Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?

Przecież te miasto to z genratora :D

 

To nawet nie wiedziałem, że takie rzeczy można w ten sposób robić :-) Mimo wszystko, ciekawi mnie jak bardzo szczegółowe są budynki no i ile to się liczyło :-)

Link to post
Share on other sites

Swietne te mebelki le_chu. To jakis autorski projekt czy to istniejace modele mebli jakiegos projektanta ?

 

A tak przy okazji to co to jest ta metoda:

 

Pare screenow modeli wydlubanych metoda "subdivision ready"
Link to post
Share on other sites

@le_chu: podoba mi się projekt pierwszej komody. Chyba mógłbym taką mieć gdzieś :) Ta czerwień mocno razi w oczy, ale wygląda to raczej na słaby materiał/oświetlenie sceny. Spróbowałbym, bazując na tym, zamontować tam prawdziwe światło (mniejsza o technologię, póki co) i zrobić render w półmroku, ale żeby miało się co odbijać w fasetach.

Link to post
Share on other sites

wrzucam siatki z lekkim poslizgiem :)

 

fxoq.jpg

 

ygb2.jpg

 

kw8z.jpg

 

Pawelkos - nie wiem jak z pierwszym ale zdjecia drugiego mebelka da sie odnalezc na tumblr. wiec przynajmniej jeden egzemplarz powstal :)

arev - ta czerwien wynika z refki mebelka, jesli chodzi o oswietlenie to na pewno jeszcze popracuje by oddac charakter brylki bardziej

Link to post
Share on other sites

Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ?

Link to post
Share on other sites
Plasti, nauczaj :D. Zawsze mam z tym problem. Masz zwykły V-ray light mtl na siatce żarówki, czy jakiś inny patent ? Glow w post ? Cała scena oświetlona tylko jednym źródłem światła ? Czy może masz niewidzialne sphere light pod żarówką z opcją exclude na samą żarówe ;) ?

 

heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :)

 

co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam

Link to post
Share on other sites
heh, nie wiem czy to sarkazm czy aprobata :)

 

co do swiatla to jest vray sphere w zarowce, ale z vray mtl tez proowalem, efekt prawie taki sam

 

nie, to nie sarkazm, serio imo dobrze to wyszło, nie masz przepaleń a wnętrze jest ładnie doświetlone.

czyli rozumiem że ten sphere light masz "widoczny" w renderze i cała magia ?

 

pisząc, że mam problem miałem na myśli sytuację z tego typu lampą http://skroc.pl/52e1, gdzie klosz jest mleczno-biały. Obserwując to w realu klosz się nie prześwietla, ściana za nim nie jest przejarana, pomieszczenie jest oświetlone... tymczasem na renderze mam zawsze białą plamę losza lampy i atomową biel na ścianie... i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01...

 

jeśli ktos ma na to jakiś patent, zeby rzeczywiscie wychodziło jak na załączonym linku i faktycznie doswietlało pomieszczenie to będę mega wdzięczny :)

Link to post
Share on other sites

@terenas

 

wzialem sobie na warsztat twoja kule i rzeczywiscie jest duzy problem z tym, ponizej moje wypociny render czysty i z postpro

 

ja uzylem vray planea przyklejonego do sciany w miejsce klosza, na kloszu slaby mtl light, swiatlo of corz excluduje klosz, innego sposobu z vray sphere nie znalazlem, zawsze bomba na scianie,

 

swiatlo ustawialem na szybko, nie sugerowalem sie zadna refka, tak wiec moze byc troche nie zgodne z rzeczywistym zachowaniem sie swiatla

 

no i LWF

 

kakg.jpg

Link to post
Share on other sites
i to wszystko przy gamma 2.2, reinhard z burn 0.01...

 

Tak z ciekawosci zapytam bo sam nie pracuje w LWF... Rozumiem ze gamme ustawiasz sobie na 2.2 bo chcesz pracowac w LWF. To jaki to ma sens jesli color mapping ustawiasz na exponential ?

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy