Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

Ten las na ścianie ma być sztuczny czy naturalny? Mamy coś podobnego w firmie i wraz z nadejściem cieplejszych dni w całym budynku pojawiły się muszki owocówki :]

Link to post
Share on other sites

arev - raczej naturalny:) projekt nie jest mój, także ani ściana, ani beczki castrola to nie mój pomysł. Skoro piszesz, że macie takie coś w firmie, to wykorzystam Cię:) Możesz napisać czy oprócz minusów w postaci muszek, ma to jakieś plusy? W ciepłe dni jest przyjemniej siedzieć w pomieszczeniu z takim czymś?

 

kowalskikamil - w sumie to nie test a bardziej już render for fun dla samego siebie, jest to bardziej dopracowana wersja tego co wysłałem klientowi. Ściana zrobiona z trzech modeli: proxy trawy i jeden liść rozsiane advenced painterem i bluszcz z modelu everów odpowiednio poprzestawiany.

Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc trudno mi powiedzieć. Pomieszczenie jest duże, open space, i jakiegoś zauważalnego wpływu na klimat ta instalacja chyba nie ma. Poza tym powietrze jest milion razy filtrowane, suszone, nawilżane, chłodzone, ogrzewane, etc. Może coś się zmieni gdy nadejdą naprawdę ciepłe dni - na razie "ściółka" jest z nami przez zimę i tylko emanuje swoją obecnością :)

Link to post
Share on other sites

pecet - to co razi, to to że samochód wygląda jak oświetlony w studio, a znajduje się na zewnątrz. Gradient na boku rozchodzi się w taki sposób, jakby oświetlało go światło z drugiego słońca, a nie eviormentowe.

Link to post
Share on other sites

Może byłoby lepiej, gdyby światło padające na bok było niebieskawe. Można by wtedy przyjąć że niebo się odbija. Teraz jest ciut zbyt neutralne.

 

Mogę nie komentować jeśli sobie nie życzysz:P

Link to post
Share on other sites
Bardzo w pytkę. Dziurki są zapewne losowo, ale jest możliwość mieć nad nimi 100% kontrolę? Rozmieszczenie, rozmiar, kształt?

 

Akurat ta procedura, jest skonstruowana w taki sposób, żeby otrzymać ten konkretny efekt. Stworzenie takiej, która tworzyła by w każdym poligonie dziurę, nadawała grubość i wygładzała byłoby sporo łatwiejsze niż to powyżej. A kształt dziury można by kontrolować ilością podziałów przed wygładzaniem - jak w zwykłym polymodelingu.

 

 

a jak w maxie takie dziurki robić?

Właśnie dlatego nie robię tego w maksie, tylko w houdinim. Można by to wymodelować ręcznie, ale mi zależało na możliwości przerabiania na dziurawca dowolnego obiektu za pomocą 2-3 kliknięć, oraz na tym, by ten sam obiekt można było wypluwać w różnych kombinacjach.

 

Dla przykładu, te 5 wersji 'u' robiłem może 3 minuty:

deshu_u01.png

Edited by deshu
Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy