Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

mój test posadzki (życzenie klienta) - cegły stare w jodełkę. wszystko model miał być, więc jest. tekstura cegły robione w photoshopie z cementu, rdzy, 2 zacieków jakichś i trochę mieszania warstwami. Plugin użyty do samego ukladu cegieł - ATiles (ten sam producent co ATree3D), a potem na to nałożyłem Meshsmoot(żeby sfilletować brzegi każdej cegły) Subdivide (co by równomiernie dogęścić), Noise (w trybie fractal żeby płaskie te cegły nie były), i na koniec UVMap oraz Smooth:

Link to post
Share on other sites

wiem:( ale finalnie pewnie usunę fugi (są jako osobne obiekty generowane przez ATiles i zastąpie jednym plan'em z displacement'em. wyjdzie na to samo w widoku ale czyściej bez czarnych ubytków w narożnikach cegieł :)

Link to post
Share on other sites

test CORONA RENDERER do wnętrza konkursu (konkurs sprzed 8 miechów około). Przerzucam sceny z VRAY'a na CORON'ę. I to właśnie test tej operacji:) Powiedziałbym że wyszło lepiej niż zamierzałem.Render bez postpro, czysty z Corony.

Link to post
Share on other sites
Ode mnie taki tescik w arnoldzie i mayi

51zInVi.jpg

 

a tutaj starszy tescik w vrayu jescze:

C64YyMD.jpg

Bardzo mi się podoba efekt "ziarna" na tym renderze boeinga :) Jak to zostało osiągnięte? Wiem że zapewne w postprodukcji, ale wygląda to tak "filmowo" że aż chciałbym zobaczyć co dalej się dzieje po tym kadrze...gdzie leci, co się dzieje z samolotem, jak wchodzi w szeroki łuk przechyłem na lewo etc... Po prostu fajny kadr z jakiejś historii, tak to wygląda:)

Link to post
Share on other sites

Ziarno dodane w poscie, zwykly grain nukowy.

Co do arnolda to rzeczywiscie da sie zauzywac trend. Poki co maya byla najwiekszym utrapieniem, ale jak juz sie przegryzie to nie jest zle. No a wygoda pracy w arnoldzie przenbija wszystko, jednak nie jest idealny i ma swoje bolaczki:)

Link to post
Share on other sites

Z tego co zdazylem wylapac to meczarnia dla arnolda jest renderowanie refrakcji, nawet tej wydawaloby sie prostej. Vray radzi sobie z tym o wiele lepiej. To samo sie tyczy opacity. Chociaz tutaj vray takze sie nie popisuje.

Druga sprawa to dosc ubogie passy. Composerzy u nas zawsze byli rozpieszczani mnogoscia passow w vrayu. Szczegolnie brakuje passow typu light select, raw lighting itp. Chociaz jest dostepna paczka zewnetrznych alshaderow, ktora oferuje passy lightselect, trzeba to zbadac.

Kolejna rzecz to gdy mamy np nieruchome duze envy, to chcialoby sie zbake'owac GI tak jak w vrayu, co znacznie przyspieszalo render. Tutaj tego nie mamy i raczej miec nie bedziemy z uwagi na to, ze nie do tego zostal stworzony arnold. Ma lykac potezna geometrie i tyle.

Cos co jeszcze wyszlo nieraz to dosamplowanie motion blura, szczegolnie tego mocnego. Trzeba naprawde pojechac z samplami zeby pozbyc sie ziarna z rozmotych highlightow speca. Ale ponoc nowy build arnolda zostal juz zoptymaliowany pod tych wzgledem i dostal nawet sporego boosta:)

Ogolnie to nie wiem jak sie pracuje na arnoldzie jako freelancer, nigdy nie renderowalem duzej ilosci ramek lokalnie. Renderfarma wydaje sie dosc istotna przy renderach animacji w arnoldzie

To chyba tyle poki co udalo mi sie wylapac. Wygoda pracy i tak przycmiewa te niedociagniecia.

Link to post
Share on other sites

corona to wymiata przy sytuacjach kiedy źródło światła jest tragiczne...

 

Ja byłem w ogromnym szoku kiedy zrobiłem scenkę gdzie po prostu no większośc renderów to może po całym dniu renderowania coś było widać.. Corona 5 minut i jest :X

Link to post
Share on other sites

Z czystej ciekawości wczoraj zainstalowałem coronę.

Po bardzo krótkiej chwili mogę z czystym sumieniem powiedzieć że jest BEZCZELNIE DOBRA!

Scenka powstała zupełnie spontanicznie do stestowania więc proszę się nie doszukiwać czegokolwiek sensownego :P

Światło i banalna obsługa corony po prostu miażdży.

2hpjg9w.jpg

125izxg.jpg

34e8dj9.jpg

34r6ixg.jpg

Link to post
Share on other sites

Testy Corony i Blendera. 40 min renderowania, 100 passów. Oświetlenie za oknami to zwykły biały kolor bez żadnych dodatków, emitterów w oknach itp. Praktycznie bez post produkcji (sharpen i troche niebieskiego w highlightach).

 

0001_pp.jpg

Link to post
Share on other sites
Testy Corony i Blendera. 40 min renderowania, 100 passów. Oświetlenie za oknami to zwykły biały kolor bez żadnych dodatków, emitterów w oknach itp. Praktycznie bez post produkcji (sharpen i troche niebieskiego w highlightach).

Hej lechu, którego eksportera uzyłeś?

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy