legomir 476 Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Xi0r bardzo fajnie, przyjemnie się patrzy tylko jakoś tak sterylnie na drugi rzut oka... Jak w szpitalu ;) Link to post Share on other sites
Tamyl91 294 Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 tak, zwykła biała warstwa z odwróconym zdepth jako maską Link to post Share on other sites
querion 15 Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Praca nad moim trzecim autem :) Mam do Was pare pytań: 1. Jak wykonujecie lampy? 2. Znacie jakieś sposoby optymalizacji viewportu?( Przy 0,5 mln zaczyna się ciąć :s)(3ds max) 3. Miałem zapytać o coś jescze, ale zapomniałem. 4.Światła robicie w post-pro czy w maxie? Link to post Share on other sites
Monio 3,145 Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Widzę że ostatnio coś dużo wrzutek tutaj daje:) następny, close-up. test lightingu https://dl.dropbox.com/u/15119845/YU%20baby.jpg Zbyt idealne. Wszystko wygląda spoko ale to ujęcie kamery jest dziwne. Obróć kamerę o pare stopni żeby było widać choćby w drobny sposób jakąś perspektywę. Na pierwszy rzut oka kołyska i ściana wygląda jak zrobiona w 2d a tylko podłoga i okno dodane. Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,568 Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 nacie jakieś sposoby optymalizacji viewportu? Włącz taselacje tylko na render. Link to post Share on other sites
querion 15 Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 No tak, ale jak renderuję w farmie, to rendeuje się bez TS. A na koniec projektu włączać ręcznie kilkadziesiąt obiektów średnio przyjemne ;) Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,568 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Mozna dac 1 atrybut subdive w V-ray lub mental ray do zageszczania siatki w czasie renderingu. Link to post Share on other sites
plasti 575 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 taki test Link to post Share on other sites
kondzieusz 25 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Plasti czego to ma byc test ? Modeli drzewek z jakiejś wszech dostępnej kolekcji czy może to są własne modele jeśli tak to zrób coś z materiałem pni drzew są koszmarne nie prawdziwe. Natomiast jeśli model nie są twoje to napisz co to za kolekcja co by się człowiek w przyszłości nie naciął ;) Link to post Share on other sites
plasti 575 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 a to zasady dzialu rendery testowe sie zmienily czy jak? czy po prostu na tym forum procz jednej wielkiej frustracji juz nic nie pozostalo?! Link to post Share on other sites
Karkosik 106 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Plasti no coś sie porobiło z tym forum niedobrego. Ale nie wnikajmy ;) Jesli chodzi o test. To tak. Po pierwsze skala. Kepki trawy albo za wysokie albo drzewa za niskie ;) Po za tym drzewa mają za mało geometri. Chodzi mi o gałęzie. Wyglądają jak gejmartowe. Przydałoby sie wiecej geometrii. Shadery liści jak i oświetlenie na plus. (Tylko ta abberacja mi oczy psuje ;) ) A ode mnie (od nas) kolejny teścik. Jak zwykle modelu użyczył mi przemiły i przesympatyczny kolega Thundeeeeer ! /o/ Resztą zajęły się moje małe łapy. Yołk Link to post Share on other sites
kondzieusz 25 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Plasti chyba jesteś przeczulony albo masz coś chłopie na sumieniu ;) ja powiedziałem że jeśli drzewka nie są twoje to napisz to bo ogólnie są one mało ciekawe i będzie wiadomo jak kolekcje omijać i na co kasy nie wyrzucać w błoto Karkosik bardzo sympatyczny renderek tylko autko trochę za czyste jak na lokacje w jakiej stoi Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 kolejny domek: Link to post Share on other sites
MichalNowak 64 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Ładnie, komercyjnie, moim zdaniem idealnie jak na tego typu temat. Dodał bym nieco kontrastu na same materiały budynku, rozróżnił bardziej drewno, tynk, klinkier i dach, teraz trochę beżem wszystko zalatuje :) Zastanawiam się ile masz w 3d a ile z fotki, jest szansa na info? Pozdro Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 z fotki tło-las i niebo, trochę kręcone balansem i kontrastem itp. Link to post Share on other sites
Loki 366 Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Siwy bardzo przyjemnie. Klimatycznie. To do czego bym się czepił, to w pierwszym renderze powtarzająca się tekstura żwiru (lewy dolny narożnik), średnie są też te kamienie po prawej stronie w 2 obrazku (ale to pewnie przez to że ostatnio robilem jakieś takie "łupane" i bardziej mi się takie teraz podobają niż otoczaki :) Ładne skromne zagospodarowanie nie przytłaczające domu - to też mi się podoba. Niemniej - jest fajnie. Oświetlane HDRI ? Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 świtało sky + vraydome Link to post Share on other sites
piko84 204 Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Bardzo ładne renderki siwy. Mnie też te kamienie po prawej się rzuciły w oczy, ale dla normalnego zjadacza chleba nie ma to żadnego znaczenia. Trawa mi się podoba, patent z lampami świecącymi w 4 strony też bardzo fajny. Link to post Share on other sites
natas 264 Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 siwy to powinno być w finish a nie w testach chyba Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 niby tak, może jak nazbieram więcej to założę zbiorczy temat kamienie rzeczywiście słabo wyszły, nie zwróciłem wcześniej uwagi Link to post Share on other sites
querion 15 Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Ma ktoś jakiegoś tutka fajnego do studio dla samochodu :P? Coś mi materiały i rendery nie podchodzą :/ Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,568 Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 W czym robisz? Program+renderer.... Link to post Share on other sites
querion 15 Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 3ds max 2013, Vray Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,568 Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 http://www.3dm3.com/tutorials/vray_render_studio/ http://www.spot3d.com/ Poczytaj o linkowaniu światła z obiektami. Tym samym linkujesz także odbicia. Tu masz tutek odnośnie studia. Bez obczajenia właściwości materiałów się nie obejdzie. Masz chaotycznie wykonane te studio o materiałach nie wspomnę. Guru nie jestem, ale renderuje coraz lepiej. Pociesze Cie ze moje pierwsze rendery wyglądały podobnie. Bez kolejnych prób i testów sie nie obejdzie. Link to post Share on other sites
querion 15 Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 (edited) Dzięki za linki :) edit: Chyba nieco lepiej :) Edited February 23, 2013 by querion Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now