polka dot 608 Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 le_chu, super robota. jak żywcem z katalogu Karkoś wypas jak zwykle. Twoje scenki for fun zawsze prezentują poziom. tylko ta świecąca cytryna :d Link to post Share on other sites
Morphe 127 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 (edited) taka nostalgia... grzybow juz w lesie nia nie ma :( Edited November 6, 2013 by Morphe Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Mało ale ładnie. p.s. kopę lat, dawno cię tu nie było :) Link to post Share on other sites
!Ewert 212 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 morphe nie wyświetla mi się le_chu profesjonalnie Karkosik bardzo fajnie sie na to patrzy, zazdroszczę Ci że masz chęci do siedzenia przed komputerem kiedy nie musisz. Link to post Share on other sites
FF 299 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Morphe wow Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Morphe: Genialne :) Aż strach pomyśleć co będzie za rok :D Ode mnie taki teścik metalu: Link to post Share on other sites
le_chu 514 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 dzięki panowie za pozytywny odbiór morphe - wrzuć hiresa prośba :) ode mnie jeszcze parę detali do wnętrz: Link to post Share on other sites
Pawelkos 280 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Morphe wow dawno cie nie bylo na forum. Kiedys sie nawet zastanawialem czy robisz jeszcze w 3d i jestes tak zajety ze nie masz czasu na forum i po prostu robisz cos innego, bo twoja zielen zawsze wymiatala... Wiec jak robisz w 3d czy teraz to tylko hobby ? I tez chetnie zobaczyl bym hi-resa le_chunajbardzije podoba mi sie shocik z lyzeczkami wlozonymi jedna w druga i ladny DOF w ostatnim Link to post Share on other sites
xmass 332 Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 le_chu łyżeczki włożone jedna w drugą genialne!!! Kolorki cudne. Konik śmiechowy taki, świetne detale, jedziesz dalej! Link to post Share on other sites
hkropinski 255 Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 (edited) ode mnie na dzisiaj szybki test sztucznego oświetlenia: ies, photometric: Edited November 9, 2013 by hkropinski Link to post Share on other sites
rakiety 21 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Pracuję nad tutkiem ze strony Viscorbel i mam problem z dobrym oteksturowaniem drewna i uzyskaniem odpowiedniego shaderu dla drewna podłogi. Stąd moje pytanie do Was. Na screenie zaznaczyłem miejsce, które mimo zabawy w mapowanie nie oteksturowuje się dobrze. Na renderingu wygląda jeszcze jako tako dzięki temu, że drewno ma duże słoje, ale na teksturze próbnej widać gołym okiem, że tekstura jest porozciągania dziwnie. Drugi problem dotyczy uzyskania fajnego shaderu drewna podłogi z odbiciami jakie udało się uzyskać na drewnie krzesła (dodać dobrze na ciemnych nóżkach krzesełka). Shader jasnobrązowego drewna jest tejsturą z nałożoną mapą reflect. Odbicia są bardzo fajne lecz na drewnie podłogi nie udaje mi się takich samych zrobić bo do jej oteksturowania używam materiału multitexture, który jest podpięty do diffuse map. Jakieś pomysły jak uzyskać realistyczne odbicia na podłodze? Link to post Share on other sites
jacekszy0 115 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Zdjęcia się nie wyświetlają :) Link to post Share on other sites
rakiety 21 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Zdjęcia się nie wyświetlają :) U mnie na dwóch kompach się wyświetlają... Link to post Share on other sites
pionix 482 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 hkropinski - ciut bym wzmocnił to światło, z okien również. rakiety - niestety u mnie na dwóch komputerach mam komunikat "zakaz hotlinkowania" także jacekszy0 ma rację :) le_chu - bardzo estetycznie i smakowicie to pokazane. Morphe - więcej kadru poproszę bo kompletnie nie ma się do czego przyczepić. Świetne! :) Link to post Share on other sites
pressenter 326 Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 morphe: osz w mordeczkę... nie miałbyś ochoty pokazać troszkę więcej? ;) Sz. Link to post Share on other sites
rakiety 21 Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Teraz powinno się wyświetlać Pracuję nad tutkiem ze strony Viscorbel i mam problem z dobrym oteksturowaniem drewna i uzyskaniem odpowiedniego shaderu dla drewna podłogi. Stąd moje pytanie do Was. Na screenie zaznaczyłem miejsce, które mimo zabawy w mapowanie nie oteksturowuje się dobrze. Na renderingu wygląda jeszcze jako tako dzięki temu, że drewno ma duże słoje, ale na teksturze próbnej widać gołym okiem, że tekstura jest porozciągania dziwnie. Drugi problem dotyczy uzyskania fajnego shaderu drewna podłogi z odbiciami jakie udało się uzyskać na drewnie krzesła (dodać dobrze na ciemnych nóżkach krzesełka). Shader jasnobrązowego drewna jest tejsturą z nałożoną mapą reflect. Odbicia są bardzo fajne lecz na drewnie podłogi nie udaje mi się takich samych zrobić bo do jej oteksturowania używam materiału multitexture, który jest podpięty do diffuse map. Jakieś pomysły jak uzyskać realistyczne odbicia na podłodze? Link to post Share on other sites
jacekszy0 115 Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Obstawiam, że ta podłoga to zwykły diff + zwykły szary jakiś (trzeba potestować) w slocie reflect i glossiness zjechane w dół do jakiejś tam wartości. Link to post Share on other sites
hkropinski 255 Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 1. a jakie jest pytanie, jeżeli chodzi o to jak to zmapować - podobnie jak z siedzeniem - zaznaczasz krawędzie, convert to seems i relax 2. pamiętaj, że na drewnie w nogach masz inny kąt padania światła, na podłodze wszystko zależy od reflect mapy, po odbiciach krzesła wygląda jakby w ogóle jej nie było, ale jeżeli masz mapę b/w możesz pobawić się ustawieniami rgb lub zwiększyć różnice pomiędzy b/w w Color Map (to wszystko tyczy się ustawień bitmapy w reflect) Link to post Share on other sites
remanent 44 Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Morphe super!! pokaż więcej. le_chu Dobrą robotę robisz, podoba mi się wszystko. No może poza drewnem w stołku (obrazek chyba f9lc.jpg) Dam jeszcze od siebie żeby nie kłapać na próżno Link to post Share on other sites
Morphe 127 Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Nie wiem jak powinin wygladac link do dropboxa zeby automatycznie pokazalo obrazek... wiec dam link https://www.dropbox.com/s/oyan9ygieqkc16p/test5.jpg narazie nei wyprodukowalem nic wiecej... jak sie cos uda to pokaze, ale pewnie cos zwale na koncu... i wijdzie gniot. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Takie coś: Link to post Share on other sites
Kramon 176 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 nie wiem czemu ale jak patrzę na tą podłogę to mam wrażenie że jest namalowana. naklejony jest ten wzór na normalne deski. nie wiem w sumie czemu. Link to post Share on other sites
Morphe 127 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 zaladowalem to gdzie indziej, narazie jak pisalem ino tyle. Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Było już 3 razy, teraz następne ujęcia :) Link to post Share on other sites
Morphe 127 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 nie no chciano cos wiecej... no to wklejam co mam :/ ;) Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now