l337 42 Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Obiekty które stoją u mnie na biurku zrobione z nudów (dopiero się uczę): A tu nauka cząsteczek i fluidów: Wie ktoś co poradzić na flickering w dymie z FumeFX? Link to post Share on other sites
DraB 189 Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Truskawki troszkę zbyt galaretowate IMO :) Link to post Share on other sites
MF 470 Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Testy chmurek. V-Ray 3.0 + VrayEnvironmentFog + mixowanie procedurek: Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 MF: Świetne chmurki :) Takie tam nico: A czy B A: B: Link to post Share on other sites
xmass 332 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 @sroka, świetne i na wypasie :) Moim zdaniem B. Na drógim obrazku z tymi krzesełkami, ten zielonawy kolorek, to w PS robiony? Smakowicie wyszło :) Closeupy świetne :) Link to post Share on other sites
MicInc 41 Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Kostka brukowa... wow. Czym modelowane? Disp + mapy proceduralne czy jakiś zbrush? Co do A czy B: zdecydowanie B. Link to post Share on other sites
bolitic 484 Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Sroka8888: Juz oddawna chcialem Ci to napisac - masz ogromny progress, niektore rendery wybitnie dobre, tak dalej :) Zazdroszcze skilla. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 xmass: Dzięki, yyy zielony kolorek ? MicInc: Dzięki, Kostka brukowa to zwykła tekstura w roz. 3000x + 16bit Tekstura disp + odpowiednio ustawiony Vray displacement a reszta to postprodukcja. DISP: bolitic: Dziękuje, cały czas do przodu. Link to post Share on other sites
xmass 332 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 @sroka chodzi mi tutaj o taki jakby filtr, albo coś :) Bawiłe się color balancem w PS? Dobrze by było jakbyś mógł co nieco napisać o postprodukcji, było by miło :) Jeszcze jedno pytanko jeśli można :) Jaka wielkość w pixelach tej tekstury drewna na stole? Bo widze render ma 2200 na dłuższym boku a teksturaostra jak żyleta :) Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Tekstura ma 3000x2000 - została wyostrzona w PS + dodatkowo wyłączyłem wszystkie filtry "rozmazujące" w ustawieniach bitmap ( czyli chyba tam był blur i filtr ). Jakby się komuś przydała: https://www.dropbox.com/s/cvfigapdb18scld/WoodFine0007_L_TT_2.jpg Jeśli chodzi o postprodukcje to: Render do 16bit - AE + Looks ( coś takiego ) - PS + Nik Color Efex - poprawki w PS ( kadrowanie, saturacja, ostrość, głębia ostrości ) - i to tyle, no chyba że efekt nie jest zadowalający to jeszcze raz wszystko od nowa ( szukanie nowych połączeń, rozwiązań itp... ). Link to post Share on other sites
arev 518 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 @Sroka: ładne renderki, ale żarówka na ósmym ma zdecydowanie za dużą "masę". Shell tam jest potrzebny, teraz wygląda jak przycisk do papieru. W kwestii A vs. B - kolorki na B wyglądają zdecydowanie ładniej na deskach i tle, ale już na tworzywie efekt robi się nieco... zabawkowy? Kojarzy mi się z dziecięcym pokojem. Spróbowałbym połączyć oba, chociaż mogę być w błędzie ;) Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 świetne te rendery, niektóre bardzo. Link to post Share on other sites
Fargate 116 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Sroka: Mega dobre rzeczy :) Ode mnie test nastroju. WIP. 26min pt-pt na i7 2600k 4.3. Link to post Share on other sites
Arthus 29 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 (edited) A więc testuje nowy sprzęcik, kiedyś oglądałem jakiegoś tutoriala zanim jeszcze nie miałem sprzętu, teraz uzyskaną wiedzę wykorzystałem w praktyce, i jako w sumie jest to mój pierwszy skończony render to jestem zadowolony :D Który lepszy bo chyba sobie wydrukuje jako że to pierwszy :D Prawie czysty render, trochę pobawiłem się kontrastem i gammą ;p A tutaj z aberracją. Edited September 25, 2013 by Arthus Link to post Share on other sites
kowalskikamil 20 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Witam podrzucam widoczki prawie ostateczne domku jednorodzinnego. Mocna krytyka mile widziana :) Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 i ja wrzucę ostatnie wypociny: Link to post Share on other sites
bolitic 484 Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Siwy: strasznie cukierkowato, ale to sie - jesli dobrze pamietam - podoba klientom. Bedzie krotka animka for fun: Link to post Share on other sites
polka dot 608 Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 siwy - super, oszlifowane masz te wizki z każdej strony. bardzo dobrze się na to patrzy. dach wyglądałby ciekawiej z jakąś teksturką zacieków, lub chociaż delikatnym fraktalnym szumem w normalce. bolitic - robi wrażenie, czuć ogrom skali. Link to post Share on other sites
bolitic 484 Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Ruchomy render - przymiarka do wiekszej animacji Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Fajne to, klimat jest. Link to post Share on other sites
bolitic 484 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Dzieki, Ostatni spam z tym: [video=youtube;bv8Ww3rl-As] Link to post Share on other sites
Kramon 176 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 wiesz co mogłeś dac pod koniec taki szybki zoom w okno jakiegoś wierzowca a tam jakiś interior wizka :D 1 Link to post Share on other sites
bolitic 484 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Dobry pomysl :) Link to post Share on other sites
gnacik 163 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ? Link to post Share on other sites
Kramon 176 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ? Przecież te miasto to z genratora :D Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now