Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

adam, dodałbym cień od nóg krzesła i fotela, bo troszeczkę wiszą. Fajnie by było pobawić się mapowaniem drewna na meblach, tak, żeby było wzdłuż poligonów - pierdoła ale doda realizmu wg mnie. Więcej kolorków by się przydało, bo jest smutno. Ładna narzuta i poduchy:)

 

ode mnie mała księgarnia:

 

2ec3fyw.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

Dawno mnie tu nie było a widzę, że ciekawe rzeczy się pojawiają. Żeby nie było, że tak bez niczego to taki na szybkensa zrobiony draft.

Adam_m - mapowanie do poprawek, poza tym bardzo przyjemnie.

 

xb3nz.jpg

Link to post
Share on other sites

kepic - fajne, czyste, gładkie, spoko światło

Xizor - wygląda jakby ze śrutówy w niego walili z każdej strony :) ale model ładny, chciałbym tak modelować

KaeMS - teraz jak na to tak patrzę to wywaliłbym to drzewo najbliżej pierwszego planu, jakieś takie bułowate się wydaje, coś bardziej rozłożystego może, tak to gitara

 

Ode mnie takie coś, dalej ta sama chata. Kurde przez to że nie robie wszystkich ujęć na raz jakoś mało spójne się to robi

 

bokehstudioh12.jpg

Link to post
Share on other sites

KaeMS - skąd są te fajne rdzawe kamienie omszałe (czy to krzaki?) na pierwszym planie. To Twoja produkcja? "Las" brzydki (za grube te drzewa mają pnie, no i to co żółty napisał o bułowatym.

 

żółty - pierwszy plan jest miażdżący. Szkło to na barierce mogło by mieć większy IOR (pewnie nie było by idealnie naturalnie, ale lepiej by się tą barierkę czytało). Odbicia w oknach brzydkie - za dużo się odbija moim zdaniem. Może zapal światło wewnątrz - będzie coś widać ze środka wtedy - ciekawiej się zrobi. Bloom / gradient na drzewach w tle - bym się zastanowił nad tym.

Link to post
Share on other sites
plasti, szczerze mówiąc tego się spodziewałem- wyszło super.

2 małe uwagi: za krótkie, może niekoniecznie boujou następnym razem ;)

 

dzieki,

 

co do ujecia, znalesc jakies porzadne video z wlasnymi oczekiwaniami to praktycznie rzecz niemozliwa :))

 

co do boujou wiem co masz na mysli :)))

 

pozdro

Link to post
Share on other sites

Włosie smyczka wyszło jak z betonu :P Mam wrażenie też że model pudła nie jest idealnie zaokrąglony na dole i górze, a model żabki smyczka jest zbyt kanciasty i "prostopadłościenny". W ogóle smyczek ma trochę dziwne proporcje z tej perspektywy.

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy