Jump to content

Teczka - Jedaith


Recommended Posts

@ostwid1985

 

Dpi używasz kiedy wymiary obrazu podajesz w tradycyjnych miarach, cm, cale itp. wymiary texów podaje się w px przy których dpi jest bezużyteczne, jeśli nie używasz wektorów. 1024px 300dpi czy 75dpi to 1024px tak czy inaczej.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Zrób z tego scenke w UDK albo CryE wiem że już gdzieś o tym wyżej wspominałeś ze masz taki zamiar ale zamiast wymyślać jakie tu propsa zrobić, znajdź sobie jakiegoś koncepta "wyblokuj" scenę i podmieniaj modele. Może wyjść z tego coś świetnego:D

Link to post
Share on other sites

Jako, że przez święta na innym kompie, robię ciągle probsy, bo tutaj nie odpalę chyba nawet cryengine.

tex1jpg_xwpwpqs.jpg

Bardzo prosty block-out w 3ds maxie reszta w zbrushu. Teraz pora na low-poly.

Edited by Jedaith
Link to post
Share on other sites

lowpoly kości

tex3jpg_xwraspw.jpg

render higpoly miecza

tex1jpg_xwhqahh.jpg

Screeny z 3ds maxa - 3 point shader

tex1jpg_xwraeee.jpg

tex2jpg_xwraewh.jpg

diffuse/gloss/normal/specular - połowa tekstury 1024/1024 (coś tam upchnę jeszcze na nią później)

tex2jpg_xwraeqh.jpg

Co do enviro jako całości - ze złożeniem elementów w sensowną całość trzeba poczekać aż wrócę na swój komputer...

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Zacząłem uczyć się cryengine, żeby skończyć enviro. Póki co oświetlenie testowe. Udało mi się zastosować displacement mapping, poustawiać część obiektów, idzie do przodu jakoś...

bjpg_xaxprna.jpg

Edited by Jedaith
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

spoko - ale bardzo slabo sie to czyta... i displacement (fajnie ze dziala :) - ciut za gruby.... (mozna by sie w nim zgubic albo chociaz sobie nogi polamac :D

 

oswietlenie tez troche za bardzo hardkorowe - rozjasnij ambient ciut cobys nie mial tych czarnych plam

 

w dobra strone idzie tak czy siak

 

pozdrawiam

f.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

spoko - na podlodze displace wciaz za gleboki (sredniowiecze czy nie - nikt by tak tego nie zostawil - przeciez tam sie teraz przejsc nie da)

 

na drugim obrazku pochodnie wydaja sie nie oswietlac scian??

 

pozdrawiam

f.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

 

spoko - na podlodze displace wciaz za gleboki (sredniowiecze czy nie - nikt by tak tego nie zostawil - przeciez tam sie teraz przejsc nie da)

 

na drugim obrazku pochodnie wydaja sie nie oswietlac scian??

Displace jeszczę poprawię jak wrócę na swój komputer. Co do świateł, to faktycznie mogłem coś przeoczyć, poprawię.

W każdym razie działam dalej.

tex2jpg_npnsnra.jpg

tex1jpg_npnaxae.jpg

maps.jpg

tex3jpg_npnaxaw.jpg

Próby z pajęczynami, póki co próbny render, jak będę miał możliwość to spróbuję to przenieść do cryengine.

render2.jpg

i teksturki

tex.jpg

Link to post
Share on other sites

taboret - lux torpeda - troche bym zróżnicował gloss pomiędzy siedziskiem a nogami - czyli siedzisko troche bardziej wytarte/błyszczące od siedzenia a nogi troche mniej

i jeszcze troche (ale tylko troche :) mi nie pasi ta ciemniejsza deska w srodku - jakoś tak wygląda jakbyś na siłe chciał je zróżnicować - może troche delikatniejszy kontrast, i leciutko przyciemnij (albo rozjaśnij) deske obok - no nie wiem....

 

pajęczyny - też przyjemne - mam wrażenie że na drugiej texturce od góry masz zbyt zaakcentowane linie - jakoś te dwie pozostałe wyglądają bardziej mechato...

 

tak czy siak - dobry jest! i fajnie że cały czas ten interior ciągniesz :)

 

pozdrawiam

f.

Link to post
Share on other sites

Sceny niesamowite : )

Powiedz mi jak ty robisz te tekstury? Sam je malujesz czy jakoś w magiczny sposób edytujesz tekstury drewna metali itp?

Oczywiście miło by było jakbyś tez zapodał jakiegoś linka jeżeli akurat masz do porządnego poradnika na temat tworzenia tekstur.

Link to post
Share on other sites

Dzięki :)

Co do tekstur - tam żadnej magii nie ma. Podstawą jest dobry sculpt - wypalenie normalki i AO i convexity map (http://wiki.polycount.com/CurvatureMap) w xNormalu można je wypalić. Później w zależności od tekstury jest trochę przerabiania zdjęć i podmalowywania. Tutoriale znajdziesz tu: http://wiki.polycount.com/TexturingTutorials co prawda po angielsku, ale warto przeczytać/obejrzeć. O i ten pan także zna się na rzeczy: http://www.philipk.net/tutorials.html. Z kolei najlepsza strona ze zdjęciami do tekstur http://cgtextures.com/.

Link to post
Share on other sites

Takie pochodnie w malutkich i niewentylowanych pomieszczeniach spowodowałyby szybkie uduszenie mieszkańców/pracowników. Poza tym cały sufit powinien być czarny od sadzy;) Trochę marnie się przygotowałeś do pracy, choć niektóre elementy wyglądają obiecująco.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za rady! Będą poprawki. Poprawiona pepepsza przy okazji :) Ruszałem już tylko tekstury w ramach odskoczni od cryengine, po enviro (jeszcze mnie czeka sporo roboty przy tym) myślę żeby zrobić znowu jakieś hardsurface.

bjpg_npeshxs.jpg

cjpg_npeshxa.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy