Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

Ja dodałbym DOF na grzyba żeby nie pokazywać tak bardzo słabej trawy ;) I moim zdaniem ślimak jest słabo widoczny. Tło jakieś puste.

 

A tak ogólnie to klimat mi się podoba i model też ;)

 

To tyle ode mnie.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Już sam nie wiem czy daje rade... w skali od 0 do 10 ?

 

Wzorowane na tym: http://www.eago.pl/index.php?p133,wygodny-fotel-hoker-eago-138

 

Mam pytanie odnoście modelowania takich obiektów: czy w portfolio muszę dać jakieś informacje że modelowałem taki obiekt który istnieje czy po prostu jak mnie ktoś zapyta czy pomysł mój to mówię że nie ;)

 

czy kadr nie jest zbyt ciasny ?

 

wersja ciemna:

ujecie1Ciemne2.png

 

i jasna:

ujecie1Jasne2.png

Edited by Oleksiak
Link to post
Share on other sites

Heh no wiesz klient jak widzi co masz w folio to uważa że to praca wykonana w całości przez Ciebie (od modelu po postprodukcje)

To że robisz z refki nie ma znaczenia.

Aczkolwiek jest wiele portfolio w których np model jest "znaleźny" a tylko oświetelenie i render jest autora

( to jest ok , ale tylko gdy umieści się na nim wzmiankę że np. model jest nie nasz )

 

Co do renderu to niezle , tylko mi ten materiał sie nie podoba wcale więc nie jestem w stanie obiektywnie ocenic :D

i dlaczego pisze pod spodem sofa ? xD i nie widzę zbytniej róznicy między ciemnym a jasnym :P

Widać postęp chociaż ja jakimś wyjadaczem nie jestem :) to odemnie plus

 

Pozdrawiam

M.

Link to post
Share on other sites

hehehe dzięki 09121986 ostatnia rzecz jaką robiłem w PS i tak jakoś przeszło bez zwracania uwagi :D

 

Rozumiem że wystarczy napisać pod pracą np. na swojej stronie www że model wzorowany na czymś tam i jest ok ? Mogę również napisać: "wizualizacja fotelu HOKER EAGO 138" - takie coś wystarczy ?

 

Może źle podpisałem ujęcia chodzi tylko o materiał skóry. Drugi bardziej odbija światło bardziej też przypomina sztuczny - tak mi się wydaje.

 

arturprx2 - dziękuje ;)

Link to post
Share on other sites

Stachu - jak dla mnie opony mają słabej jakości bumpa i zbyt dużego. Dziwnie to wygląda że samochód został magicznie ustawiony na łące bo nie ma żadnych oznak że tam przyjechał - no chyba że ktoś go postawił tam dźwigiem ale i tak dziwnie to wygląda. Tło mi się nie podoba strasznie pusto, może jakieś drzewa itp.

 

Xiz0r - szybka to ile ? tak z ciekawości ;)

Dla mnie wszystko ok oprócz dywanu poduszki przy sofie i kablu od lampy który się dziwnie kończy ;) No i butelka na wino wygląda jakby przechowywali w niej rtęć ale może to tak wygląda.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Sorry Stachu, ale potrafisz lepiej

 

Xiz0r - generalnie fajne odczucia, ale przydałoby się mocniejsze, miękkie, ciepłe światło z boku. Cienie nadałoby trochę definicji, na razie jest ambientowo.

Link to post
Share on other sites

Xiz0r - aha... to jestem pod wrażeniem.

 

Ode mnie jeszcze wersja z drukowaną skórą bydlęcą w wersji zebra ;)

 

ujecie1zebra.png

 

Przesadziłem z czymś ? - kurcze to pytanie z każdą pracą mnie męczy.. ;)

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Xiz0r - No więc szału chyba nie ma bo dużo tu jest PS

 

tak wyglądają ujęcia czysto z maxa:

ujecie1.png

 

zebra.png

 

Użyłem tutaj vray fur.

 

Na obiekt nałożony jest materiał z mapką diff np. zebry. Na włosy to samo tylko że gloss jest 0,7 i fresnel 2,2 To co najważniejsze to użyłem tutaj modyfikatora vray fur styler który pozwala nam czesać sierść w viewporcie. Ustawiłem w pędzlu do czesania wysokość 3 żeby włosy przypadkiem nie wchodziły w obiekt i tyle.

 

Sam vray fur miał trochę wartości do wariacji a najważniejsze to chyba długość włosia 0,7 grubość 0,04 taper 0,8 knots 3 - bo tutaj więcej nie trzeba. Oprócz mapek do bend direction i initial direction - które generowane są przez vray fur styler dodałem jeszcze mapke density żeby w miejscu gdzie są szwy i zagłębienia sierści nie było (z zagłębień wyrastały włosy których nie dało się kontrolować i fotel wyglądał dziwnie).

 

Fajnie że się podoba.

 

Taka konkluzja: fajnie się czesze tą sierść przy pomocy tego modyfikatora niemniej jednak w tym przypadku działa to najgorzej ;) Możliwe że przy nadchodzącym projekcie spróbuje zrobić taką sierść przy pomocy dispa + vray fur na brzegi żeby sierść gdzieś wystawała.

 

Pozdrawiam i mam nadzieje że trochę wyjaśniłem. ;)

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy