Jump to content

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Posted Images

to tylko model mchu i borowki ;) ale znaczy ze wyszedl w miare realistycznie skoro sie podoba... zawsze sie tego boje ze pokesperymentuje.. a wyjdzie kiszka:/, liscie painterkiem poukladalem rozne moduly.. do proxy no i mozna sypac... a scenka generalnie dla siebie, sie uda do czegos uzyc sie uzyje, ale moze sie zmotywuje i zrobie jakis obrazek w tej tematyce z jakims domkiem w sceneri? albo pajakiem na pajeczynie ;)

Link to post
Share on other sites

Kramon: Ciekawego? Hmmm chyba nie, jest podobny do reszty ( NOX, Arion, Maxwell... )

Mi po prostu najbardziej przypadł do gustu :) tak samo jak NOX (czekam na najnowszą wersję bo ponoć niebawem ma być).

 

A i tak poza tematem: yyyy dlaczego dostałeś dwa minusy pod wypowiedzią? nie rozumiem...

 

Takie:

6uk4.jpg

 

Po post:

guu7.jpg

Edited by Sroka8888
Link to post
Share on other sites
Kramon: Ciekawego? Hmmm chyba nie, jest podobny do reszty ( NOX, Arion, Maxwell... )

Mi po prostu najbardziej przypadł do gustu :) tak samo jak NOX (czekam na najnowszą wersję bo ponoć niebawem ma być).

 

A i tak poza tematem: yyyy dlaczego dostałeś dwa minusy pod wypowiedzią? nie rozumiem...

 

dla zasady mi dają :D btw podbijam że ładny dof fajniejszy niż w cycles.

Link to post
Share on other sites

They just got trolled! Jeżeli osoba lajkuję @UP mój komentarz to zgadza się z tym iż tamte negatywy były bez sensu i indigo ma ciekawszy dof.

A jak negują XD to uważają że blender lepszy trololo xD

 

Dobra ale do sedna. Ostatnio klepie sobię rendery aut, nie celuje zbytnio w realizm raczej w kolorystyke styl, po prostu ma być fajne i przyjemne dla oka. Jak zbiorę trochę tych renderów to wrzucę do Skończonych. Chciałem tym renderem podkreślić ostre krawędzie i dynamikę.

Blender Cycles.

 

finall_render_by_kr4mon-d6uvl2e.jpg

Link to post
Share on other sites

Kroamon jak chcesz podkreslic dynamike to przydalby sie jakis motion blur, bo na razie te linie z tla z bardzo statycznym autem slabo ze soba wspolgraja

 

no właśnie nie chciałem dawać motion blura na felgi, bo chciałem je pokazać ale w sumie kurcze wiem że to się trochę gryzie :X i sam nie wiem w sumie jak zrobić.

Link to post
Share on other sites

Materiał terenu to generalnie mix tekstur (foty dużego terenu z góry + foty trawy + foty gleby piaszczystej). Zróżnicowanie na skarpach uzyskane za pomocą groundwiz mapy która to pozwala kontrolować mieszanie tekstur w zależności od nachylenia terenu. Cały teren potraktowany jako jeden obiekt z jednym płaskim mapowaniem i jedną maską dla mocniejszego zróżnicowania terenu przy domach i magazynach.

Link to post
Share on other sites

Fajne. Jedynie "zabudowania" odbiegają realizmem od roślinności i terenu. No i tory kolejowe też jakoś "wyskakują", szczególnie na drugim ujęciu. Pewnie dlatego, że podkłady kolejowe raczej są układane gęściej i teraz torowiska wyglądają za duża w stosunku do reszty otoczenia.

Ale pewnie to dzieło zawiśnie w formie plakatu i takie drobiazgi będą niezauważalne.

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK changed the title to Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy