Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

mega czad... Dobra qrde zabrac mu aparat!

 

Edit: Ode mnie odgrzewany kotlet CBR...

 

Rerender w Mental Ray w Mayce 2013. 4 tekstury podpiete do jednego materialu po diffuse. Od podstawa. Importons plus irradiance.

 

cbr.png

Edited by Sebazx6r
Link to post
Share on other sites

Tamyl91,le_chu,Sebazx6r,Igi,gnacik,No]2: Dzięki.

 

Model - Zwykły plane z bardziej zagęszczoną siatką "przejechany" Paint deformation.

Oświetlenie - Vray Dome z bardo prostym HDR + Target direct imitujący słonce.

Materiał - VrayFastSSS2 z odpowiednio dobranymi parametrami pod scene, za slot overall_color_texture posłużyła tekstura w rozdzielczości 3000x2000 dodatkowo wyostrzona aby uzyskać więcej detalu... a za mapę displacement posłużyła rozmyta,monochromatyczna 16 bitowa wersja mapy ze slotu overall_color_texture.

*Gamma 2.2

Render zapisany do 32 bitowego .exr

Postprodukcja w 32 bitach w AE - Looks

 

05

00800000.jpg

06

00900000.jpg

07 - Tym razem lód...

01000000.jpg

 

Chyba utworzę nowy wątek w WIP gdzie będę wrzucał tego typu testy... nie będę wam tu śmiecił...

Link to post
Share on other sites

rly: dobre! :D

Pawelkos: drzewka siane adv painterem, scena ma obecnie około 4mln poly, zajmuje zaledwie 5GB RAM podczas liczenia. Z racji tego, że kamera docelowo ma wlecieć w jedną z uliczek, gdzie będzie już dużo większy detal, musiałem to dobrze optymalizować.

Link to post
Share on other sites

SWRSC - jestem pod wrażeniem. Jak się już z tym uporasz będę Cię ustawicznie męczył o making off, więc lepiej od razu zrób sobie folder ze screenami z etapów produkcji :)

Link to post
Share on other sites

Tak wiem :)... a;e ,musialem zrobic cos innego niz przesuwanie wertexow. Splotche widze :) ale nie chcialo mi sie czekac. Chyba jednak nowszy bentley jest ladniejszy no i tego troche schrzanilem ale trudno. Chcialbym się zamknąć w 4-5 dniach na calosc exteriora. Dodalem update. Domodoelowane przednie swiatla.

 

edytuje :):

Ladna wizka. Kuja mnie w oczy te czarne bobki w wersalce.

 

 

 

58824470.png

 

Pomyslalem ze pokazestdio. 2 swiatla i kilk geometrii z surfaceshaderem podkreconym w out color han hs v>1.studior.png

Edited by Sebazx6r
Link to post
Share on other sites

takie tam byle co przed snem:P szklane krzeslo w bardziej graficznym przedstawieniu.

od postawienia boxa w maxie do ostatniego ruchu "postprodukcji" w photoshopie jakies 15 minut minelo:)

pierwsze zdjecie to prosto z maxa dwa kolejne to po PSie.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/594/krzeslobezpost.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/854/krzeslon.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/707/krzeslo3.jpg/

Edited by superkb
Link to post
Share on other sites

adam_m - nie wiem czy to wina oświetlenia od okien, czy tez samego modelu, ale oparcia sprawiają wrażenie kanciatych nieco.

Postpro fajne. Kadr hmm taki sobie. Bardziej dynamiczny by mi się pewnie osobiście podobał.

 

Sroka8888 - spoko śnieg, ale czy to ma zastosowanie na jakiejś większej powierzchni niż 30x30cm ? pokazał byś większy kawałek?

Kostka faktycznie słaba. Powierzchnia po której się chodzi generalnie jest gładka.

Link to post
Share on other sites

Na viscorbel pojawił się tutek o obrączkach więc postanowiłem trochę poćwiczyć, proste testy z niskimi ustawieniami.

 

 

 

 

 

i43hph.jpg

 

 

11bjeo8.jpg

 

 

14l4r3c.jpg

 

 

29bjcp3.jpg

 

 

51bag.jpg

 

 

15qb3gy.jpg

 

 

2we9ogy.jpg

 

 

148f0rd.jpg

 

 

30db0k1.jpg

Edited by turas
Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy