Morphe 127 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 mysle ze najpierw byla jezdnia a potem teren :) Link to post Share on other sites
hkropinski 255 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 (edited) ode mnie na wieczór szybki test mapek... Pozdrawiam Edited November 25, 2013 by hkropinski Link to post Share on other sites
pionix 482 Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 porti - Tak jak Morphe zauważył drogi były pierwsze. Jak miałem już drogi to zaznaczałem edge i robiłem z nich spliny. Potem weldowałem vertexy i zamieniałem na poly. Z grubsza otrzymane powierzchnie modelowałem żeby wyglądało naturalnie i na koniec Populate:Terrain żeby siatka była ładna i wygładzona :) hkropinski - bardzo ładny kawałek terenu. Link to post Share on other sites
Morphe 127 Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 pionix, populate teren? co to. Link to post Share on other sites
pionix 482 Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 http://populate3d.com/products/terrain/ z syfiastej siatki robi trochę bardziej ogarniętą :) Link to post Share on other sites
Tamyl91 294 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 pionix, czy mógłbyś dać jakieś namiary na zdjęcia dużego fragmentu trawy? Link to post Share on other sites
le_chu 514 Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Zamieszczam kilka okladek nowych modeli chocofur pod Blendera. Link to post Share on other sites
xmass 332 Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 3 i 4 świetne :) A w ostatnim wazony jak granaty ;) Link to post Share on other sites
@[email protected] 36 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Witam, Taka pochmurna jesień, co myślicie? Pozdrawiam Link to post Share on other sites
siwy 309 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Trawa i liście trochę sztuczne, reszta super. Link to post Share on other sites
placebo29 15 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 (edited) Witam!!! Proszę o komentarze co do tego renderu szafy. Co poprawić i czy piersze wrażenie jest pozytywne bo wpatruję sie juz dośc długo i sam nie wiem czy zostawić tak czy poprawiać:). Będę wdzięczny za uwagi. Pozdrawiam! Edited December 7, 2013 by placebo29 Link to post Share on other sites
lukasjogabonito 51 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Seba liście jakieś gumiaste. Reszta fajnie wyszła. Powidz co jest z maxa a co dodane w ps??? Ode mnie 2 ujęcia z ostatnich prac: Link to post Share on other sites
jacekszy0 115 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 (edited) @@[email protected] - kolorystyka i odbicia w oknach po prostu super. Faktycznie tak jak każdy - te liście takie jakieś nie takie. @placebo29 - mi się podoba zwłaszcza, że to podłoże i tło nie burzy niczego. Swoją drogą te malutkie kołeczki, które służą do położenia półek szklanych to chyba nie ma sensu żeby były wszystkie wsadzone. Bo dziwnie to wygląda? @lukasjogabonito - rewelacyjne :) tylko ta klamka przy oknach mogłaby być z jakiegoś aluminium, plastiku albo czegoś innego niż to drewno bo dziwnie to wygląda. DoF-y w PS robione czy od razu na renderze ? Edited December 7, 2013 by jacekszy0 Link to post Share on other sites
@[email protected] 36 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 siwy, trawka i liscie to już dość leciwe modele (scenka robiona od 0 w niespełna 24h) nie chciało mi się z tym już bawić... lukasjogabonito, całość jest z maxa (zielen zrobina w growfx) screen: obrazek oczywiście troszkę podmalowany w PS Link to post Share on other sites
placebo29 15 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 (edited) Dziekuję jacekszy0 za opinię. Nad tym tłem to troche posiedziałem ale faktycznie nie burzy niczego:) Mam pytanie do lukasjogabonito odnośnie okna w kuchni. Nie widać dolnego ramiaka skrzydła okiennego. Myślałem, że będzie on widoczny nad blatem kuchennym. Jak można otworzyć te okno? Chyba,że ja nie czaję tego pomieszczenia i pomiędzy blatem a oknem jest przestrzeń jeszcze? Przydałby sie też delikatny refleks w drewnie tego okna no i klamka z innego materiału i będzie git!! Bardzo ładny Dof w drugim ujęciu zrobiłeś. Pozdrawiam wszystkich. Edited December 7, 2013 by placebo29 Link to post Share on other sites
lukasjogabonito 51 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 (edited) tylko ta klamka przy oknach mogłaby być z jakiegoś aluminium, plastiku albo czegoś innego niż to drewno bo dziwnie to wygląda. DoF-y w PS robione czy od razu na renderze ? Klamka jest taka bo taką mają klienci;) Głębia Zdepth + dofpro. Drewno fakt mogło mieć większy refleks. Okno jest niestety poniżej blatu. Klienci nie chcą go podnosić...będzie jedynie uchylne u góry.... Edited December 7, 2013 by lukasjogabonito Link to post Share on other sites
jacekszy0 115 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Dzięki za nazwę :) eh szkoda, że płatny jest ten plugin. Póki co zostaje w takim razie tradycyjne rozmycie soczewkowe + mapa z-depth z kamery. Link to post Share on other sites
pionix 482 Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Takie coś zrobione dosyć dawno temu. Na życzenie klienta miało być dużo detali:) Link to post Share on other sites
skalpel3d 1,818 Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 (edited) Potrzebowałem ciemnego studia :) a to skutek testów goły render bez postpro :) Pionix bardzo fajna wizka ma swój klimacik fajnie że robiłeś także otoczenie za oknem :) , czy to krzesło po prawej stronie nie jest trochę zdeformowane? Edited December 27, 2013 by skalpel3d Link to post Share on other sites
polka dot 608 Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 seba, lukas, pionix - Panowie, wspaniałe wizualizacje! 1 Link to post Share on other sites
bolitic 484 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Inwazja Manhatanu ;) 1 Link to post Share on other sites
Camel 300 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 (edited) Smażonka w Coronie pod maxa. Pół godziny. Reszta PS i.. ja, frischluft. Edited January 6, 2014 by Camel Link to post Share on other sites
jacekdrze 13 Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Domek Vray + Hdri Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 nie znam sie na architekturz ale z kompozycyjnego punktu widzenia ciezko by male detale dobrze graly z plaszczyznami - w Twoim przypadku klinkier i gładki tynk. Link to post Share on other sites
żółty 124 Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 fajny klimat, światło siedzi dobrze. Z czepialstwa to aa się rozjechało w kilku miejscach i bump na deskach się rozjechał. Reszta spoko wg mnie - vray czy może corona ;] ? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now