Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

Morphe wow dawno cie nie bylo na forum. Kiedys sie nawet zastanawialem czy robisz jeszcze w 3d i jestes tak zajety ze nie masz czasu na forum i po prostu robisz cos innego, bo twoja zielen zawsze wymiatala... Wiec jak robisz w 3d czy teraz to tylko hobby ? I tez chetnie zobaczyl bym hi-resa

 

le_chunajbardzije podoba mi sie shocik z lyzeczkami wlozonymi jedna w druga i ladny DOF w ostatnim

Link to post
Share on other sites

Pracuję nad tutkiem ze strony Viscorbel i mam problem z dobrym oteksturowaniem drewna i uzyskaniem odpowiedniego shaderu dla drewna podłogi.

Stąd moje pytanie do Was. Na screenie zaznaczyłem miejsce, które mimo zabawy w mapowanie nie oteksturowuje się dobrze. Na renderingu wygląda jeszcze jako tako dzięki temu, że drewno ma duże słoje, ale na teksturze próbnej widać gołym okiem, że tekstura jest porozciągania dziwnie.

 

Drugi problem dotyczy uzyskania fajnego shaderu drewna podłogi z odbiciami jakie udało się uzyskać na drewnie krzesła (dodać dobrze na ciemnych nóżkach krzesełka). Shader jasnobrązowego drewna jest tejsturą z nałożoną mapą reflect. Odbicia są bardzo fajne lecz na drewnie podłogi nie udaje mi się takich samych zrobić bo do jej oteksturowania używam materiału multitexture, który jest podpięty do diffuse map.

 

Jakieś pomysły jak uzyskać realistyczne odbicia na podłodze?

 

840f7851c4749.jpg

 

82280244a1930.jpg

Link to post
Share on other sites

hkropinski - ciut bym wzmocnił to światło, z okien również.

rakiety - niestety u mnie na dwóch komputerach mam komunikat "zakaz hotlinkowania" także jacekszy0 ma rację :)

le_chu - bardzo estetycznie i smakowicie to pokazane.

Morphe - więcej kadru poproszę bo kompletnie nie ma się do czego przyczepić. Świetne! :)

Link to post
Share on other sites

Teraz powinno się wyświetlać

 

Pracuję nad tutkiem ze strony Viscorbel i mam problem z dobrym oteksturowaniem drewna i uzyskaniem odpowiedniego shaderu dla drewna podłogi.

Stąd moje pytanie do Was. Na screenie zaznaczyłem miejsce, które mimo zabawy w mapowanie nie oteksturowuje się dobrze. Na renderingu wygląda jeszcze jako tako dzięki temu, że drewno ma duże słoje, ale na teksturze próbnej widać gołym okiem, że tekstura jest porozciągania dziwnie.

 

Drugi problem dotyczy uzyskania fajnego shaderu drewna podłogi z odbiciami jakie udało się uzyskać na drewnie krzesła (dodać dobrze na ciemnych nóżkach krzesełka). Shader jasnobrązowego drewna jest tejsturą z nałożoną mapą reflect. Odbicia są bardzo fajne lecz na drewnie podłogi nie udaje mi się takich samych zrobić bo do jej oteksturowania używam materiału multitexture, który jest podpięty do diffuse map.

 

Jakieś pomysły jak uzyskać realistyczne odbicia na podłodze?

 

 

 

out.php?i=649984_pytanko.jpg

 

out.php?i=649983_render2.jpg

 

out.php?i=649982_render1.jpg

Link to post
Share on other sites

1. a jakie jest pytanie, jeżeli chodzi o to jak to zmapować - podobnie jak z siedzeniem - zaznaczasz krawędzie, convert to seems i relax

2. pamiętaj, że na drewnie w nogach masz inny kąt padania światła, na podłodze wszystko zależy od reflect mapy, po odbiciach krzesła wygląda jakby w ogóle jej nie było, ale jeżeli masz mapę b/w możesz pobawić się ustawieniami rgb lub zwiększyć różnice pomiędzy b/w w Color Map (to wszystko tyczy się ustawień bitmapy w reflect)

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy