Jump to content
NV

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019

Recommended Posts

@jamnique dla mnie czad chociaż nie wiem co to:)

 

ode mnie dwa małe teściki

 

mmo3.jpgmmo3.jpg

 

2kve.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
@jamnique dla mnie czad chociaż nie wiem co to:)

 

Model 3d kartonowego modelu statku kosmicznego ;] Dzięki. A tym razem kostka z Hellraisera w wersji Made In China.

 

nh3a.png

Edited by jamnique

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatni bardzo fajny. Przydałby się szerszy kadr w 2,39:1 (więcej miejsca przed i za autem) to wyglądabłoby jak pościg z filmu akcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tamyl91 ten sam blad co Berger zrobiles, auto skreca a droga rozmyta na wprost, bardzo slabo to wyglada. i kolo kreci sie chyba za szybko bo prawie nie widac felgi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@[email protected] wszystko miodzio, mam tylko wrażenie, że ten deszcz wyszedł 'słabo' wygląda trochę jakbyś nałożył szraf w fotoszopie, nie mówię, że to źle ale ja bym jeszcze pokombinował nad tym. No i chyba też bezchmurne niebo trochę nie pasuje do klimatu deszczowego, to tyle co mógłbym się przyczepić :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

seba, super to wygląda. blada plama po lewej stronie i te żółte światła trochę przysłaniają budynek

Share this post


Link to post
Share on other sites

kellyq te lwy pod taboretem to polymodeling ? ile ci sie zeszlo ? poka siate :D

 

09121986 troszeczke roznia sie te twoje lodki od oryginalu ale to szczegol... Wszystko jakies takie blyszczaco-plastikowe, za to render bardzo mi sie podoba, ladne swiatelko, klimatyczny:) No i aberacja taka ze nie wiedzialem czy mam zakladac anaglify bo zaczales sie zastanawiac czy to moze 3d w 3d

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pawelkos - nie miało wyjść tak samo jak oryginale :) błyszcząco plastikowe fakt , chciałem się spróbować z taką produkcją żeby było bajkowo ale z abberacja przesadziłem :D mam tak że często za mocno zajeżdżam przy postprodukcji ale cały czas staram się oduczyć tego procederu :D

Pełny post tutaj - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=89914

Dzięki za koment :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pionix, a bez włączonych spotów nie wyglądałoby ciekawiej? Ten cień wazy po lewej na początku trochę mnie zmieszał :)

 

Od siebie daję mały test chromu na moim robo-zegarze :) Planuję zwiększyć refl., bo na razie wygląda to na stal.

 

sxpk.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czesc, po chyba 4 latach nieobecności wracam do 3D, i na początek żeby w ogóle cokolwiek sobie przypomnieć stworzylem taki renderek. Pozdrawiam i witam ponownie :)

 

MicInc - to jakiś szczegół większego interiora? Ładnie się prezentuje.

 

qOsU8Dm.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki. Tak, to część interiora. Niedawno wrzuciłem kilka wizek na finished. To i jeszcze łazienkę i biurowiec.

 

Coś mocno poszarpany ten kindle :)

Edited by MicInc

Share this post


Link to post
Share on other sites

MicInc - ładny DOF :)

DraB - poszarpało ci kindla ;) Deski chyba zbyt małe. Czym świecone?

 

Ode mnie kolejny render z prezentacją mebli. Uwagi i opinie mile widziane.

577635ed2dbd09fa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pionix - można by na moje oko troche solidniejsze cienie na dywanie zrobić żeby meble bardziej "solidnie" stały. I trochę dziwnie wygląda jak odbicia, na przykład na szafce po prawej, ciągną się takie same przez czarny materiał i szkło szyby (chyba można trochę reflection odpuscic na szybach).

 

Co do Kindla to faktycznie go trochę poszarpało, odpaliłem jeszcze PSa żeby coś zaradzić i chyba troszkę lepiej wyglada teraz (http://i.imgur.com/nprl52g.jpg). Światło bardzo proste, jeden vray light z prawej i jeden u góry skierowany pod kątem w stronę "sufitu" żeby ładnie doświetlał odbiciem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Taki szybki test pierścionka. Jak waszym zdaniem to wygląda? Czy powinienem np oświetlać biżuterię HDRI czy tylko vray lightami?

 

[ATTACH=CONFIG]91449[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parę nowych modeli powstających w Chocofurze. Rendery to po prostu screeny z viewportu, czas renderowania to 15 - 20 sekund na 500 sampli (Gtx Titan).

 

7ax5.jpg

 

axl5.jpg

 

v760.jpg

 

ltkc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy