mianowicie. Czy podczas gdy jeszcze wspinałeś się po szczeblach edukacji artystycznej musiałeś wiele poświęcić? tj. filmy, gry , spotkania ze znajomymi, libacje itd. Jakaś specjalna organizacja i planowanie czasu? Do tego, jakim sposobem zdobywałeś wiedzę bo na pewno był bardzo skuteczny. Nie chcę zabierać cennego czasu ale te informacje mogą stanowić przełom nie tylko dla mnie;)

 

I na koniec , nie chcę się podlizywać, uważam że jest wielu bardzo utalentowanych artystów na max3d ale jednak Twoje prace zrobiły ogromne wrażenie (szczególnie te z przed kilku lat). Prawie dwa lata temu zrobiłem rysunek na podstawie Twojej pracy, oto on:

dscn0143do.jpg

 

Dość spory w formacie b1 wisi na ścianie i robi wrażenie na widzach, ja jednak mówię, że to nie moja zasługa bo kopiowanie to guzik nie sztuka;)

 

Pozdrawiam Ciebie i wszystkich z max3d!

Link to post
Share on other sites

Wielkie dzieki wszytskim za komenty, naprawde milo sie to czyta. I ogolnie sorry za pozne odpisywanie, mam chwilowo straszne ogrnaiczenia czasowe

 

@CzAk1: Takie prace marketingowe to zazwyczaj wypadkowa paru roznych dyrektyw. Ma byc dla kazdego, czytelnie, przypominajace gre, rzucajace sie w oczy a przede wszystkim masa detalu.

Na poczatku prac zazwyczaj dostawalem luzna sugestie co okladka ma przekazywac kto na niej ma byc i takie tam. Robilem do tego pare szkicow z ktorych wybieralo sie jeden lub dwa by zrobic ich troche dokladniejsza wersje. Tu zazwyczaj jest sopo konsultacji z szefostwem , dzialem marketingu itp itd, choc trzeba przyznac ze w ND zazwyczaj zlewalismy uwagi dzialu marketingu Sony :P Echhh tesknie za tymi chlopakami...

Nastepnie zamawiane sa rendery od character i enviroment aristow. Skladam wszystko do kupy, robie poprawki tych renderow i domalowuje brakujace elementy. Ostatnim etapem jest podmalowywanie wszytskiego, balansowanie by calosc nie wygladala jak screenshot ale jednoczesnie zachowywala estetyke gry. Calos zajmuje jakies 3-4 tyg ale na poczatku jest duzo czekania na feedback wiec nie jest to praca ciagla.

Najwiecej trudnosci bylo w postaciach, by zlapac odpowiednie emocje. Niestey ja chcialem calosc pociagnac w inna strone, szefostwo kazalo w inna. Do tej pory widze nieszczerosc w zachowaniu tych postaci :P ale to pewnie tylko ja ;]

 

n-pigeon: Zapewne masz racje. Bardzo duzo tych podmalowek na jedna ilustracje jest i swieze oko zapewne wylapie wiecej baboli niz ktos kto spedzil dlugie godziny patrzac sie ciagle na ten sam obrazek ;]

 

biglebowsky: Sama gra jest naprawde, naprawde dobra. Nie ma co ty spojlowac ale powoli narracja w grach wreszcie dogania dorosle filmy. Przy 'The Last of Us' wreszcie nie trzeba doadawac " Swietnie opowiedzina historia... jak na gre"

 

jankazmierczuk: Milo slyszec takie rzeczy - dziekuje, dziekuje ;] Na poczatku kariery trzeba wlozyc mase , ale to mase czasu w malowanie. Taki urok tego zawodu ze bez ciaglej i nieprzerwanej praktyki ciezko cos osiagnac. Tymniemniej nie wydaje mi sie ze musisz smarowac na tablecie non stop. Jeden czy dwa wieczory w tygodniu spedzone z kolegami powinny byc wrecz pomocne by przewietrzyc umysl. Trzeba po prostu konsekwetnie i uparcie malowac, dostrzegac swoje bedy, pracowac nad ich stopniowa eliminacja.

Ja sie uczylem w bardzo kiepski sposob bo zawsze chcialem malowac wypasione pracki. Tylko pozniej po wlozeniu masy pracy i czasu w detale sie zastanawialem co jest z nimi nie tak. A tam lezaly zupelne podstawy kompozycji czy doboru waloru. Teraz wiem ze o wiele szybciej mozna sie nauczyc malowac ogarniajac rzeczy od podstaw - proste bryly, walor, swiatlocien. Moze sie to wydawac nudne ale solidne podstawy zaowocuja w przyszlosci. Ja do tej pory sie borykam z brakami w solidnej edukacji plstycznej i ciagle popelniam szkolne beldy.

 

Drogi Mackiu - koty jak beda skonczone to zrobie poka, poka ;]

Link to post
Share on other sites

Ja oczywiście nie rozumiem, co tu może się nie podobać... Jak zwykle rewelka :)

Padły kilka razy jakieś zarzuty sztywności, ale przecież taka specyfika podmalunku 3d, fajnie sie renderuje twarde powerzchnie, budynki, broń, gorzej z organicznymi elementami. Specyfika no i Naughty Dog aż wyłazi, a IMHO super wyszło :) Nie jest prosto podejść do komerchy, wszystkie te kompromisy i tak dalej. A i tak sporo dobrze podjętych decyzji!

Też mnie zafascynował fruwający piach, mega sprawa.....

Ja tam czekam na twoje kolejne projekty, za cokolwiek byś się nie zabrał. Zawsze coś nowego i miło się patrzy :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy