Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

wesol - na ogół niczym nie czyszczę, jak już to zwiększam ilość sampli i pozostawiam noise w niedoświetlonych miejscach. Trochę to jeszcze dołujące, że sample liczone są bez względu na to jak bardzo doświetlony i czysty jest dany piksel, ale podobno niedługo ma być to jakoś rozwiązane (noise map itp.)

 

Chrupek - schody w tym obrazku to moje lekkie niedopatrzenie wystarczy w zakładce "Film" zwiększyć pixel width do 2-3 i jest ok.

Link to post
Share on other sites

Zupełnie nie rozumiem o czym piszesz, ale mniej więcej rozumiem co masz na myśli ;) Muszę się w końcu zainteresować Blenderem, przez ostatnie lata zdecydowanie dogonił swoimi funkcjami komercyjne pakiety, a Cycles produkuje rendery których naprawdę nie trzeba się wstydzić.

 

A żeby nie było pusto - lekko ziarniste wnętrze:

senbeb.jpg

Link to post
Share on other sites

Do secesyjnej knajpki przydałyby się bardziej secesyjne meble. Materiał tych szklanek bije po oczach tą czarną refrakcją. Aż prosi się o jakieś dodatkowe wzory na tym błękicie.

 

Czy ktoś w tym zakładzie jeszcze renderuje na cpu?

Link to post
Share on other sites

Ja podrzucam kilka renderów które powstały ostatnio w naszej pracowni. Sporo można by w nich poprawić, zwłaszcza mapowanie, ale znając życie nie będzie na to czasu w najbliższej przyszłości. Renderowane w Cyclesie, czasy to jakaś 1h na ujęcie przy 2400 x 1800 używając Gtx 460.

 

42023796.jpg

 

60051513.jpg

 

72918267.jpg

 

78882909.jpg

Link to post
Share on other sites

Dzieki za feedback panowie, az nabralem motywacji zeby jednak jakos poprawic ta scenke :)

 

Chrupek - na full GI jeszcze chyba nic nigdy nie renderowalem w Cyclesie, na pewno nie interiora. No ogol daje w integratorze po 8 passow na diffuse, glosy i transmission, wylaczam kaustyki itp. Defaultowe 128 zostawiam tylko wtedy jak finalnie musze miec ladnie wyczyszczone cienie, ale w 90% przypadkow nizsze ustawienia w zupelnosci wystarczaja.

Link to post
Share on other sites

Mapowanie mapowaniem, ale te słupy wyglądają cholernie nierealistycznie... no chyba, że je dłutem każdy oddzielnie strugano :-) Poza tym na przedostatnim renderze, przy słupie po lewej miecz nawet nie dotyka słupa... że to się jeszcze nie zawaliło :-)

 

Aha, no i fajny motyw se szkłem na belkach stropowych :-)

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy