Jump to content
NV

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019

Recommended Posts

Obiekty które stoją u mnie na biurku zrobione z nudów (dopiero się uczę):

3d_model_of_a_flashlight_by_misiun-d6mw59v.png

3d_model_of_a_desk_lamp_by_misiun-d6mw53t.jpg

A tu nauka cząsteczek i fluidów:

Wie ktoś co poradzić na flickering w dymie z FumeFX?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testy chmurek. V-Ray 3.0 + VrayEnvironmentFog + mixowanie procedurek:

 

sky.jpg

 

clouds_002.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sroka, świetne i na wypasie :) Moim zdaniem B. Na drógim obrazku z tymi krzesełkami, ten zielonawy kolorek, to w PS robiony? Smakowicie wyszło :) Closeupy świetne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kostka brukowa... wow. Czym modelowane? Disp + mapy proceduralne czy jakiś zbrush?

 

Co do A czy B: zdecydowanie B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sroka8888: Juz oddawna chcialem Ci to napisac - masz ogromny progress, niektore rendery wybitnie dobre, tak dalej :) Zazdroszcze skilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xmass: Dzięki, yyy zielony kolorek ?

MicInc: Dzięki, Kostka brukowa to zwykła tekstura w roz. 3000x + 16bit Tekstura disp + odpowiednio ustawiony Vray displacement a reszta to postprodukcja.

DISP:

62bm.jpg

bolitic: Dziękuje, cały czas do przodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sroka chodzi mi tutaj o taki jakby filtr, albo coś :) Bawiłe się color balancem w PS? Dobrze by było jakbyś mógł co nieco napisać o postprodukcji, było by miło :) Jeszcze jedno pytanko jeśli można :) Jaka wielkość w pixelach tej tekstury drewna na stole? Bo widze render ma 2200 na dłuższym boku a teksturaostra jak żyleta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekstura ma 3000x2000 - została wyostrzona w PS + dodatkowo wyłączyłem wszystkie filtry "rozmazujące" w ustawieniach bitmap ( czyli chyba tam był blur i filtr ).

Jakby się komuś przydała:

https://www.dropbox.com/s/cvfigapdb18scld/WoodFine0007_L_TT_2.jpg

 

Jeśli chodzi o postprodukcje to:

Render do 16bit - AE + Looks ( coś takiego

) - PS + Nik Color Efex - poprawki w PS ( kadrowanie, saturacja, ostrość, głębia ostrości ) - i to tyle, no chyba że efekt nie jest zadowalający to jeszcze raz wszystko od nowa ( szukanie nowych połączeń, rozwiązań itp... ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sroka: ładne renderki, ale żarówka na ósmym ma zdecydowanie za dużą "masę". Shell tam jest potrzebny, teraz wygląda jak przycisk do papieru. W kwestii A vs. B - kolorki na B wyglądają zdecydowanie ładniej na deskach i tle, ale już na tworzywie efekt robi się nieco... zabawkowy? Kojarzy mi się z dziecięcym pokojem. Spróbowałbym połączyć oba, chociaż mogę być w błędzie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc testuje nowy sprzęcik, kiedyś oglądałem jakiegoś tutoriala zanim jeszcze nie miałem sprzętu, teraz uzyskaną wiedzę wykorzystałem w praktyce, i jako w sumie jest to mój pierwszy skończony render to jestem zadowolony :D

 

Który lepszy bo chyba sobie wydrukuje jako że to pierwszy :D

Prawie czysty render, trochę pobawiłem się kontrastem i gammą ;p

wqyq.jpg

 

A tutaj z aberracją.

fype.jpg

Edited by Arthus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siwy: strasznie cukierkowato, ale to sie - jesli dobrze pamietam - podoba klientom.

 

Bedzie krotka animka for fun:

 

vbhq.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

siwy - super, oszlifowane masz te wizki z każdej strony. bardzo dobrze się na to patrzy. dach wyglądałby ciekawiej z jakąś teksturką zacieków, lub chociaż delikatnym fraktalnym szumem w normalce.

 

bolitic - robi wrażenie, czuć ogrom skali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz co mogłeś dac pod koniec taki szybki zoom w okno jakiegoś wierzowca a tam jakiś interior wizka :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?

 

Przecież te miasto to z genratora :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy